SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Iniesta ook al 3 miljoen, Di Maria 5. Goedkoop is het niet, maar toch wel een stuk minder dan gedacht tbhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
even snel wat kopenquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] holy fuck, zoveel coins heb ik alleen niet.
grgr![]()
27 pagina's Toty Kroos nu al
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft nou nog niemand anders dan Poepsnor hier een Toty te pakken?
Elke dag![]()
Weet ik, maar nu al zo laagquote:Op woensdag 14 januari 2015 19:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Die gaat samen met de totys van deze week makkelijk dalen tot 50% van deze prijs.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
Dus het is eigenlijk Bittere_Ernst zijn schuld als DS2 doodgaat als maagd.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Zo kun je bij elk beetje winst wel zeggen 'ja dit is maar ... cent'. Zo werkt het dus niet hé.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Joepie, 1 euro en 95 centen schoon aan de haak verdomme.![]()
JA WAT DENKT DIE APEKOEK WEL NIET GODVERDOMMEquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kun je bij elk beetje winst wel zeggen 'ja dit is maar ... cent'. Zo werkt het dus niet hé.![]()
Wel, zo werkt het wel. Alleen kun je dan nog een nuance aanbrengen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo kun je bij elk beetje winst wel zeggen 'ja dit is maar ... cent'. Zo werkt het dus niet hé."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dat is waar. Ik dacht niet na bij wat ik postte. Ik bied daarom ook mijn excuses aan aan DS2.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft van jou geleerd dat vrouwen allemaal maar kut zijn.
Dus dit is niet echt eerlijk.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik dacht niet na bij wat ik postte. Ik bied daarom ook mijn excuses aan aan DS2.Ook voor dit he !quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
Dus het is eigenlijk Bittere_Ernst zijn schuld als DS2 doodgaat als maagd.
Anders had hij nu al vele vrouwen aan de figuurlijke haak geslagen.
Dat weet jij ook Ernst !![]()
Jeweetzellufquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JA WAT DENKT DIE APEKOEK WEL NIET GODVERDOMME![]()
En wat een baas is dat toch.quote:![]()
Zo lekker lui en houterig komt hij af en toe over. Het gaat zo simpel."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Kloptquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En wat een baas is dat toch.![]()
Zo lekker lui en houterig komt hij af en toe over. Het gaat zo simpel.
Heerlijke spits.![]()
Morgenquote:
Kroos gaat onder het miljoen
Elke dag![]()
Wut?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oh, nou dan heb ik morgen in ieder geval wat te doen op mijn werkquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Morgen
Kroos gaat onder het miljoen![]()
![]()
Dit heb ik me nooit beseft. Het stemt me somber. Sorry DS2. Ga gerust voor de vrouwen, ze zijn zo slecht nog niet!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ook voor dit he !
Anders had hij nu al vele vrouwen aan de figuurlijke haak geslagen.
Dat weet jij ook Ernst !Maar diep van binnen lach ik.![]()
Waar dan? Staat nergensvan pogbaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Staat alleen op twitter dat ze 100 miljoen willen biedenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar dan? Staat nergensvan pogba![]()
![]()
Goeien bron.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Staat alleen op twitter dat ze 100 miljoen willen bieden![]()
Hij heeft high/medium.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:45 schreef Kiid het volgende:
Zou wel een sicka transfer zijn. Heeft BBVA eindelijk een goede CDM
Inb4 high/medium
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hij is baas, maar zijn defending stats zijn eigenlijk wel heel laag.quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch de beste CDM die ik gebruikt heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |