Als zwart en wit de enige tinten zijn wellicht.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus homohaat moet gewoon kunnen. En jodenhaat. En Islamofobie
Oh, ik dacht dat ik beland was in een topic over een poster, die op school opgehangen was door een docent, van die cartoon met die zoenende mannen, waar 12 tot 15 jarige VMBO leerlingen ongevraagd mee werden geconfronteerd. Haha. Sorry!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
Ja, hahaha. Nu het concept 'school' nog even begrijpen. Hahaha.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik beland was in een topic over een poster, die op school opgehangen was door een docent, van die cartoon met die zoenende mannen, waar 12 tot 15 jarige VMBO leerlingen ongevraagd mee werden geconfronteerd. Haha. Sorry!
Sommige mensen zijn niet te overtuigen, die moet je dus gewoon noodgedwongen onderdrukken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als zwart en wit de enige tinten zijn wellicht.
Ik vrees het wel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je denkt dat die cartoon gemaakt is om mensen kwaad te maken?
Het is niet alleen dat, zoals ik al eerder aangaf.quote:En als mensen zich kwaad laten maken door een afbeelding van twee zoenende mannen, wat zegt dat dan?
Verhuis lekker naar Iran als je niet met vrijheid om kunt gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te overtuigen, die moet je dus gewoon noodgedwongen onderdrukken.
Welk principe?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Allicht, maar het principe is gewoon hetzelfde.
Dat heb ik dan gemist, geloof ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vrees het wel.
[..]
Het is niet alleen dat, zoals ik al eerder aangaf.
De vrijheid voor wat? Potenrammen? Dat mag niet, hoe graag sommige mensen dat ook doen. Is dat geen onderdrukking?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verhuis lekker naar Iran als je niet met vrijheid om kunt gaan.
Ik las dat je in het topic over Wilders schreef: Op roepen tot minder Marokkanen ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Nu het concept 'school' nog even begrijpen. Hahaha.
Dat de vrijheid om alles te kunnen zeggen geen reden is om dat dan ook maar daadwerkelijk te doen.quote:
Ja, hahaha. Heb ik al gedaan. Ik geef er zelfs les. Hahaha.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik las dat je in het topic over Wilders schreef: Op roepen tot minder Marokkanen ...
Maak jij je school eerst maar eens af. Hahaha
Dan hoop ik dat de volgende les is: het verschil tussen op roepen en onder roepen. Ha!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Heb ik al gedaan. Ik geef er zelfs les. Hahaha.
Ja, zoenen, fistfucken, allemaal een pot nat.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef TorroFernandes het volgende:
Ik vind mensen die elkaar uitgebreid aflebberen sowieso onsmakelijk trouwens en op die poster is het expres zo expliciet mogelijk uitgebeeld. Maar als je dat een onsmakelijk plaatje vindt hoor je blijkbaar in Iran thuis. Ik ga binnenkort maar eens wat vuistneukende gasten ophangen op de scholen met het onderschrift "liefde voel je diep van binnen". Als mensen dat provocerend vinden moeten ze maar naar Iran. Zo'n school is bij uitstek de plek om er eens goed over te praten en de boodschap is positief.
Ik mis even een paar stappen in je verhaal geloof ik.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
De vrijheid voor wat? Potenrammen? Dat mag niet, hoe graag sommige mensen dat ook doen. Is dat geen onderdrukking?
Ja, hahaha. Of typfouten. Hahaha.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de volgende les is: het verschil tussen op roepen en onder roepen. Ha!
Dat de vrijheid om alles te kunnen zeggen niet betekent dat je dat maar daadwerkelijk altijd en overal moet doen.quote:
Is gewoon een uiting van liefde.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, zoenen, fistfucken, allemaal een pot nat.
Dat ben ik wel van je gewend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik mis even een paar stappen in je verhaal geloof ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |