Zal ik het even aan een modje vragen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef robdriessen het volgende:
Uhm. Ik plant hier straks de OP wel in. Kuch.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik het even aan een modje vragen?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
In het zonnetje liggen --> Joe Cocker - Summer in the city.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, ik was geloof ik ietwat afgeleid
Ik ben er nu weer bij
Ga ik in meequote:
Ahhhhh wat dom, natuurlijk ja!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Hier kan natuurlijk maar één ander nummer op volgen
Peter Schilling - Major Tom
quote:
Ik ben benieuwd of Symph er ook zo over denktquote:
Whehehehe ik had wat anders in gedachten, maar die van jou is fijnerquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwd of Symph er ook zo over denkt
Nu ben ik nieuwsgierig welk nummer jij in gedachten hadquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe ik had wat anders in gedachten, maar die van jou is fijner
Ik ging voor de eerste twee regels:quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig welk nummer jij in gedachten had
Dan zijn er dus namelijk 2 geschikte opvolgers voor Cödo
Ah, Ramsteinquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ging voor de eerste twee regels:
Hässlich, ich bin so hässlich, so grässlich hässlich, ich bin der Hass!
Hassen, ganz hässlich hassen, ich kann's nicht lassen, ich bin der Hass!
Ik doe deze en dan vul ik de volgende inquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
Tom --> Suzanne Vega - Tom's Diner
En dan kunnen we weer alle eetbare kanten op
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe deze en dan vul ik de volgende in
Supertramp - Breakfast in Americaquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe deze en dan vul ik de volgende in
Maar in een Diner, kan je wel een Dinner nuttigenquote:
Correctquote:
Mooiquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
Tiffany's --> Film Breakfast @ Tiffany's --> Audrey Hepburn --> actrice --> Marilyn Monroe --> Diamonds are a girls best friend
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
White Foxes --> Jefferson Airplane - White Rabbit
Donequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
White Foxes --> Jefferson Airplane - White Rabbit
Het zijn allemaal eikels daarquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Luister vooral niet naar die gekke Wilders
Vader Abraham en Boer Koekoek - Den Uyl is in den Oliequote:Op woensdag 14 januari 2015 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Luister vooral niet naar die gekke Wilders
---> Tedje en de Flikkers - Flikker Van Agt het raam uit!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vader Abraham en Boer Koekoek - Den Uyl is in den Olie
zekerquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker he!
RHCP hebben echt wel fijne nummers!
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef ToT het volgende:
Owjah, ehhh....shit, vergeten te associëren door die opmerking van Radar love!
ik had hem wel klaar staan, maar toch maar niet gedaanquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:01 schreef ToT het volgende:
Owjah, ehhh....shit, vergeten te associëren door die opmerking van Radar love!
Hoezo? Omdat de laatste tijd een aantal vliegtuigen van de radar verdwenen zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had hem wel klaar staan, maar toch maar niet gedaan
Toch een beetje respectloos...
ik geef deze even een andere twist als dat magquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:03 schreef ToT het volgende:
Push it --> Madonna (You keep on pushing my love over the) Borderline.
datquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat de laatste tijd een aantal vliegtuigen van de radar verdwenen zijn?
Sure!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef deze even een andere twist als dat mag
Nicequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
Down on --> Down Under (Australie) --> Man at Work -- Down Under
En AC/DC is ook Australisch
Ik hoor hetquote:
Iets wat super zeldzaam is?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor het
Zo meteen wegflikkeren
Donequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoor het
Zo meteen wegflikkeren
Tenzij je een absolute fan bent.quote:
Die snap ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef ToT het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel --> Mama Appelsapje --> Wanna Be Startin' Somethin' van Michael Jackson.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef ToT het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel --> Mama Appelsapje --> Wanna Be Startin' Somethin' van Michael Jackson.
Ja ik heb de afgelopen weken ook een grondige opschoonactie gehouden. Dan nog heb ik ladingen MP3's van bands waar ik nog nooit van heb gehoord. Die ga ik eerst beluisteren en dan kijk ik of ik die hou of niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tenzij je een absolute fan bent.
Ik heb heel veel van die zooi weggegooid
Dit nummer begint met een Mama Appelsapje ("Ik zat alleen in een vuile kameel"), en dat nummer van MJ is het originele Mama Appelsapje.quote:
Ow die was zijn oude nummers aan het herkauwen?quote:
Hehehe ja met sommige nummers is het hartstikke leuk om die Mama Appelsapjes te leren, maar sommige nummers raken er echt door verneukt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef Symphonic het volgende:
Als je het niet wil weten, niet kijken, anders istie wel leuk:
we gaan verder met dezequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef ToT het volgende:
Maar nu hier dus wat op verzinnen?
Oh nee, deze was ff tussendoor he!
Ik heb een mooie gevondenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:22 schreef ToT het volgende:
Lemon Tree --> Schoonmoeder --> RUN TO THE HILLS, RUN FOR YOUR LIVES!!!! (van Iron Maiden.)
Oh jee!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik pas even dichterlijke vrijheid toe
Oh, dichterlijke vrijheid --> Herman Brood & Jules Deelder - Oh Kilo Uniform Tango!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik pas even dichterlijke vrijheid toe
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dichterlijke vrijheid --> Herman Brood & Jules Deelder - Oh Kilo Uniform Tango!
En daarna Spaan & Vermegen - Kilo Utrecht Tango?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dichterlijke vrijheid --> Herman Brood & Jules Deelder - Oh Kilo Uniform Tango!
Ik had dan toch op zijn minst de Sjonnies verwacht - Gooi je schoonmoeder uit het raamquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
Mother in law --> David Bowie - Queen Bitch.
En daarna Flikker Van Agt uit het raam!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had dan toch op zijn minst de Sjonnies verwacht - Gooi je schoonmoeder uit het raam
En dan komen we toch weer bij den Uyl is in de Oliequote:Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarna Flikker Van Agt uit het raam!![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:26 schreef ToT het volgende:
Mother in law --> David Bowie - Queen Bitch.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dan komen we toch weer bij den Uyl is in de Olie
Sorry, ik geloof dat ik vandaag een goede dag hebquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |