abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150231528
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:36 schreef Gilan het volgende:
Tijdens rijlessen en het examen moet je ook enorm overdreven kijken, ik ken eigenlijk niemand die dat na zijn lessen nog steeds zo doet. :P
Overdreven hoeft niet, maar de examinator kan niet zien of jij kijkt. Ik kijk meestal door alleen m'n ogen te bewegen, maar een examinator ziet dat niet. Hij kan pas merken of je kijkt als je je hoofd beweegt. Daarom wordt er gezegd dat je ook je hoofd moet bewegen bij het kijken.

Kijktechniek is wel heel belangrijk, maar ook vermoeiend. Daarom doen veel mensen het niet. Totdat ze een keer iemand aanrijden, omdat ze te laat of helemaal niet hebben gekeken.
pi_150231626
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Psies. Er is een groot verschil tussen kijken en ook daadwerkelijk iets zien.
Tuurlijk moet je kijken, maar bij je examen moet je je hoofd echt een enorm eind draaien zodat de examinator het kan zien terwijl je ook goed kan kijken zonder je hoofd zo ver te draaien :p
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2015 @ 21:45:54 #203
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_150231843
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Sander166 het volgende:
Kijktechniek is wel heel belangrijk, maar ook vermoeiend. Daarom doen veel mensen het niet. Totdat ze een keer iemand aanrijden, omdat ze te laat of helemaal niet hebben gekeken.
En daarom is het ook zo leuk om wel continue te kijken. Dan kan je naar links/rechts/whatever zonder dat je direct alles moet kijken, omdat je eigenlijk al weet wat er rondom je gebeurt. Verrassen gebeurt niet/nauwelijks.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 4 maart 2015 @ 15:34:02 #204
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_150284702
30 uur gelest, vorige week in één keer geslaagd. Was echt een super makkelijk ritje van een half uur, aardige examinatrice en de bijzondere verrichtingen waren vooruit inparkeren en keren op de weg.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_150300714
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 21:37 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Overdreven hoeft niet, maar de examinator kan niet zien of jij kijkt. Ik kijk meestal door alleen m'n ogen te bewegen, maar een examinator ziet dat niet. Hij kan pas merken of je kijkt als je je hoofd beweegt. Daarom wordt er gezegd dat je ook je hoofd moet bewegen bij het kijken.

Ik dacht ook dat ik na het halen van mijn rijbewijs nooit meer een schouderblik zou maken, maar dat was echt niet zo. Kijken lijkt in het begin nog heel veel energie te kosten, helemaal omdat je het gecombineerd moet doen met 10.000 andere dingen die je ook nog niet gewend bent. Maar zodra het autorijden je wat eenvoudiger afgaat zul je ook weer meer gaan kijken. Geeft veel meer een gevoel van zekerheid als je weet dat er niks naast je zit.

Al ben ik, toen ik 3 jaar na mijn autorijbewijs gehaald te hebben mijn motorrijbewijs probeerde te halen, gezakt op te inconsistent kijken. Het was niet dat ik onvoldoende keer, maar ik keek gewoon niet altijd in dezelfde volgorde. Een lesje van een andere instructeur (de instructeur die ik eerst had heeft me nooit echt goed geleerd wat nu precies de volgorde was) en mijn kijkgedrag was al goed genoeg om een paar dagen erna te slagen

quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 15:34 schreef LasTeR het volgende:
30 uur gelest, vorige week in één keer geslaagd. Was echt een super makkelijk ritje van een half uur, aardige examinatrice en de bijzondere verrichtingen waren vooruit inparkeren en keren op de weg.
Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_150300797
Geen zin om 1630 pagina's door te bladeren: is die dikke ondertussen al geslaagd voor zijn rijexamen?
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_150300921
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef VisGeenOptie het volgende:
Geen zin om 1630 pagina's door te bladeren: is die dikke ondertussen al geslaagd voor zijn rijexamen?
Nope
pi_150300943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:47 schreef igi0n het volgende:
Nope
:')

Hoeveel examens ondertussen? Theorie had hij wel gehaald toch? Heb het even een paar maanden gemist.
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:49:22 #209
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_150300978
Morgen theorie noh
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_150300979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Hoeveel examens ondertussen? Theorie had hij wel gehaald toch? Heb het even een paar maanden gemist.
Mag niet meer besproken worden in dit topic.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_150300983
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Moet je eerlijk bekennen dat ik geen idee heb. Deze reeks is een tijdje gesloten geweest omdat er teveel gebashed werd op hem, omdat hij niet zijn examen had gehaald (ergens in november meende ik)
pi_150300992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:49 schreef delano.888 het volgende:
Mag niet meer besproken worden in dit topic.
Oh, wil je me even een DM'etje sturen dan? Relletje geweest? Ik heb weer wat gemist.
pi_150301006
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:49 schreef igi0n het volgende:
Moet je eerlijk bekennen dat ik geen idee heb. Deze reeks is een tijdje gesloten geweest omdat er teveel gebashed werd op hem, omdat hij niet zijn examen had gehaald (ergens in november meende ik)
Ah, dan zal ik er over ophouden. DM mag altijd. :)
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:52:56 #214
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150301097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Ah, dan zal ik er over ophouden.
geoden plan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150301143
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
geoden plan.
Kun jij eigenlijk een beetje autorijden? In 1 keer geslaagd enzo? Theorie in 1 keer en praktijk in 1 keer plus minstens 500k kilometers op de teller lijkt me wel een vereiste voor een mod.
pi_150301937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:54 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Kun jij eigenlijk een beetje autorijden? In 1 keer geslaagd enzo? Theorie in 1 keer en praktijk in 1 keer plus minstens 500k kilometers op de teller lijkt me wel een vereiste voor een mod.
dit ja
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:21:22 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150301958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:54 schreef VisGeenOptie het volgende:

[..]

Hmm, eens kijken; ergens halverwege de nineties theorie, eerste keer één fout teveel, daarna 3 fout, B in één keer geslaagd, A in één keer geslaagd, C in één keer geslaagd, chauffeursdiploma gehaald met 93% score gemiddeld over alle delen, E achter C ook maar gedaan, ook in één keer.. ruim 200k zwaartransport gereden, ik schat, een kleine 250k met zware kranen, minstens 300k op de motor, en in totaal minstens 6-800k in klein spul, variërend van c Kadeath tot C-klasse AMG, en wat Yanken, nu een Niksan 300ZX en een C-klasse olieboot waarmee ik vorig jaar alleen al 60k km heb gedaan, en dat was vanaf Maart, dus daar komt nog een 12 - 15k bij voor de eerste 3 maanden, en dan schat ik het redelijk laag in.

Qaulified enough?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 05-03-2015 00:40:16 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_150301985
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
Niksan 300ZX
Beetje jammer dit
pi_150302000
quote:

[..]

Hmm, eens kijken; ergens halverwege de nineties theorie, eerste keer één fout teveel, daarna 3 fout, B in één keer geslaagd, A in één keer geslaagd, C in één keer geslaagd, chauffeursdiploma gehaald met 93% score gemiddeld over alle delen, E achter C ook maar gedaan, ook in één keer.. ruim 200k zwaartransport gereden, ik schat, een kleine 250k met zware kranen, minstens 300k op de motor, en in totaal miinstens 6-800k in klein spul, variërend van c Kadeath tot C-klasse AMG, en wat Yanken, nu een Niksan 300ZX en een C-klasse olieboot waarmee ik vorig jaar alleen 60k km heb gedaan..

Qaulified enough?
:Y.
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:13:26 #220
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_150310041
quote:

[..]

Hmm, eens kijken; ergens halverwege de nineties theorie, eerste keer één fout teveel, daarna 3 fout, B in één keer geslaagd, A in één keer geslaagd, C in één keer geslaagd, chauffeursdiploma gehaald met 93% score gemiddeld over alle delen, E achter C ook maar gedaan, ook in één keer.. ruim 200k zwaartransport gereden, ik schat, een kleine 250k met zware kranen, minstens 300k op de motor, en in totaal minstens 6-800k in klein spul, variërend van c Kadeath tot C-klasse AMG, en wat Yanken, nu een Niksan 300ZX en een C-klasse olieboot waarmee ik vorig jaar alleen al 60k km heb gedaan, en dat was vanaf Maart, dus daar komt nog een 12 - 15k bij voor de eerste 3 maanden, en dan schat ik het redelijk laag in.

Qaulified enough?
Nou, vooruit
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:19:01 #221
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150312037
Waarom mag bradjen niet meer besproken worden -O-
Ik vond/vind hem wel een aanwinst voor FOK!
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_150315448
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom mag bradjen niet meer besproken worden -O-
Ik vond/vind hem wel een aanwinst voor FOK!
Er valt niets meer te zeggen behalve gedane zaken op te noemen. Niemand weet of hij inmiddels zijn rijbewijs heeft of niet.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:01:08 #223
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150315501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef Messina het volgende:

[..]

Er valt niets meer te zeggen behalve gedane zaken op te noemen. Niemand weet of hij inmiddels zijn rijbewijs heeft of niet.
Dat is waar :P
Ben stiekem wel een beetje benieuwd of hij nu al wel geslaagd is ja/nee :@
pi_150315560
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Dat is waar :P
Ben stiekem wel een beetje benieuwd of hij nu al wel geslaagd is ja/nee :@
Ik hoop het van harte. Zijn theorie zal ook wel binnenkort (?) verlopen.

Ik denk dat Anne het echt niet erg vindt als we op deze manier een kort gesprek voeren over hem, maar als de B-bashers en trololololololl'ers weer tevoorschijn komen.... /zucht
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:04:53 #225
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150315596
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:03 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte. Zijn theorie zal ook wel binnenkort (?) verlopen.

Ik denk dat Anne het echt niet erg vindt als we op deze manier een kort gesprek voeren over hem, maar als de B-bashers en trololololololl'ers weer tevoorschijn komen.... /zucht
Hoe lang is een theoretisch examen eigenlijk geldig? Een familielid van mij heeft nou ook al een beste lange tijd wel haar theorie, maar nog niet haar praktijk :P
pi_150315666
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Hoe lang is een theoretisch examen eigenlijk geldig? Een familielid van mij heeft nou ook al een beste lange tijd wel haar theorie, maar nog niet haar praktijk :P
Ik zie het dat het anderhalf jaar is. Ik dacht een jaar! Maar goed dat ik het even heb opgezocht dus :D
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:08:37 #227
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150315706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:07 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik zie het dat het anderhalf jaar is. Ik dacht een jaar! Maar goed dat ik het even heb opgezocht dus :D
Ik dacht ook een jaar :P
Moet jij nog voor je praktijkexamen? Of nog voor beide :?
pi_150315878
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Ik dacht ook een jaar :P
Moet jij nog voor je praktijkexamen? Of nog voor beide :?
Nee, ik ben klaar O+
Ik heb al een paar keer overwogen om dit topic uit mijn Myat te gooien, maar vind het wel leuk om hier mee te lezen en af en toe een 'zet hem op!' te plaatsen :)
Ik ben het eerste half jaar nadat ik mijn rijbewijs had echt heel bang geweest in de auto. :@ Zondag vertrek ik -met de auto- naar Polen. Ben nog altijd voorzichtig in de auto, maar voel geen angst meer. :s)
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:18:48 #229
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150316026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:14 schreef Messina het volgende:

[..]

Nee, ik ben klaar O+
Ik heb al een paar keer overwogen om dit topic uit mijn Myat te gooien, maar vind het wel leuk om hier mee te lezen en af en toe een 'zet hem op!' te plaatsen :)
Ik ben het eerste half jaar nadat ik mijn rijbewijs had echt heel bang geweest in de auto. :@ Zondag vertrek ik -met de auto- naar Polen. Ben nog altijd voorzichtig in de auto, maar voel geen angst meer. :s)
Heh ik ook :@
Maar vind het wel interessant hoe het bij anderen gaat :P
Waarom was je bang dan :o
Eerder een ongeluk meegemaakt :?
pi_150316399
quote:
10s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Heh ik ook :@
Maar vind het wel interessant hoe het bij anderen gaat :P
Waarom was je bang dan :o
Eerder een ongeluk meegemaakt :?
Ik ben mijn rijbewijs (vooral) gaan halen doordat ik enkele maanden eerder in Polen betrokken was bij een vrij heavy ongeluk (als passagier) en ik doodsbang was om weer in de auto te stappen, en dat is gewoon vervelend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:33:26 #231
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150316549
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:29 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben mijn rijbewijs (vooral) gaan halen doordat ik enkele maanden eerder in Polen betrokken was bij een vrij heavy ongeluk (als passagier) en ik doodsbang was om weer in de auto te stappen, en dat is gewoon vervelend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan ik mij er enigszins wat bij voorstellen ja -O-
Beter dat je er nu geen last meer van hebt *O*

Laatst had ik bijna een jongen van een jaar of 13 onder de auto -O- :{
Niet omdat ik niet uit keek of te hard reed (60 waar ik 50 mocht, vrij acceptabel lijkt me :@)
Maar omdat de een wel uitkeek (links rechts) en bleef staan, maar de ander vrolijk over de weg fietste en ik in de ankers mocht :(
  Redactie Sport vrijdag 6 maart 2015 @ 13:18:35 #232
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150349753
Vijfde les gehad, het gaat allemaal al wat beter en wat meer automatisme. *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 6 maart 2015 @ 13:21:59 #233
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_150349854
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:29 schreef Messina het volgende:

[..]

SPOILER
Van een scheur in het staartbeen werd je altijd blind is mij verteld :')
Gelukkig bij jou niet het geval maar hoe ben je die weken door gekomen? Alleen maar op je buik gelegen?
BAM dit is 3KB
  vrijdag 6 maart 2015 @ 15:50:09 #234
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_150355070
Ik hoop in april mijn examen te halen. Ik ben echter nog altijd niet consistent, na 80 uur in de auto in totaal :'). Ik rijd de ritten van mijn leven als er geen examen aankomt, maar zodra ik een datum heb gaat het altijd minder... Ik wil te graag, denk ik.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_150382375
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 13:21 schreef Loll het volgende:

[..]

Van een scheur in het staartbeen werd je altijd blind is mij verteld :')
Gelukkig bij jou niet het geval maar hoe ben je die weken door gekomen? Alleen maar op je buik gelegen?
Ik ben niet blind! :P
In één positie blijven liggen. Zitten was nauwelijks mogelijk (leuk, want ik moest nog terug met het vliegtuig...) Heel af en toe heb ik er om onverklaarbare reden nog last van. Maar niet zoals die eerste twee weken. Echt, ik gun het mijn ergste vijand niet toe.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 15:50 schreef OudeBok het volgende:
Ik hoop in april mijn examen te halen. Ik ben echter nog altijd niet consistent, na 80 uur in de auto in totaal :'). Ik rijd de ritten van mijn leven als er geen examen aankomt, maar zodra ik een datum heb gaat het altijd minder... Ik wil te graag, denk ik.
Al moet je 180 uur lessen, jij gaat dat papiertje halen. Veel succes ;)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 12:48:12 #236
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_150382989
Hoihoi,

Inmiddels heb ik vanavond mn 7de les. Alles gaat nu heel snel en "automatisch". Gister begonnen met het gebruik van spiegels.

Mn instructeur zei dat als het zo doorgaat ik het wel in 20 lessen kan halen. Tijdens mn proefles had hij het nog over 30 lessen.. Dit omdat ik nog 0 ervaring had met autorijden.

Ik neem trouwens steeds 3 lessen per week. Gaat alles wat sneller :D
Ik ben geil
  zaterdag 7 maart 2015 @ 13:49:37 #237
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_150384246
Damn, vorige week (en alle ontelbare keren daarvoor) ging het zo slecht dat ik de neiging moest onderdrukken om de prijs van een NS-jaarabo op te zoeken :'), ging het vandaag gewoon super goed. Kan gek lopen, rijles. :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_150435479
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 13:49 schreef Muisraket het volgende:
Damn, vorige week (en alle ontelbare keren daarvoor) ging het zo slecht dat ik de neiging moest onderdrukken om de prijs van een NS-jaarabo op te zoeken :'), ging het vandaag gewoon super goed. Kan gek lopen, rijles. :o
niet opgeven, gewoon dat papiertje halen!

bij mij was precies tzelfde ene les super slecht enzo en andere les ging het dan iets beter, maar de volgende keer wéér super slecht.
het gaat niet met stijgende rechte lijn omhoog, maar zigzag....
pi_150443696
morgen theorie :X Heb theoriecursus gedaan, daarna een oefentoets bij rijschool en ééntje teveel fout, gevaarherkenning wel prima gehaald. Gaat dus denk ik wel lukken.

ben vooral bang voor van die vragen, wie heeft er voorrang, dat er dan zo 4 of 5 pijlen staan, er nog een tram bij zit etc... ;( Ik weet het wel enzo, maar 5 pijlen in verschillende richtingne zijn zo veel :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2015 22:49:13 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2015 @ 11:42:32 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150454524
Nog een kleine 45 minuten tot ik kan vertrekken voor poging drie, als ik het nu niet haal weet ik het ook niet meer :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_150454585
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Nog een kleine 45 minuten tot ik kan vertrekken voor poging drie, als ik het nu niet haal weet ik het ook niet meer :{
Succes!
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2015 @ 11:46:30 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150454651
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:44 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Succes!
Dankje!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_150454905
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Succes! :)
  maandag 9 maart 2015 @ 12:32:55 #244
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_150456031
Good luck
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 maart 2015 @ 14:10:45 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150459036
Het duurde even, ¤2000 verder, 36 lessen, maar godzijdank geldt het spreekwoord _O_

Verlost :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Sport maandag 9 maart 2015 @ 14:34:35 #246
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_150459646
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Het duurde even, ¤2000 verder, 36 lessen, maar godzijdank geldt het spreekwoord _O_

Gefeliciteerd *O* *O*
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 14:41:53 #247
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_150459811
quote:

Congratz!!!! :) ^O^
  maandag 9 maart 2015 @ 14:42:45 #248
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150459836
quote:

*O*
  maandag 9 maart 2015 @ 16:11:27 #249
139677 Curiosity
pi_150462499
Gefeliciteerd, wat een heerlijk gevoel hè.
pi_150462632
Ik heb mijn Theorie
  maandag 9 maart 2015 @ 16:16:17 #251
139677 Curiosity
pi_150462680
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2015 16:14 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb mijn Theorie
gefeliciteerd
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:40:45 #252
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_150488508
Heb morgen mijn theorie examen, maar dit snap ik nog niet zo goed:

quote:
Meerassige aanhangwagens met een toegestane massa van meer dan 750 kg moeten zijn uitgerust met een losbreekreminrichting.
En dan later

quote:
Middenas-aanhangwagens met een toegestane maximum massa van niet meer dan 1.500 kg hoeven niet te zijn voorzien van een losbreekreminrichting. Voor deze aanhangwagens is een hulpkoppeling voldoende. De hulpkoppeling moet er dan wel voor zorgen dat de aanhangwagen met lading niet los kan raken van het trekkend voertuig en de hulpkoppeling mag de reminrichting niet hinderen.
Dus hoe zit het nou met aanhangwagens tussen de 750 en 1500 kg? Moeten die een losbreekreminrichting hebben of een hulpkoppeling?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 09:42:17 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150488539
Meerassig en middenassig, ik moest ook 5x lezen voor ik dat zag ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_150488553
Gisteren geslaagd voor m'n theorie-examen! *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 maart 2015 @ 09:43:43 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_150488567
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Gefeli ^O^
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:44:29 #256
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_150488589
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:43 schreef Lonaa het volgende:
gefeliciteerd, ik moet morgen
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:47:19 #257
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_150488651
Dat iedereen hier in 20-30 lessen zijn rijbewijs haalt :o Mijn rijleraar zei dat 40 lessen toch wel het gemiddelde was.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:54:52 #258
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_150491236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:47 schreef Ypmaha het volgende:
Dat iedereen hier in 20-30 lessen zijn rijbewijs haalt :o Mijn rijleraar zei dat 40 lessen toch wel het gemiddelde was.
Precies daarom is het ook een gemiddelde ;)
Ik heb er zelf 32 lessen over gedaan :P
pi_150491271
quote:
Dat is net zoiets als dat alle mannen op fok een penis van 30cm hebben terwijl het gemiddelde toch echt veel lager ligt ;)
pi_150491484
Zo had er een bepaald persoon in dit topic 100+, maar die is er niet meer.
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 13:31:56 #261
Dick Laurent Is Dead
pi_150493789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als dat alle mannen op fok een penis van 30cm hebben terwijl het gemiddelde toch echt veel lager ligt ;)
30 maar? Minimaal twee meter hoor ;)

SPOILER
  dinsdag 10 maart 2015 @ 13:49:27 #262
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_150494277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef delano.888 het volgende:
Zo had er een bepaald persoon in dit topic 100+, maar die is er niet meer.
Braddie?
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 14:31:46 #263
Dick Laurent Is Dead
pi_150495479
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 13:49 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Braddie?
Helaas....we zullen nooit weten wanneer die nou eindelijk geslaagd zal zijn voor 't rijbewijs.
Jammer, heel jammer :+
  dinsdag 10 maart 2015 @ 18:23:04 #264
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_150502864
quote:
Ik niet hoor :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:15:29 #265
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_150524021
Geslaagd! Althans, als dat denk ik. Bij het resultaat stond: voldoende en een duimpje omhoog. Is het al een uur en een kwartier geleden dat ik die shit heb gedaan, maar die mail heb ik nog steeds niet binnen.

Staat er in die mail ook wat je fout deed? Want ik had maar 1 minuut om mijn vragen te bekijken.
pi_150536472
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:15 schreef Ypmaha het volgende:
Geslaagd! Althans, als dat denk ik. Bij het resultaat stond: voldoende en een duimpje omhoog. Is het al een uur en een kwartier geleden dat ik die shit heb gedaan, maar die mail heb ik nog steeds niet binnen.

Staat er in die mail ook wat je fout deed? Want ik had maar 1 minuut om mijn vragen te bekijken.
Gefeliciteerd!
Ik had hetzelfde zag alleen voldoende staan en ik dacht oke mooi ik krijg nu een bevestiging ,niet dus. Die mail kwam pas laat in de middag terwijl ik in de ochtend examen gedaan had. Ik begon al te twijfelen :P Volgens mij stonden er alleen het aantal fouten in en in welke categorie je die fouten gemaakt hebt.
pi_150806889
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:15 schreef Ypmaha het volgende:

Ja, was hier ook zo.

Voordat ik dat zag sprong eerst mn beeldscherm twee keer op zwart :') Dus had voor de zekerheid even nagevraagd.

Mailtje moet binnen 24u na je examen komen. Was er hier na 6 uur ofzo
  donderdag 19 maart 2015 @ 12:19:58 #268
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_150807936
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 11:45 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja, was hier ook zo.

Voordat ik dat zag sprong eerst mn beeldscherm twee keer op zwart :') Dus had voor de zekerheid even nagevraagd.

Mailtje moet binnen 24u na je examen komen. Was er hier na 6 uur ofzo
ik had hem 2 uur later gehad ofzo. En ja, ik ben echt geslaagd. Had 5 fouten bij regels en inzicht, en 6 voor gevaarherkenning. één vraag bij regels en inzicht wist ik een halve seconde voor tijd nog te verbeteren, als ik te laat was had ik net 1 vraag teveel fout en was ik gezakt :P
pi_150959995
Ik vergeet steeds hoe inparkeren ook alweer gaat. Nu kan ik het prima opnoemen maar in de auto krijg ik een blackout :')

Fileparkeren: jouw achterbank bij achterkant van andere auto..
Parkeren achteruit in vak haaks op de weg: moet je met je spiegel bij de belijning zijn..

Maar dan krijg ik een blackout :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2015 20:09:03 ]
pi_150967860
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik vergeet steeds hoe inparkeren ook alweer gaat. Nu kan ik het prima opnoemen maar in de auto krijg ik een blackout :')

Parkeren achteruit in vak haaks op de weg: moet je met je spiegel bij de belijning zijn..

Schrijf het op en ga oefenen op een rustig punt.
  maandag 23 maart 2015 @ 22:41:16 #271
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_150968134
Sinds ik m'n rijbewijs heb heb ik nooit meer zo via de regeltjes geparkeerd eigenlijk, gewoon op gevoel. Ja, dan moet je af en toe een keertje extra steken, wat maakt dat uit.
Flesje bier
  maandag 23 maart 2015 @ 23:32:45 #272
139677 Curiosity
pi_150970386
quote:
11s.gif Op maandag 23 maart 2015 22:41 schreef Gezicht het volgende:
Sinds ik m'n rijbewijs heb heb ik nooit meer zo via de regeltjes geparkeerd eigenlijk, gewoon op gevoel. Ja, dan moet je af en toe een keertje extra steken, wat maakt dat uit.
Lekker is dat hè, en niemand die zeurt naast je dat het niet goed gaat. Jammer dan, doen we het nog een keer. (Of 10 hahaha).
  Redactie Sport donderdag 26 maart 2015 @ 08:36:44 #273
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151046500
Morgen theorie examen. Al wel wat examens geoefend en een paar keer geslaagd, maar soms zak ik ook net met 1 of 2 fouten te veel. :') Pffff.
pi_151047139
quote:
9s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:36 schreef DeLuna het volgende:
Morgen theorie examen. Al wel wat examens geoefend en een paar keer geslaagd, maar soms zak ik ook net met 1 of 2 fouten te veel. :') Pffff.
Oefenexamens zijn vaak moeilijker dan het echte examen. Succes morgen!
pi_151051099
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 20:07 schreef d4v1d het volgende:

gewoon 2/3 ernaast, stuur max naar rechts, dan achteruit op gevoel terugsturen en klaar..

Het is wel droogsturen maar hij gaat altijd perfect

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 11:48:02 ]
pi_151051425
en wat ik nog makkelijker vindt en sneller

Plaatje is niet perfect, nu bump je op de andere auto maar het gaat om het idee.

Je rijd met je neus het gat in en dan haaks eruit, dan hoef je simpelweg alleen achteruit en links. Meestal in 1x perfect. :)
  Redactie Sport vrijdag 27 maart 2015 @ 12:08:21 #277
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151087805
Geslaagd voor theorie *O*
pi_151188437
Nog gefeliciteerd!
Get stoned
  Redactie Sport donderdag 2 april 2015 @ 12:39:08 #279
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151290701
In juni waarschijnlijk de TTT en in juli afrijden :)
  donderdag 2 april 2015 @ 21:34:01 #280
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_151310600
Ben nu op het niveau van 1-2 fouten hooguit per les en een rij-instructrice die zegt: Als je een auto nodig hebt een keer een dagje en het kan, zou je die van mij zo mogen lenen. Jij bent zo GEEN BNOR-klant, echt..
En toch, als ik deze keer zak, moet ik op BNOR :'). Maar goed, als ik nu aan m'n rij-examen denk, heb ik zo'n enorme grijns op m'n smoel, dus ik barst iig van het zelfvertrouwen.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_151318319
Hoi,

Ik heb de theorie geleerd, maar er zijn een aantal dingen die ik nog niet heb geleerd zoals onderwerpen mbt de lengte van een aanhangwagen, educatieve maatregelen en bepaalde onderwerpen tegen het einde aan etc. De basis en essentie begrijp ik allemaal wel.

Is het handig om toch aan rijlessen te starten ondanks dat ik de theorie nog niet in der mate beheers om te slagen (tweede onderdeel)?

Bij de oefenexamens maak ik bij het onderdeel gevaarherkenning (remmen, gas loslaten of niets doen situaties) 3-6 fouten (max. 12 Fout) en bij de verkeersregels en -borden maak ik 5-12 fout (max. 5 fout).

Ten slotte ben ik benieuwd op welke wijze ik een rijschool het beste kan uitpikken. De slaagpercentages van het CBR zijn niet erg veelzeggend of leidend vind ik, aangezien het, qua oppakken, ook per persoon verschilt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Super-B op 03-04-2015 10:07:14 ]
pi_151318374
Lol ik had nog nooit een theorie boek gezien totdat ik 20 uur les had gehad. Lekker boeiend, iedereen heeft zijn voorkeur.
pi_151319668
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:05 schreef Super-B het volgende:

Bij de oefenexamens maak ik bij het onderdeel gevaarherkenning (remmen, gas loslaten of niets doen situaties) 3-6 fouten (max 5. Fout) en bij de verkeersregels en -borden maak ik 10-16 fout (max. 12 fout
Het is andersom ;)
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:33:45 #284
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151320619
Waar ik me meer op zou concentreren zijn die vragen die nergens op slaan. Of een airco op elektriciteit, benzine of allebei werkt enz. Ik kreeg op mijn examen amper vragen over een aanhangwagen enzo.

Edit: oh sorry ik las verkeerd. Ja joh, gewoon beginnen met lessen.
pi_151321218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 01:09 schreef delano.888 het volgende:
Lol ik had nog nooit een theorie boek gezien totdat ik 20 uur les had gehad. Lekker boeiend, iedereen heeft zijn voorkeur.
+1 :')
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_151321231
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 08:27 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Het is andersom ;)
Owja dat klopt inderdaad! Even ge-edit. :P
pi_151324413
Ik had er ook al meerdere lesuren opzitten voor ik uberhaupt aan het lezen van het boek begon.

Ik kreeg wél de vraag over de maximale lengte van een trekker met oplegger, dus zulke vragen zitten er wel tussen :P
pi_151324516
Op welke wijze hebben jullie de rijschool gekozen? Ik kan maar geen keuze maken. Op het internet kom ik al gauw negatieve recensies tegen en dan word ik er ook gauw koud van.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 april 2015 @ 12:29:17 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_151324846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:17 schreef Super-B het volgende:
Op welke wijze hebben jullie de rijschool gekozen? Ik kan maar geen keuze maken. Op het internet kom ik al gauw negatieve recensies tegen en dan word ik er ook gauw koud van.
Ik ken iemand die een goede band heeft met de baas van die rijschool, en zeker de redelijke prijs heeft de doorslag gegeven.

Kijk een beetje rond naar de grote rijscholen, de kleintjes moet je sowieso niet doen, ook al zijn ze veel goedkoper. Ga na hoe lang ze al bestaan (hoeft niks uit te maken maar geeft wel zekerheid) en of ze ook een breed aanbod hebben. Ik heb voor mijn eerste pakket 1150.- betaald, dat was 26 uur lessen + een examen + een uur voor het examen.

Ik heb verhalen gehoord van vrienden die 1700 betalen voor 30 uur, dat is gewoon niet redelijk tenzij je echt een ramp bent.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_151324865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:17 schreef Super-B het volgende:
Ik zat precies zo, en ben uiteindelijk voor de ANWB gegaan. Stonden niet het hoogst qua slagingspercentage, maar wel erg hoog bij de rijscholen met meer dan 200 examens. Het feit dat je op verzoek een andere instructeur kunt vragen heeft daarbij meegewogen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:33:06 #291
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151324940
Ik heb gelest bij een ''kleine'' rijschool 1 auto 1 instructeur. Komt ook omdat het een kennis van mij is.
Heeft laatst het 25 jarig bestaan van de rijschool mogen vieren *O*

Dus een ''kleine'' rijschool zegt niet alles, maar ervaring een hele boel :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:41:15 #292
139677 Curiosity
pi_151327139
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb gelest bij een ''kleine'' rijschool 1 auto 1 instructeur. Komt ook omdat het een kennis van mij is.
Heeft laatst het 25 jarig bestaan van de rijschool mogen vieren *O*

Dus een ''kleine'' rijschool zegt niet alles, maar ervaring een hele boel :P
Hier ook bij een eenmansbedrijf gelest en geslaagd. Mijn vader heeft ook bij hem gereden zodoende kwam ik bij hem terecht. Nooit een afspraak afgezegd, het is zijn brood. Werd thuis opgehaald en weer terug, dit schijnt tegenwoordig ook niet meer standaard te zijn.

Gewoon informeren in je omgeving wat een fijne rijschool is.
  vrijdag 3 april 2015 @ 13:44:58 #293
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151327255
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:41 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Hier ook bij een eenmansbedrijf gelest en geslaagd. Mijn vader heeft ook bij hem gereden zodoende kwam ik bij hem terecht. Nooit een afspraak afgezegd, het is zijn brood. Werd thuis opgehaald en weer terug, dit schijnt tegenwoordig ook niet meer standaard te zijn.

Dat is ook een goede inderdaad. :Y
Ik zou een kennis/vriend etc. eerder vertrouwen qua mening dan een vreemd op het internet.
Vooral omdat je ook weet hoe die persoon is. :P
  Redactie Sport vrijdag 3 april 2015 @ 14:10:20 #294
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_151327940
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:41 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Niet standaard? Ik word ook iedere keer opgehaald en thuisgebracht, dacht dat het zo hoorde. :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:18:40 #295
139677 Curiosity
pi_151328214
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 14:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Niet standaard? Ik word ook iedere keer opgehaald en thuisgebracht, dacht dat het zo hoorde. :P
Vind ik ook, maar de "grote " jongens doen dat niet altijd.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:11:08 #296
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_151329783
Gewoon op facebook gevraagd, op het eerste antwoord afgegaan.
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:54:54 #297
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151331083
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een goede band heeft met de baas van die rijschool, en zeker de redelijke prijs heeft de doorslag gegeven.

Kijk een beetje rond naar de grote rijscholen, de kleintjes moet je sowieso niet doen, ook al zijn ze veel goedkoper. Ga na hoe lang ze al bestaan (hoeft niks uit te maken maar geeft wel zekerheid) en of ze ook een breed aanbod hebben. Ik heb voor mijn eerste pakket 1150.- betaald, dat was 26 uur lessen + een examen + een uur voor het examen.

Ik heb verhalen gehoord van vrienden die 1700 betalen voor 30 uur, dat is gewoon niet redelijk tenzij je echt een ramp bent.
Hier 30 lessen + examen + 2 uur voor het examen voor rond de 1020 euro :9

Is een "kleine" rijschool met maar 1 instructeur. Heeft erg veel ervaring, hij denkt zelf dat het me wel in 25 lessen lukt. Dan wordt het nog goedkoper *O*
Ik ben geil
pi_151332062
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 april 2015 15:54 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Hier 30 lessen + examen + 2 uur voor het examen voor rond de 1020 euro :9

Is een "kleine" rijschool met maar 1 instructeur. Heeft erg veel ervaring, hij denkt zelf dat het me wel in 25 lessen lukt. Dan wordt het nog goedkoper *O*
Zeg dat het ¤220 kost voor je examen, dan heb je dus 32 uur voor ¤800, ¤25 per les. En hij beweert nu al dat je maar 25 lessen nodig hebt? Ik zou het zelf niet doen.
pi_151332083
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:34 schreef OudeBok het volgende:
Ben nu op het niveau van 1-2 fouten hooguit per les en een rij-instructrice die zegt: Als je een auto nodig hebt een keer een dagje en het kan, zou je die van mij zo mogen lenen. Jij bent zo GEEN BNOR-klant, echt..
En toch, als ik deze keer zak, moet ik op BNOR :'). Maar goed, als ik nu aan m'n rij-examen denk, heb ik zo'n enorme grijns op m'n smoel, dus ik barst iig van het zelfvertrouwen.
Had je dat niveau nog niet toen je de vorige keren ging afrijden dan? :T
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:33:45 #300
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_151332219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:28 schreef ScheurGleuf het volgende:

[..]

Zeg dat het ¤220 kost voor je examen, dan heb je dus 32 uur voor ¤800, ¤25 per les. En hij beweert nu al dat je maar 25 lessen nodig hebt? Ik zou het zelf niet doen.
Zit al op mn 17de les ;) En het gaat al erg goed. Moet nog de snelweg op en leren parkeren.. en dan heb ik alles wel gehad.

Vindt mn instructeur erg goed.. Zeer rustig en kalm. Kreeg trouwens nog 10% korting op mn totaalprijs omdat ik me samen met een vriend had aangemeld.

En tijdens de lessen door kwam ik er achter dat mn instructeur een oude bekende is (was een soort van klasgenoot :P )
Ik ben geil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')