wat mij betreft een democratische stemming over hoe we met islam omgaan. mijn stem is op grenzen potdicht en bij oproepen tot haat of goedkeuren van dit soort aanslagen afpakken van dubbele nationaliteiten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef El_Matador het volgende:
Wat moet er met juichende moslims, niet-herdenkende kinderen en alle andere (zwijgzame) steunbetuigers aan de aanslagen op Hebdo gebeuren?
• deportatie?
• sterilisatie?
• onthoofding midden op het plein?
• veroordeling, opsluiting en beroving?
• niets
• ...
Zegt u het maar, koene ridders van het Vrije Woord!
Voorleiden? Op welke grond? U mag geen woordjes zeggen, wij wel?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:18 schreef UpsideDown het volgende:
Ik zou me niet verlagen tot het niveau van ISIS, dus gewoon netjes voorleiden.
Nietsquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef El_Matador het volgende:
Wat moet er met juichende moslims, niet-herdenkende kinderen en alle andere (zwijgzame) steunbetuigers aan de aanslagen op Hebdo gebeuren?
• deportatie?
• sterilisatie?
• niets
• ...
'Verheerlijken terreur'quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voorleiden? Op welke grond? U mag geen woordjes zeggen, wij wel?
Stel dat je de nuance zoekt in je reactie?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:54 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Stel dat iemand jou vertelt dat je hier geen berichten meer mag plaatsen? Stel dat je überhaupt nergens meer wat mag zeggen?
Hun oogbollen injecteren met een bijtend goedje.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:15 schreef El_Matador het volgende:
• deportatie?
• sterilisatie?
• niets
• ...
'Ja maar dat is ook vrijheid van meningsuiting!'quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef SuperFood het volgende:
[..]
bij oproepen tot haat of goedkeuren van dit soort aanslagen
idd het is intolerabel gedrag als je met je vrijheid anderen belemmert in hun vrijheid.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
'Ja maar dat is ook vrijheid van meningsuiting!'
Dikke lul, bok dan maar gewoon op naar de zandbak.
1) Ik ben helemaal geen moslim. 2) we leven nu, niet 40 jaar geleden. 3) ik zeg helemaal niet wat iemand wel of niet mag. 4) lees nog eens terug wat ik zeg en doe dan eens je best om het te begrijpen......quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als jij moslim bent, mag jij Mohammed niet tekenen. Ik ben echter geen moslim. Jij wilt dat ik hem ook niet teken. Niet omdat je zogenaamd gekwetst of beledigd bent daardoor, maar omdat jij weet dat het niet mag van jouw geloof en dat wil jij mij ook opleggen. Dat wilde je veertig jaar geleden niet, maar nu vind jij dat jij het recht hebt om mij dat op te gaan leggen om een of andere reden. Als ik zeg dat ik de islam een raar geloof vind, mag dat ook al niet. En zo gaat het van kwaad tot erger.
Nee dank je. Ik zal jou echter ook niet tegenhouden om die nuance te zoeken. Er liggen genoeg stenen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:21 schreef Samson het volgende:
[..]
Stel dat je de nuance zoekt in je reactie?
Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als anderen dan wel protesteren dan wel niet meedoen met protesteren? Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als er een cartoon over wordt getekend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:24 schreef SuperFood het volgende:
[..]
idd het is intolerabel gedrag als je met je vrijheid anderen belemmert in hun vrijheid.
niemand. en als je vindt van wel ben je onderdeel van het probleem.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als anderen dan wel protesteren dan wel niet meedoen met protesteren? Wie wordt er in zijn vrijheid beperkt als er een cartoon over wordt getekend?
Ah, er is een term voor. Is het dan ook meteen correct?quote:
Dank, en dus mogen moslims ook hun stem laten horen, "antisemitische" cartoons tekenen en alle andere vrijheden hebben die niet-moslims hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:26 schreef SuperFood het volgende:
[..]
niemand. en als je vindt van wel ben je onderdeel van het probleem.
joh ik heb je mijn mening gegeven. wat je verder vindt is fijn voor je maar leg me geen woorden in de mond.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, en dus mogen moslims ook hun stem laten horen, "antisemitische" cartoons tekenen en alle andere vrijheden hebben die niet-moslims hebben.
Juichende jodelaars bij de bombardementen op een ijsfabriek in Gaza.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moslims maken elkaar af in het M-O.
Hier roepen veel mensen dan "Ach... lekker, laat die booslims elkaar maar lekker afmaken. Ze verdienen het".
Of als Israël 2000 mensen middels zware bombardementen de dood in jaagt en er vele dakloos maakt en wij hier roepen dat het toch maar kutmoslims zijn die worden afgemaakt.
Is dat verheerlijking van terreur?
Als we dan mensen om krankzinnige redenen gaan oppakken en berechten, doe het dan wel consequent.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juichende jodelaars bij de bombardementen op een ijsfabriek in Gaza.
Maar nee, hullie zijn fout.
Dat vind ik wel een goeie idd. Dus de cartoons wel en de antisemitische afbeeldingen niet? Dat is dan toch ook het inperken van de vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank, en dus mogen moslims ook hun stem laten horen, "antisemitische" cartoons tekenen en alle andere vrijheden hebben die niet-moslims hebben.
Dat is het leuke van het etiket 'terreur', je kan het overal opplakken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juichende jodelaars bij de bombardementen op een ijsfabriek in Gaza.
Maar nee, hullie zijn fout.
Precies, maar daar zie ik weinig "leuks" in, eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is het leuke van het etiket 'terreur', je kan het overal opplakken.
En wie liep daar voorop in dat opgezette "mensenmassa'tje" van politici? Weg geloofwaardigheid.quote:Een aanval van het IDF op Gaza wordt door de Israëlische autoriteiten niet als terreur gezien.
In dit soort discussies is het altijd zo jammer dat je er altijd weer achterkomt dat een groot deel van de NL bevolking uit niet al te slimme mensen bestaat.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:25 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik zal jou echter ook niet tegenhouden om die nuance te zoeken. Er liggen genoeg stenen.
Zo zit de wereld in elkaar, iedereen heeft zijn eigen opvattingen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, maar daar zie ik weinig "leuks" in, eerlijk gezegd...
[..]
En wie liep daar voorop in dat opgezette "mensenmassa'tje" van politici? Weg geloofwaardigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |