Geef ons even de tijd, maar het lijkt van welquote:
Ja echt hequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
En wel flauw dat David Bowie dit nummer gecovered heeft
En Kurt zegt het gewoon ook nog "That was a David Bowie song"quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke aan de broertjes shows is, je weet gewoon absoluut niet wat hij gaat draaien, maar het is altijd hele lekkere muziekjes
CU in 20 minquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zal de hond nog ff uitlaten zet em effe op auto dj tot zo
Het onofficiële Woodstock Liedquote:
Ik denk dat ik nog steeds niet goed begrijp wat je wiltquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ahhhh deze komt zondag ook voor, maar dan anders
ik draai geen originelen, alleen coversquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog steeds niet goed begrijp wat je wilt
Wil je de Glee versies of juist de originelen?
Riders on the Storm is gebasseerd op When Johnny Comes Marching Home, ik denk dat ik die nog wel op Edison Amber ripjes heb
Ah, duidelijk, Glee versies dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik draai geen originelen, alleen covers
en het liefst covers die beroemder zijn dan het origineel
Zoals B;woing in the wind van Peter Paul and Mary is beroemder dan de versie van Bob Dylan, Hallelujah van Jeff Buckley is beroemder dan der versie van Leonard Cohen etc...
Yeahquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, Glee versies dus
Heb ik wel een lijstje voor je
Zal morgen ff in papieren archief duiken, ik was namelijk precies met een tegenovergestelde show bezigquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal morgen ff in papieren archief duiken, ik was namelijk precies met een tegenovergestelde show bezig
Eerste kan ik het mee eens zijn, de tweede blijf ik bij Händelquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
nog even to be sure: Blowing in the wind is van Bob Dylan en Hallelujah van Cohen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |