SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iniesta ook al 3 miljoen, Di Maria 5. Goedkoop is het niet, maar toch wel een stuk minder dan gedacht tbhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
even snel wat kopenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] holy fuck, zoveel coins heb ik alleen niet.
grgr![]()
27 pagina's Toty Kroos nu al
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft nou nog niemand anders dan Poepsnor hier een Toty te pakken?
Elke dag![]()
Weet ik, maar nu al zo laagquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die gaat samen met de totys van deze week makkelijk dalen tot 50% van deze prijs.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
Dus het is eigenlijk Bittere_Ernst zijn schuld als DS2 doodgaat als maagd.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Zo kun je bij elk beetje winst wel zeggen 'ja dit is maar ... cent'. Zo werkt het dus niet hé.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Joepie, 1 euro en 95 centen schoon aan de haak verdomme.![]()
JA WAT DENKT DIE APEKOEK WEL NIET GODVERDOMMEquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kun je bij elk beetje winst wel zeggen 'ja dit is maar ... cent'. Zo werkt het dus niet hé.![]()
Wel, zo werkt het wel. Alleen kun je dan nog een nuance aanbrengen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kun je bij elk beetje winst wel zeggen 'ja dit is maar ... cent'. Zo werkt het dus niet hé."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dat is waar. Ik dacht niet na bij wat ik postte. Ik bied daarom ook mijn excuses aan aan DS2.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft van jou geleerd dat vrouwen allemaal maar kut zijn.
Dus dit is niet echt eerlijk.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik dacht niet na bij wat ik postte. Ik bied daarom ook mijn excuses aan aan DS2.Ook voor dit he !quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
Dus het is eigenlijk Bittere_Ernst zijn schuld als DS2 doodgaat als maagd.
Anders had hij nu al vele vrouwen aan de figuurlijke haak geslagen.
Dat weet jij ook Ernst !![]()
Jeweetzellufquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JA WAT DENKT DIE APEKOEK WEL NIET GODVERDOMME![]()
En wat een baas is dat toch.quote:![]()
Zo lekker lui en houterig komt hij af en toe over. Het gaat zo simpel."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kloptquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En wat een baas is dat toch.![]()
Zo lekker lui en houterig komt hij af en toe over. Het gaat zo simpel.
Heerlijke spits.![]()
Morgenquote:
Kroos gaat onder het miljoen
Elke dag![]()
Wut?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh, nou dan heb ik morgen in ieder geval wat te doen op mijn werkquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Morgen
Kroos gaat onder het miljoen![]()
![]()
Dit heb ik me nooit beseft. Het stemt me somber. Sorry DS2. Ga gerust voor de vrouwen, ze zijn zo slecht nog niet!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ook voor dit he !
Anders had hij nu al vele vrouwen aan de figuurlijke haak geslagen.
Dat weet jij ook Ernst !Maar diep van binnen lach ik.![]()
Waar dan? Staat nergensvan pogbaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Staat alleen op twitter dat ze 100 miljoen willen biedenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar dan? Staat nergensvan pogba![]()
![]()
Goeien bron.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Staat alleen op twitter dat ze 100 miljoen willen bieden![]()
Hij heeft high/medium.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef Kiid het volgende:
Zou wel een sicka transfer zijn. Heeft BBVA eindelijk een goede CDM
Inb4 high/medium
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hij is baas, maar zijn defending stats zijn eigenlijk wel heel laag.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch de beste CDM die ik gebruikt heb![]()
Hij is groot en sterk, de rest maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hij is baas, maar zijn defending stats zijn eigenlijk wel heel laag.![]()
Rooney met Hunter card voor maar 22k gekocht.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Sommige mensen letten echt niet op.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Rooney met Hunter card voor maar 22k gekocht.![]()
Wat een beetje wilkracht al niet kan doen hèquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
Rooney met Hunter card voor maar 22k gekocht.![]()
Ooh ja gaat wel goed hoor, maar ik vond ze gewoon lelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat het verder wel goed met je? Je komt erg nors en depressief over de laatste tijd. Van die hoge longshots vind ik gewoon lelijk
Sorry
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niks mis met nors zijn hoor. Het is kutweer en de zomer is nog ver weg. Geld van december is op. En dan krijg je de gemeentelijke belastingen nog binnen ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ooh ja gaat wel goed hoor, maar ik vond ze gewoon lelijk. Van die hoge longshots vind ik gewoon lelijk
Sorry
Voordeel is wel: Benzineprijzen
Maar diep van binnen lach ik.![]()
1.4quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Niks mis met nors zijn hoor. Het is kutweer en de zomer is nog ver weg. Geld van december is op. En dan krijg je de gemeentelijke belastingen nog binnen ook
Voordeel is wel: Benzineprijzen![]()
![]()
Volgende week wel sneeuwquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Niks mis met nors zijn hoor. Het is kutweer en de zomer is nog ver weg. Geld van december is op. En dan krijg je de gemeentelijke belastingen nog binnen ook
http://www.dumpert.nl/med(...)uwt_in_ierland_.html sta ik ook zo beneden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee hoor, knallend het jaar in gegaan met een prachtig feest op 1 januari en paar dagen later in de sneeuwquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En mijn laptop is kapot gegaan, waardoor ik nu met een tablet met een toetsenboord zit, en kan nu niet de guitige smileys gebruiken van bijvoorbeeld het jubelende poppetje met de roze dingetjes in de handen
En ze doen gevelwerkzaamheden bij mijn flat waardoor ik niet uit kan slapen
Geen idee wat voor tablet je hebt maar je kan een afkorting in je de meeste OSen zetten zodat hij automatischquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En mijn laptop is kapot gegaan, waardoor ik nu met een tablet met een toetsenboord zit, en kan nu niet de guitige smileys gebruiken van bijvoorbeeld het jubelende poppetje met de roze dingetjes in de handen
En ze doen gevelwerkzaamheden bij mijn flat waardoor ik niet uit kan slapener van maakt en dus
1 *O* dit wordt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Krabbenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgende week wel sneeuw
http://www.dumpert.nl/med(...)uwt_in_ierland_.html sta ik ook zo beneden.![]()
![]()
Galaxy Tab Squote:Op woensdag 14 januari 2015 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee wat voor tablet je hebt maar je kan een afkorting in je de meeste OSen zetten zodat hij automatisch
[ code verwijderd ]
er van maakt en dusdit wordt.
Super Amoled ftw. Ga me eens verdiepen in de materie, bedankt voor de tip! (lachend poppetje dat beide duimen omhoog steekt)
Waar ik mij echt kapot aan kan ergeren zijn die gemeentewerkers die dan bezig zijn met die bladblazersquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
En ze doen gevelwerkzaamheden bij mijn flat waardoor ik niet uit kan slapen![]()
. Ben toch niet zo heel vaak doordeweeks vrij dus maak het gelukkig niet vaak mee, maar dan zou ik ze het liefst de nek omdraaien. Net als een deur die constant open/dicht slaat
Vandaag geen sticker dus helaas![]()
Godver, ook maar eens doenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
In Belgie laatst getankt voor 1.05
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.techrepublic.c(...)-you-use-frequently/quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Galaxy Tab SSuper Amoled ftw. Ga me eens verdiepen in de materie, bedankt voor de tip! (lachend poppetje dat beide duimen omhoog steekt)
dus duimduim ->
1 ^O^ Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alleen wel kut dat ik elke maand 150¤ aan wegenbelasting moet betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Godver, ook maar eens doen
Ik tank trouwens bijna nooit in Nederland, vaak rij ik even de grens over naar Duitsland om bij de Aral in Elten te tanken.![]()
![]()
We wonen niet allemaal in Nederduitslandquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef Bakkes. het volgende:
[..]
Alleen wel kut dat ik elke maand 150¤ aan wegenbelasting moet betalen.
Ik tank trouwens bijna nooit in Nederland, vaak rij ik even de grens over naar Duitsland om bij de Aral in Elten te tanken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Clasie in de premier leaguequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef Kiid het volgende:
Als Koeman slim is dan koopt hij Clasie voor 15-17 miljoen. Gaat hij er nog op vooruit ook nogx1000
![]()
Ga maar een Road to Glory doen met FIFA 1 pack openen en daar een team mee vouwen. Anders moet ik coins kopen en lijk ik te veel op DS2.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Staat onder mijn favorieten nu. Straks eens bekijken als ik thuis benquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.techrepublic.c(...)-you-use-frequently/
dus duimduim ->
[ code verwijderd ]
en Kiid, die bladblazers zijn idioten inderdaad, hebben volgens mij als werktijden: 0700-0930 ofzoMoet me inhouden niet iets naar ze toe te gooien als ze me weer eens wakker maken met die pestherrie
Zo, dat was wel genoeg geklaag voor vandaag. Bedankt voor het luisterend oor allemaal.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Kan makkelijk. Die zal de rest nog overstijgen ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Clasie in de premier leaguex1000
Gewoon in een Yaya Touré rol, kan makkelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
![]()
En onthoud: een dag niet geklaagd is een dag niet geleefdquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Staat onder mijn favorieten nu. Straks eens bekijken als ik thuis ben
en Kiid, die bladblazers zijn idioten inderdaad, hebben volgens mij als werktijden: 0700-0930 ofzoMoet me inhouden niet iets naar ze toe te gooien als ze me weer eens wakker maken met die pestherrie
Zo, dat was wel genoeg geklaag voor vandaag. Bedankt voor het luisterend oor allemaal.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef wieisboos het volgende:
Wieisboos Clasie in de premier leaguex1000
quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon in een Yaya Touré rol, kan makkelijk![]()
![]()
Holequote:Op woensdag 14 januari 2015 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wow voor mijn road to glory![]()
Wat een pauperstats.quote:volgende pack is voor road to glory.
Nissanquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wow voor mijn road to glory![]()
![]()
hoppa, SIF Lacazette met 80k winst na tax verkocht. Nu al 550k voor zaterdag
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Je hebt ook Clasie in je pack.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wow voor mijn road to gloryHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Prijzen van ifs
Elke dag![]()
Maar nog steeds maar 2* zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef Reemi het volgende:
Milik 74 in H2H inmiddelsWordt een puike UP.
![]()
Zijn er nog mensen die met silvers spelen dan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef Reemi het volgende:
Milik 74 in H2H inmiddelsWordt een puike UP.
Het wordt tijd voor de transfers. Heb valencia perez nodig
Elke dag![]()
Helaas wel ja. Verwacht ook wel een gouden Serero met veel betere defending.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar nog steeds maar 2* zeker?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
bohhhhhAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Is niet mijn team hè..was mijn tegenstanderquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Weet ik, maar ik vroeg het me gewoon af. Ik ben alleen te lui om het zelf even op te zoekenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is niet mijn team hè..was mijn tegenstander
Toch maar gedaan, die voorste 5 zijn iets van 12,5 miljoen ofzo
[ Bericht 11% gewijzigd door DuTank op 14-01-2015 23:38:46 ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
sickquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vroeg het me gewoon af. Ik ben alleen te lui om het zelf even op te zoeken
Toch maar gedaan, die voorste 5 zijn iets van 12,5 miljoen ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen idee. Zijn er eigenlijk meer mensen zoals ik? Totaal geen enkele interesse meer in traden, maar gewoon af en toe een potje FUT? Ik heb echt al maaaaanden dezelfde teamsquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Meer mensen bij wie de web app absurd traag is?.
Zo had ik Ramsey voor 7,8k. Die is nu nog maar 1,5k ofzo
3 minuten lang "oh my god i have a hoellit, it is better than toty"quote:Tof man
![]()
Ik speel ook al vanaf het begin met hetzelfde team.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn er eigenlijk meer mensen zoals ik? Totaal geen enkele interesse meer in traden, maar gewoon af en toe een potje FUT? Ik heb echt al maaaaanden dezelfde teams.
Zo had ik Ramsey voor 7,8k. Die is nu nog maar 1,5k ofzo
Alleen tussendoor NIF Tosic voor de IF vervangen en Roma CB's + GK vervangen door Dortmund CB's + GK.
En geen nieuw team meer gemacht sinds ik Aguero en SIF De Gea toevallig in een pack kreeg, ook al een ruime maand geleden volgens mij.![]()
Mogguh
Die aflevering van rambam over glazenwassers
Elke dag![]()
Mogguhquote:Op donderdag 15 januari 2015 07:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mogguh
Die aflevering van rambam over glazenwassers
Maar eens terugkijken dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou het 10 min lang roepenquote:Op donderdag 15 januari 2015 01:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
3 minuten lang "oh my god i have a hoellit, it is better than toty"Tof man
Dit jaar heeft ie iedereen bijna wel in pack gehad, messi en 2x ronaldo zelfs
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2015 08:22:34 ]![]()
Met hetzelfde team spelen staat niet gelijk aan alsnog veel traden/packs openenquote:Op donderdag 15 januari 2015 02:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel ook al vanaf het begin met hetzelfde team.
Alleen tussendoor NIF Tosic voor de IF vervangen en Roma CB's + GK vervangen door Dortmund CB's + GK.
En geen nieuw team meer gemacht sinds ik Aguero en SIF De Gea toevallig in een pack kreeg, ook al een ruime maand geleden volgens mij..
Ik doe dus echt alleen maar potjes spelen. Het plezier in traden (vooral het dealtjes zoeken) is mij echt helemaal ontnomen door:
- de enorme hoeveelheden autobuyers
- de EA wetgeving mbt coins (ver)kopen.
- de 30 items in je watchlistHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jij gaat als je thuis zit hard op zitten schreeuwen/roepen als je een goede speler in een pack hebt?quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het 10 min lang roepen
Dit jaar heeft ie iedereen bijna wel in pack gehad, messi en 2x ronaldo zelfsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als die wetgeving er niet was waren er nog meer ab'squote:Op donderdag 15 januari 2015 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met hetzelfde team spelen staat niet gelijk aan alsnog veel traden/packs openen.
Ik doe dus echt alleen maar potjes spelen. Het plezier in traden (vooral het dealtjes zoeken) is mij echt helemaal ontnomen door:
- de 30 items in je watchlist
Elke dag![]()
Van mij mogen ze best de web app dicht gooien. Ben je van al die autobuyers af.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als ik CR7 heb dan ren ik naar buiten, dan rij ik tuuterend door straten alsof Turkije gewonnen heeftquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij gaat als je thuis zit hard op zitten schreeuwen/roepen als je een goede speler in een pack hebt?![]()
![]()
100%quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij gaat als je thuis zit hard op zitten schreeuwen/roepen als je een goede speler in een pack hebt?![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik CR7 heb dan ren ik naar buiten, dan rij ik tuuterend door straten alsof Turkije gewonnen heeft
Airjapes reageert wel goed. Gewoon normaal. Al die youtubers die maar schreeuwen en net doen of ze van hun stoel vallen enzo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kloon van Ozz gespot.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik CR7 heb dan ren ik naar buiten, dan rij ik tuuterend door straten alsof Turkije gewonnen heeftNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mwa, ik denk dat dat verwaarloosbaar is. De mensen die met tientallen/honderden accounts AB's zorgen voor de grootste ellende. Maar met die regels pakken ze vooral de kopers van coins, want de verkopers kunnen ze niks aan doen vanwege mensen met honderden accounts met AB's erop.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als die wetgeving er niet was waren er nog meer ab's
Ze moeten gewoon die shit alleen nog maar toegankelijk zien te krijgen voor de WebApp en de console. We zagen dat ABs gewoon bleven draaien toen ze vorig jaar de WebApp dichtgooide. Blijkbaar is er een omweg. Die omweg(en) zouden ze moeten zoeken en dicht moeten gooien. Maar dat kost te veel tijd, moeite en geld.Bleven vorig jaar ook gewoon actief dus.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:43 schreef over_hedge het volgende:
Van mij mogen ze best de web app dicht gooien. Ben je van al die autobuyers af.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind hem zelfs ingetogen zijnquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Airjapes reageert wel goed. Gewoon normaal. Al die youtubers die maar schreeuwen en net doen of ze van hun stoel vallen enzo.. Ik zou ook gaan schreeuwen. Maar ja, ik ben dan ook geen YouTuber die per maand honderden euro's aan packs kan uitgeven.
Idd alsof het hun iets kan schelen. Vooral ksi die bij elke discard if totaal flipt is echt te achterlijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Airjapes reageert wel goed. Gewoon normaal. Al die youtubers die maar schreeuwen en net doen of ze van hun stoel vallen enzo.
Elke dag![]()
laatst zag ik hem helemaal gek doen toen hij een ramos had. terwijl hij die vid met 35k fifa points begon en met 0 eindigdequote:Op donderdag 15 januari 2015 09:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd alsof het hun iets kan schelen. Vooral ksi die bij elke discard if totaal flipt is echt te achterlijkend ie ramos dus ook van de laatste points
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dealtjes zoeken doe ik al lang niet meer, daar was ik in Fifa 14 al mee gestopt. Alleen af en toe een IF kopen en wachten tot die meer waard / voor te veel verkocht wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Met hetzelfde team spelen staat niet gelijk aan alsnog veel traden/packs openen.
- de 30 items in je watchlist
Pakjes openen wel ja.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:10 schreef OmniRocket het volgende:
afgelopen paar dagen weer wat potjes gespeeld.. in divisie 5.... 3 gewonnen 1 gelijk 1 verloren![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een pleuris weer zeg buiten, godverdomme zeg. Het ergste is nog wel dat ik gewoon een auto heb staan, maar dat ik dan 10 minuten moet gaan teruglopen ipv parkeren en 5 minuten lang onderweg ben
Regen
Wind
Natte broek![]()
![]()
Terechte klacht Kiidquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:20 schreef Kiid het volgende:
Wat een pleuris weer zeg buiten, godverdomme zeg. Het ergste is nog wel dat ik gewoon een auto heb staan, maar dat ik dan 10 minuten moet gaan teruglopen ipv parkeren en 5 minuten lang onderweg ben
Regen
Wind
Natte broek![]()
Ho ho ho, ik had een paar dagen achtereenvolgens niet meer geklaagd! Maar dit vind ik wel een hele terechtequote:Op donderdag 15 januari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd maar klagen jij
Ik heb lekker een vrije dag![]()
Morriequote:Op donderdag 15 januari 2015 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DSL deal van de dag: IF Miranda voor 450k![]()
ook al mijn IFs er maar eens voor belachelijke prijzen opzetten denk
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
volle bak pakjes openenquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:32 schreef OmniRocket het volgende:
Voor welke speler zal ik gaan sparen?
Of zal ik alleen maar pakjes openen?
#FreeTrapz![]()
Gewoon packs openen, EA beloont mensen die (bijna) niet spelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:32 schreef OmniRocket het volgende:
Voor welke speler zal ik gaan sparen?
Of zal ik alleen maar pakjes openen?![]()
Oke oke, als je het hier dan maar bij laat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik had een paar dagen achtereenvolgens niet meer geklaagd! Maar dit vind ik wel een hele terechteNAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
![]()
is SIF sanchez nu serieus goedkoper dan de IF
*ohja positieeven niet aan gedacht.
#FreeTrapz![]()
En zal ik dan sparen en wachten op special pakjes (zoals die van 35k afgelopen week, De Gea, Gerrard, en nog paar Premier League spelers... mooi begin BPL team en een CDM -> CM die mooi op Gerrard kon zaten er in).quote:
Of de 7.5k pakjes?![]()
50K packs en 35K packs natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En zal ik dan sparen en wachten op special pakjes (zoals die van 35k afgelopen week).
Of de 7.5k pakjes?
35K packs zijn sowieso wel het kopen waard.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Okquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
50K packs en 35K packs natuurlijk.
35K packs zijn sowieso wel het kopen waard.![]()
![]()
![]()
Deze 2 moeten het worden(al wordt die laatste een beetje aangepast als Valencia Perez er is.
Moet Kroos nog wel een paar ton zakken
Elke dag![]()
Wat een pack manquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Airjapes reageert wel goed. Gewoon normaal. Al die youtubers die maar schreeuwen en net doen of ze van hun stoel vallen enzo.![]()
![]()
Misschien wel ja.. ik had zeker een maand niet meer gespeeld en daarna haal ik uit mijn 1e pakje SIF David Silva, kan hem niet verkopen maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon packs openen, EA beloont mensen die (bijna) niet spelen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat middenveld van je eerste team.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 2 moeten het worden(al wordt die laatste een beetje aangepast als Valencia Perez er is.
Moet Kroos nog wel een paar ton zakken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
isco zal ook wel een leuke investering zijn deze week denk ik zomaar
#FreeTrapz![]()
en Oscarquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
isco zal ook wel een leuke investering zijn deze week denk ik zomaar![]()
Denk ik ook. Alleen wanneer inkopen? Zondag?quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
isco zal ook wel een leuke investering zijn deze week denk ik zomaarDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dat vind ik maar een flapkut dus die koop ik niet.quote:moet ik eerst nog wat clichy's DSL'enquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk ik ook. Alleen wanneer inkopen? Zondag?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja maar ik nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat vind ik maar een flapkut dus die koop ik niet.
[..]
moet ik eerst nog wat clichy's DSL'enIk heb 1.3 coins om te investeren.
Lekker in balans bij jou je middenveldquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:51 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Oscar nog een beetje daalt is ie af
Elke dag![]()
eigenlijk nooit aan dit TOTW gedacht dus vorige week volle bak 2.7M uitgegeven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar ik nietIk heb 1.3 coins om te investeren.
anders geef je het toch maar uit aan packs.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En chem van Vertonghen, Oscar en Benzquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker in balans bij jou je middenveld
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nicequote:Op donderdag 15 januari 2015 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk nooit aan dit TOTW gedacht dus vorige week volle bak 2.7M uitgegeven.
anders geef je het toch maar uit aan packs.
Maar wanneer moet ik ze nou kopen? Ik handel nooit dus weet het nietIk denk zondag, maarja ik zit er tot nu toe steeds naast
chem is 9quote:Chem is overrated net als balans.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker in balans bij jou je middenveld![]()
ik zou ze halen in het eerste uur dat er 100K packs zijn bij de TOTY aanvallers.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nice
Maar wanneer moet ik ze nou kopen? Ik handel nooit dus weet het nietIk denk zondag, maarja ik zit er tot nu toe steeds naast
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die komen pas als het hele TOTY in packs zit (denk ik)quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou ze halen in het eerste uur dat er 100K packs zijn bij de TOTY aanvallers.
gr gr![]()
vorig jaar 2 per account toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die komen pas als het hele TOTY in packs zit (denk ik)Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik kan het me niet meer herinneren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
vorig jaar 2 per account toch?![]()
Met TOTS was het 1 volgensmijquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:04 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
vorig jaar 2 per account toch?![]()
De vraag is alleen: Is het nog rendabel? Met Kerst was dat het nog wel, maar prijzen van meeste NIF's zijn toch wel een stukkie omlaag inmiddels, en dan nog meerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Dit maar eens maken en dan de rest van mijn coins sif isco kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze moeten alles gewoon op 1 dag uitbrengen. Zo zijn de TOTY zeldzamer en is de markt nog een beetje goed ipv de hele week uitmelken![]()
Nee, totaal niet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
De vraag is alleen: Is het nog rendabel? Met Kerst was dat het nog wel, maar prijzen van meeste NIF's zijn toch wel een stukkie omlaag inmiddels, en dan nog meer
O wacht, nu weet ik het weer. Volgens mij kon je 1 per account kopen en Tobi had een legend![]()
![]()
Ik had vorig jaar TOTY Lahm, weet niet meer of het in een 100k pack was though.
Die was toen ook 3x zo weinig waard als nu![]()
![]()
Brenet? de fak?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh nog even wat traden voor de verdediging.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waar is Ricky?quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Boh nog even wat traden voor de verdediging.![]()
Die is lekker goedkoopquote:Ricky?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Dit doet eeuwig pijn
Elke dag![]()
Elke dag![]()
Wat een geweldenaar was hij voor zijn blessure. Dit had echt een hele goede voetballer kunnen worden. Benadrukt maar weer eens waarom (sport)psychologen e.d. in het voetbal echt heel belangrijk kunnen zijn. Derksen lacht dit soort dingen altijd kei hard uit, maar hij beseft zich niet dat een Reis nu bij Real Madrid had kunnen spelen als hij betere begeleiding had gehad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doet eeuwig pijnHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ronaldo knijpt even in z'n billetjesquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ronaldo knijpt even in z'n billetjes
wil je 10k? Want met dit team kunnen we je niet laten spelen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die is lekker goedkoop
[..]
Ricky?
Nee joh over een uur loopt een silver inform af die ik per ongeluk voor 3 dagen erop had gezet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wil je 10k? Want met dit team kunnen we je niet laten spelen.
#jizz #8kRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Snap jij er nou iets van? Die price wordt nou weer ineens niet geupdatequote:Op donderdag 15 januari 2015 10:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh over een uur loopt een silver inform af die ik per ongeluk voor 3 dagen erop had gezet.
#jizz #8k
Elke dag![]()
Dat is hoe de wereld werkt he. met de goede begeleiding is veel mogelijk.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een geweldenaar was hij voor zijn blessure. Dit had echt een hele goede voetballer kunnen worden. Benadrukt maar weer eens waarom (sport)psychologen e.d. in het voetbal echt heel belangrijk kunnen zijn. Derksen lacht dit soort dingen altijd kei hard uit, maar hij beseft zich niet dat een Reis nu bij Real Madrid had kunnen spelen als hij betere begeleiding had gehad.
Blijkbaar had hij toch niet de instelling en mentaliteit om het te halen. betwijfel of een coach dat altijd op kan lossen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En dan zijn ze nog duurder, de prijzen gaan al nergens meer over. Vroeger waren de echt goede TOTY kaarten net aan 1/1.5 miljoen en kijk nu eensquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:09 schreef Doublepain het volgende:
Ze moeten alles gewoon op 1 dag uitbrengen. Zo zijn de TOTY zeldzamer en is de markt nog een beetje goed ipv de hele week uitmelken![]()
![]()
Valt best mee toch, Di Maria is maar 1 miljoen duurder dan zijn IF wasquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zijn ze nog duurder, de prijzen gaan al nergens meer over. Vroeger waren de echt goede TOTY kaarten net aan 1/1.5 miljoen en kijk nu eens
Elke dag![]()
ja als er in eens miljarden coins extra in de economie gepompt worden. gek he dat alles duurder wordquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan zijn ze nog duurder, de prijzen gaan al nergens meer over. Vroeger waren de echt goede TOTY kaarten net aan 1/1.5 miljoen en kijk nu eenskan je wel vertellen dat ze over 3 maanden helemaal onbetaalbaar zijn. dus koop er nu maar een als je er een wil hebben.
#FreeTrapz![]()
kunnen de drukte niet meer aanquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Snap jij er nou iets van? Die price wordt nou weer ineens niet geupdateAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is inderdaad jammer dat FUT zo enorm verziekt is de laatste jaren want die spelers zijn allemaal onhaalbaar tenzij je veel geluk hebt, coins koopt of een bedelende youtuber bent. Misschien op de verdedigers/keeper na danquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja als er in eens miljarden coins extra in de economie gepompt worden. gek he dat alles duurder wordkan je wel vertellen dat ze over 3 maanden helemaal onbetaalbaar zijn. dus koop er nu maar een als je er een wil hebben.
![]()
Nee price is hierin iets andersquote:
Elke dag![]()
Daarom ga ik ook voor Kroos deze weekquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja als er in eens miljarden coins extra in de economie gepompt worden. gek he dat alles duurder wordkan je wel vertellen dat ze over 3 maanden helemaal onbetaalbaar zijn. dus koop er nu maar een als je er een wil hebben.
Moet ik wel wat gaan verkopen
Elke dag![]()
ze moeten gewoon die coinfarm lekken eens dicht gaan gooien. AB's zijn niet eens het probleem van bizarre stijgingen. maar het aantal coins in de community wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat FUT zo enorm verziekt is de laatste jaren want die spelers zijn allemaal onhaalbaar tenzij je veel geluk hebt, coins koopt of een bedelende youtuber bent. Misschien op de verdedigers/keeper na dan
aan de ene kant lekkerwant packs openen is zo een stuk goedkoper. alleen wat je er 99%van de tijd uit krijgt is ook echt geen drol waard.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zeg niet dat een coach dit had kunnen oplossen, maar psychologische begeleiding van een professional wel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat is hoe de wereld werkt he. met de goede begeleiding is veel mogelijk.
Blijkbaar had hij toch niet de instelling en mentaliteit om het te halen. betwijfel of een coach dat altijd op kan lossen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wanneer zouden prijzen van TOTY CM's en Verdedigers het laagst zijn, net voordat ze uit packs gaan of zondag pas? Ik heb eigenlijk geen ideeVoor beiden is wel wat te zeggen
Elke dag![]()
Als de coin prijzen weer wat betaalbaarder zijn koop ik wel coins.
Eens dat het best had kunnen helpen en dat die mensen goed werk doen in de sportwereld hoorquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat een coach dit had kunnen oplossen, maar psychologische begeleiding van een professional wel.![]()
alleen of het altijd helpt betwijfel ik, sommige zijn gewoon niet te redden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
denk dat heeeeeel veel mensen de zondag afwachten. staat mij vaag iets bij dat ze vorig jaar het goedkoopst waren toen ze per onderdeel in packs zaten.(maar dat zou je even terug moeten zoeken)quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wanneer zouden prijzen van TOTY CM's en Verdedigers het laagst zijn, net voordat ze uit packs gaan of zondag pas? Ik heb eigenlijk geen ideeVoor beiden is wel wat te zeggen
#FreeTrapz![]()
Ik zit met fucking veel van die bronzes nuquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Snap jij er nou iets van? Die price wordt nou weer ineens niet geupdate
Daarom denk ik ook dat ik morgen ga kopenquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat heeeeeel veel mensen de zondag afwachten. staat mij vaag iets bij dat ze vorig jaar het goedkoopst waren toen ze per onderdeel in packs zaten.(maar dat zou je even terug moeten zoeken)
Elke dag![]()
Ik heb ze maar gewoon gediscard, en die ene verkochten allemaal voor 200 dus dat was wel primaquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit met fucking veel van die bronzes nu
Elke dag![]()
Tuurlijk zijn die AB's wel het probleem, waar denk je dat al die verkochte coins vanzijn? Dat zijn echt geen mensen die 24/7 SMLENO deals doen. Als je de AB's stopt dan is het ten eerste 100x makkelijker om winst te maken en al die coin selling websites zullen ophouden met bestaan. En als ze blijven bestaan en het moeten doen op een legitieme manier dan worden de kosten dusdanig hoog dat het kopen van coins ook niet langer aantrekkelijk is en dan uiteindelijk zal je zien dat de prijzen zakken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze moeten gewoon die coinfarm lekken eens dicht gaan gooien. AB's zijn niet eens het probleem van bizarre stijgingen. maar het aantal coins in de community wel.
aan de ene kant lekkerwant packs openen is zo een stuk goedkoper. alleen wat je er 99%van de tijd uit krijgt is ook echt geen drol waard.
Maar dat is slechts een 'droom', die AB's zijn er nou al 3/4 jaar prominent aanwezig. Als EA er wat aan kon doen en wilde doen dan was het ondertussen wel gebeurd.![]()
SMLAP
Sommige mensen letten altijd op
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die AB's wel het probleem, waar denk je dat al die verkochte coins vanzijn? Dat zijn echt geen mensen die 24/7 SMLENO deals doen. Als je de AB's stopt dan is het ten eerste 100x makkelijker om winst te maken en al die coin selling websites zullen ophouden met bestaan. En als ze blijven bestaan en het moeten doen op een legitieme manier dan worden de kosten dusdanig hoog dat het kopen van coins ook niet langer aantrekkelijk is en dan uiteindelijk zal je zien dat de prijzen zakken.
Maar dat is slechts een 'droom', die AB's zijn er nou al 3/4 jaar prominent aanwezig. Als EA er wat aan kon doen en wilde doen dan was het ondertussen wel gebeurd.![]()
als er alleen AB's zouden zijn zou je nog steeds alleen de coins hebben van de mensen die spelen. (400c per wedstrijd). tuurlijk blijven de AB's dan rijker dan de gemiddelde FUTter want ze pikken veel deals op. maar stel dat er op deze manier 100 miljard in de economie zou zitten.
Wat nu gebeurd is door die auto-matches die miljoenen coins op een dag verdienen is dat er niet 100 miljard maar 500 miljard in de economie zit. En dus kost messi geen 1M maar 5M want er is simpel weg gewoon 5 keer zoveel geld.
kortom. voor een messi van 1M moeten de coin-farmers er weer uit. wil je een eerlijke handelsmarkt dan moeten de abduls er ook uit. maar die zijn niet het probleem van bizarre inflatie.
tot zover mijn bekrompen economische kennis. kom er maar in POTS'en van deze wereld.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wist niet eens dat dat bestondquote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
als er alleen AB's zouden zijn zou je nog steeds alleen de coins hebben van de mensen die spelen. (400c per wedstrijd). tuurlijk blijven de AB's dan rijker dan de gemiddelde FUTter want ze pikken veel deals op. maar stel dat er op deze manier 100 miljard in de economie zou zitten.
Wat nu gebeurd is door die auto-matches die miljoenen coins op een dag verdienen is dat er niet 100 miljard maar 500 miljard in de economie zit. En dus kost messi geen 1M maar 5M want er is simpel weg gewoon 5 keer zoveel geld.
kortom. voor een messi van 1M moeten de coin-farmers er weer uit. wil je een eerlijke handelsmarkt dan moeten de abduls er ook uit. maar die zijn niet het probleem van bizarre inflatie.
tot zover mijn bekrompen economische kennis. kom er maar in POTS'en van deze wereld.![]()
Daar ben ik het ook mee eens hoor. Reis zou zo'n geval kunnen zijn, maar er zijn genoeg gevallen waar we niks van horen, maar toch goeie voetballers hadden kunnen worden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Eens dat het best had kunnen helpen en dat die mensen goed werk doen in de sportwereld hoor![]()
alleen of het altijd helpt betwijfel ik, sommige zijn gewoon niet te redden.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Reis heeft het ook mede door zijn zware blessure niet meer gered, zelfs met een goede mentaliteit kunnen zulke blessures funest zijn.![]()
Zware blessures hebben psychologisch zo'n beetje de grootste impact.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:10 schreef DutchSL het volgende:
Reis heeft het ook mede door zijn zware blessure niet meer gered.
ah, edit
![]()
Is hij dood ?
Elke dag![]()
Nee, maar als je hem koopt en daarna discard krijg je 2 miljoen coins.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik snap er geen reet van Sjon. De redenering van Kiid zie ik wel trouwens, en lijkt me een logische.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
tot zover mijn bekrompen economische kennis. kom er maar in POTS'en van deze wereld.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lolquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar als je hem koopt en daarna discard krijg je 2 miljoen coins.wtf thanks voor de tip
Elke dag![]()
quote:![]()
Elke dag![]()
Lekker Trapz. Altijd jij weer. Niet dat ik het je niet gun ofzo hoor. Maar eigenlijk gun ik het je dus niet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Altijd maar klagen die POTSquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker Trapz. Altijd jij weer. Niet dat ik het je niet gun ofzo hoor. Maar eigenlijk hun ik het je dus niet.![]()
![]()
Niet jij weer met je makkelijk scoren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker Trapz. Altijd jij weer. Niet dat ik het je niet gun ofzo hoor. Maar eigenlijk hun ik het je dus niet.![]()
Que?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was toch wel een Alaba pack he? Gefeliciteerd PotSNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan heb ik het nog niet eens over je illegale transacties op coin-sitesquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet jij weer met je makkelijk scoren.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net TOTY Kroos gekocht voor 1.319.000, als hij verkoopt heb ik eindelijk 3 miljoen. Er is nu al 1.4 op geboden dus nog even 50 minuten wachten.![]()
Niet zo gek met die statsquote:
Ja, jij had de IF. Staat in mijn Excel-bestand met alle mensen en wat ze hebben gepulled.quote:
gr gr![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verkopen, en zondag ofzo terugkopen voor 400k.![]()
Nice nice nice.
Nu even een leuk teampje maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als Sanchez een UP gaat krijgen dan worden die IF en SIF wel absurd goed (zoals Hazard vorig jaar maar minder overall)![]()
Zal hij een UP krijgen dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Sanchez een UP gaat krijgen dan worden die IF en SIF wel absurd goed (zoals Hazard vorig jaar maar minder overall)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zag net een mongol die sinds gisteravond op zo'n boekie stond te wachten en die AKO had ze helemaal nietquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mooie investering voor de toekomst net als die je suis charlie krant![]()
![]()
Ik zou hem geen UP geven, maar het blijft een BPL-speler en dan weet je het maar nooit met EA.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zal hij een UP krijgen dan?![]()
Dat zou me niks verbazen want BPL. En mensen hebben voor heel weinig een UP gekregen (Benteke bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zal hij een UP krijgen dan?![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag net een mongol die sinds gisteravond op zo'n boekie stond te wachten en die AKO had ze helemaal niet![]()
![]()
Elke dag![]()
Ik las ook zoiets ja, dat iemand er stond van 11 tot 8 en dat ze hem niet haddenquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zag net een mongol die sinds gisteravond op zo'n boekie stond te wachten en die AKO had ze helemaal niet
Sowieso een hele nacht camperen voor de deur voor een paar tientjes![]()
Prijs van Sanchez zal nog wel flink gaan dalen. Als de TOTY aanvallers in packs zitten worden de pakjes aan de lopende band geopend.![]()
Wat is een UP?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou me niks verbazen want BPL. En mensen hebben voor heel weinig een UP gekregen (Benteke bijvoorbeeld)
/noob![]()
zo jij zit al in alaaf stemmingquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:46 schreef Zhano het volgende:
Ik word altijd wakker met een biertje in mn hand
#FreeTrapz![]()
Vraag mij altijd af hoe het kan, waarom je zulke spelers af en toe toch voor die bizare prijzen verkocht krijgt. Terwijl er ongeveer 100 goedkopere opstaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
Feli trapzen verkopen natuurlijk die gaat echt nog wel zakken
[ afbeelding ]
en dat is 1![]()
Bohh mooi beestje.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gister 1 hele pot gespeeld met dit apparaat:
[ afbeelding ]
Speelde het ook lekker?
gewoon een kwestie van 18 stuks er op hetzelfde moment op knallen met ongeveer dezelfde prijs. en hopen dat iemand zo dom is niet verder te kijken dan pagina 1.quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:49 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af hoe het kan, waarom je zulke spelers af en toe toch voor die bizare prijzen verkocht krijgt. Terwijl er ongeveer 100 goedkopere opstaan.
p.s. een nieuwe terug gekocht voor 146
#FreeTrapz![]()
Neequote:Op donderdag 15 januari 2015 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohh mooi beestje.
Speelde het ook lekker?Maar al tijdje niet gespeeld enzo, dus sample van jan kut ofc
![]()
doe een pack opening van 500Kquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
#boh nu een team en dat. nice
#FreeTrapz![]()
Heb pas nog 1 van een miljoen gedaan en daar kreeg ik geen fuck uit dus dat doe ik niet meer.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja maar nu kan je TOTY spelers krijgen he!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb pas nog 1 van een miljoen gedaan en daar kreeg ik geen fuck uit dus dat doe ik niet meer.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
He jammer. al mijn coins zijn opquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb pas nog 1 van een miljoen gedaan en daar kreeg ik geen fuck uit dus dat doe ik niet meer.heb op TA nog een sanchez daar open ik wat pakskes voor tijden de aanvallers.
#FreeTrapz![]()
Ik word te goed in het voorspellen van de koppen van VZ. Deze bijv: "Juventus aan het denken gezet door transfer Bony".
Over wie zou dat gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wist ik gewoon/
![]()
![]()
Lekker, maar die gaat toch nog veel en veel meer stijgen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
Feli trapzen verkopen natuurlijk die gaat echt nog wel zakken
[ afbeelding ]
en dat is 1![]()
![]()
Met een aantal hier afspreken om bijvoorbeeld allemaal dezelfde er voor teveel op te zetten op t zelfde moment. Als iemand dan allemaal verschillende teamnamen ziet en niet verder kijkt heb je kans dat ze eerder voor een te hoge prijs gekocht worden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:49 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af hoe het kan, waarom je zulke spelers af en toe toch voor die bizare prijzen verkocht krijgt. Terwijl er ongeveer 100 goedkopere opstaan.🍆![]()
en wat is precies je punt ?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lekker, maar die gaat toch nog veel en veel meer stijgen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nah zie dat je een zeer goeie deal nu hebt!quote:
Nouja bewaren levert meer op, maar snap dat je hele tradepile uitpuilt.![]()
Hij had er 1 teruggekocht voor de normale prijsquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nah zie dat je een zeer goeie deal nu hebt!
Nouja bewaren levert meer op, maar snap dat je hele tradepile uitpuilt.![]()
ik verkoop deze voor 188. koop een nieuwe terug voor 146. heb ik nu 33K meer een de nieuw gekocht gaat ook wel weer stijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nah zie dat je een zeer goeie deal nu hebt!
Nouja bewaren levert meer op, maar snap dat je hele tradepile uitpuilt.
welkom bij het concept DSL'en.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat een goed idee zeg!quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:10 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Met een aantal hier afspreken om bijvoorbeeld allemaal dezelfde er voor teveel op te zetten op t zelfde moment. Als iemand dan allemaal verschillende teamnamen ziet en niet verder kijkt heb je kans dat ze eerder voor een te hoge prijs gekocht worden?🍆![]()
Dat heeft hier nog nooit gewerkt. Daar is het volk wat hier te vinden is gewoon veel te rot voor.quote:![]()
Ik ben echt een goeie daarvoor hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat heeft hier nog nooit gewerkt. Daar is het volk wat hier te vinden is gewoon veel te rot voor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat heeft hier nog nooit gewerkt. Daar is het volk wat hier te vinden is gewoon veel te rot voor op Kiid na dan.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben echt een goeie daarvoor hoor.
Elke dag![]()
dit soort shit gaat meestal gewoon via DM tochquote:
#FreeTrapz![]()
IF van Rhijn pricefix.Rating * 70 dacht ik.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is de discard value van een zilveren IF?![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit soort shit gaat meestal gewoon via DM tochof Skype.
5k toch?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is de discard value van een zilveren IF?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF van Rhijn pricefix.
[..]
Rating * 70 dacht ik.Zag er net 1 staan voor 7,5k, dacht misschien is dat onder de discard value... Weer even wat geld bespaardquote:![]()
![]()
Eventjes, dadelijk niet meerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die silver IF's (van deze week) waren gisteravond al ontzettend goedkoop, aan het eind van de week zijn een paar misschien wel discard value.![]()
hahaha sukkel had hem dan gehoudenquote:
#FreeTrapz![]()
IF Joaquin is discard value.... Vorig jaar was het nog zo'n baas![]()
Misschien weer een 4231(2) maken met Asamoah en Llorente...![]()
kosten ze nu dan? die dingen zijn over 6 maanden ofzo pas weer rond de 800c. mcgeady's leveren eerder geld op denk ik zomaar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:38 schreef DePresident. het volgende:
Investeren in squadfitness kaartjes zal ook wel lucratief zijn nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: