En nu heb je dus met een gek?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:57 schreef NiceHat het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik het niet was toen ik niemand had. Waarom was er niemand? Omdat niemand mij wil behalve een enkele gek...
En indien niet single: ben je er happy mee of wil je liever van die trol af?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Voor degene wie (al geruime tijd) single zijn: ben je er happy mee of zou je liever een relatie willen? En indien niet happy, hoe komt 't dat je nu geen relatie hebt?
Maar wel steeds een nieuwe relatie? Ben je dan wel echt happy als je single bent?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:06 schreef whatdafuck het volgende:
Ik ben altijd happy als ik single ben.
Ik verkloot namelijk vrijwel elke relatie, ben te snel uitgekeken op een dame. Zijn er weinig die m'n aandacht kunnen vasthouden. Makkelijk is het niet..
Ja, dat kun je ook echt plannen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik ben van plan nu lang single te blijven.
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.quote:
Wil je verkering ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.![]()
Is dat zo raar?
Dat dacht ik ook, maar toen beviel mijn scharrel toch wel goed. Vier maanden na het uit gaan van mijn vorige relatie toch weer een nieuwe aangegaan. Gelukkig stond mijn ex erachter en wonen we nu alweer 3,5 jaar samen. Toe zijn aan vrij zijn hoeft niet altijd te clashen met iemand die érg goed bij je past als deze je vrij laat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kom uit een jarenlange relatie en denk dat het goed is nu van m'n 'vrijheid' te genieten en me eens niet te binden ja.![]()
Is dat zo raar?
Ik heb geen man nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Drie jaar single en nog nooit zo gelukkig geweest. Ik hoop dat ik nooit meer de fout maak van een relatie
Heb je zijn goedkeuring nodig dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:20 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen beviel mijn scharrel toch wel goed. Vier maanden na het uit gaan van mijn vorige relatie toch weer een nieuwe aangegaan. Gelukkig stond mijn ex erachter en wonen we nu alweer 3,5 jaar samen. Toe zijn aan vrij zijn hoeft niet altijd te clashen met iemand die érg goed bij je past als deze je vrij laat.
Ja, zo'n bed moet ik nog steeds een keer kopen..quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Oooo heerlijk gewoon, een tweepersoons bed voor me alleen. Geen gesnurk, dat ik op het randje lig, vieze stinkscheten die worden gelaten enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |