Ja begrijp ik...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is niet zoveel licht als in het filmpje want extra licht je weet wel...
Het waren slechts de eerste 5 seconden vlak na het salvo, dus ik keek overal in de rondte en zag dus ook in een flits die auto rijden waar het niet mag.. langs het water
Nee hij reed linksaf de vd Werfstraat in daar waar het delict plaats had gevonden...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja begrijp ik...
Reed ie dus de Albardagracht richting de Doctor H Colijnstraat op?
Eehm ik begrijp het ff niet.. je hebt de auto de hoek om zien rijden naar de vd Werftstraat nadat er geschoten was in de vd Werftstraat?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hij reed linksaf de vd Werfstraat in daar waar het delict plaats had gevonden...
Juist, dus een handlanger die de dader op zou kunnen pikken ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm ik begrijp het ff niet.. je hebt de auto de hoek om zien rijden naar de vd Werftstraat nadat er geschoten was in de vd Werftstraat?
Dat gaat ook altijd zo knullig... laten vaak een hoop liggen...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
Nu lopen mannetjes in witte pakken met lantaarns te zoeken naar bewijsmateriaal ...
Dat zou kunnen idd.. maar je zegt net dat je hem langs het water hebt zien wegrijden...?quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, dus een handlanger die de dader op zou kunnen pikken ?
Niet.. nooit... niet...quote:
Niet wegrijden dan... maar aanrijden blijkbaar... Ik wist op dat moment niet waar de actie plaats had gevondenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat zou kunnen idd.. maar je zegt net dat je hem langs het water hebt zien wegrijden...?
Nu nog ff zien of de uitgebrande auto in Osdorp ook een BMW is...twitter:JelmerGeerds twitterde op donderdag 15-01-2015 om 00:23:04Buurtbewoners hoorden en zagen na vuursalvo een zwarte BMW met piepende banden wegscheuren. In Osdorp ging kort daarna auto in vlammen op. reageer retweet
Oke.. das helder...quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet wegrijden dan... maar aanrijden blijkbaar... Ik wist op dat moment niet waar de actie plaats had gevonden
En dat ie donker was had ik ook al goed... Maar toen ik hem zag scheurde die nog niet dus moest de dader nog oppikken....quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:49 schreef Snowballed het volgende:
Nu nog ff zien of de uitgebrande auto in Osdorp ook een BMW is...twitter:JelmerGeerds twitterde op donderdag 15-01-2015 om 00:23:04Buurtbewoners hoorden en zagen na vuursalvo een zwarte BMW met piepende banden wegscheuren. In Osdorp ging kort daarna auto in vlammen op. reageer retweet
[..]
Oke.. das helder...
quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Vuurwapens zijn verboden dus ik geloof niks van dit bericht.
Daar zijn ze altijd nog wel ff zoet mee inderdaad...quote:Op donderdag 15 januari 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
Onderzoek is nog steeds bezig
[ afbeelding ]
Onderzoek dan maar lekker verder om 7 uur ... Kun je nog 6 uurtjes slapenquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar zijn ze altijd nog wel ff zoet mee inderdaad...
Het schijnt dat het slachtoffer onwel is geworden ipv geraakt.. maar dat is verder nog niet duidelijk en de politie geeft pas vanaf 7 uur weer thuis...
Weer een aanleiding voor een liquidatiequote:Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Onderzoek dan maar lekker verder om 7 uur ... Kun je nog 6 uurtjes slapen
twitter:AT5 twitterde op donderdag 15-01-2015 om 11:58:46Buurtbewoners laten aan AT5 weten dat de schoonzoon van het slachtoffer mogelijk wel een bekende van de politie is. http://t.co/D1sVXadBaf reageer retweet
De speld....quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:14 schreef El_Matador het volgende:
Slachtoffer liquidatie 020 onschuldig Turks omaatje
Iedereen die banden heeft met de onderwereld moet zes meter diep. Zelfs zestigjarige omaatjes metzonder strafblad zijn hun leven niet zeker in Amsterdam-Wild West. Een uiterst nauwkeurige moordenaar schoot daar gisteravond laat de erecode onder criminelen aan flarden met een kalasjnikov. Onschuldige burgers blijven niet langer buiten schot. Hitman doodde in koelen bloede een onschuldige dame uit Turkije, naar verluidt de schoonmoeder van een beruchte crimineel. Het gaat hoogstwaarschijnlijk niet eens om een treurig gevalletje persoonsverwisseling, blijkt uit eerste onderzoek van de recherche. Zo stond het slachtoffer alleen op het balkon van haar hoekflat aan de Pieter van der Werfstraat in Geuzenveld. Een ooggetuige trof hulzen aan op straat. De politie vond de uitgebrande vluchtauto even later in Osdorp, ongeveer zes kilometer van de plaats-delict. Het is de tweede keer in relatief korte tijd dat een vrouw slachtoffer wordt van de bloedige oorlog in de onderwereld. Eerder overleed de zus van Willem Holleeder 34-jarige Luana Luz Xavier in Amstelveen. Een bekende van politie en justitie.
Wie zegt dat dit een liquidatie is?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:17 schreef Infection het volgende:
Kunnen we trouwens niet gewoon een algemeen liquidatie topic maken? Elke week is het wel raak de laatste tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |