stuur eens een linkje?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste kan ik het mee eens zijn, de tweede blijf ik bij Händel
ik weetquote:
When the living is easyquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:28 schreef Symphonic het volgende:
dit doet me heel erg denken aan Summertime
the one and onlyquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
When the living is easy
Origineel - Porgy & Bess - George Gershwin
En dit weet ik toevallig omdat de eerste shellak LP was die mijn pa al jonge jongen kocht
natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:30 schreef Symphonic het volgende:
Broertje: mag ik afgelopen nummer even op de zip?
Het Hallelujah Chorus uit de Messiah.quote:
ah soquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het Hallelujah Chorus uit de Messiah.
Nah, maar in het Jeff Buckley geval kan je Cohen als uitgangspunt nemen
Roof Garden, 50 ways to leave your lover en nog een zaten er inquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ow vanavond had ik nog een nummer waar ik drie nummers aan kon linken...
help ToT welke was dat ook alweer?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk hoort in dit setje Angie van de Rolling Stones ook wel thuis
met alle liefdequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje
![]()
Wil jij niet mijn zoon worden
Damn je bent me voorquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje
![]()
Wil jij niet mijn zoon worden
* MaryMouse geeft Broertje even een liefdevolle moederlijke 'hug'quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse geeft Broertje even een liefdevolle moederlijke 'hug'
Ow, OK, ja, sorry, ik weet dat je daar al te groot voor bentdan
En ga zo door
Don't look backquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
Peter Tosh & Mick Jagger passen ook wel
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:37 schreef Symphonic het volgende:
Niemand die meer weet welk nummer ik bedoel?
IK benoemde het nog in mijn show
oke, morgen playlist terug kijken dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik heb tegenwoordig genoeg moeite om mijn eigen dingen te onthouden
Oh kut, wacht! Zoe k ik ff op!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Roof Garden, 50 ways to leave your lover en nog een zaten er in
quote:
quote:
deze is sinds childhood nooit van mijn trommel en netvlies geweestquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Broertje en ik waren echt dit nummer kwijt
Broertje vroeg aan mij, wat was dat Mick reggae nummer wat hij op Pop of the Tops zong met een ander? Ik zoeken zoeken, zoeken, zoeken, zoeken, weet inmiddels precies hoevaak Mick achter de schermen bij TotP geweest is zonder een optreden, maar kon ik niet vinden
Draait een DJ (ik meen Kat) dit nummer, en broertje en ik bijna tegelijk![]()
dit is hem
En daarna Midnight train to Georgie - Gladys Knight & the Pips ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:39 schreef Symphonic het volgende:
mag dan: Stop that train (Clint eastwood) ook?
Ik denk dat jij wel broertje mag zeggen hoorquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel broertje mag zeggen hoor
Bij mij welquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze is sinds childhood nooit van mijn trommel en netvlies geweest
ik ga binnenkort maar weer eens een basisschool show doen danquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij wel
Maar dat had ik ook met The Opera, die ik door jou weer herontdekt heb
Onze lagere schooltijdquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga binnenkort maar weer eens een basisschool show doen dan
Ah, inclusief peuter- en kleuterklas dusquote:
ik denk nog steeds t/m de 6e klasquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
Basisschool is met die enge groepen en zo, moet je gaan nadenken, groep 3 is 1e klas, groep 1 is peuterklas
nou ja, mijn muzikale herinneringenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, inclusief peuter- en kleuterklas dus
Dat wordt wat
Dat is ook helemaal correctquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk nog steeds t/m de 6e klas
Ik sta op wacht..... zonder hemd..... zonder broekquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja, mijn muzikale herinneringen
daar gaan leuke en ook minder leuke dingen voorbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |