Ik doe 34 kilo (trots op!)quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik doe nu 135 kg op de leg pressDat is paar kg meer dan m'n startgewicht
*boks* Nice! Ik deed er gisteren met mijn brakke knie 130quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik doe nu 135 kg op de leg pressDat is paar kg meer dan m'n startgewicht
Nice!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks* Nice! Ik deed er gisteren met mijn brakke knie 130Dus nice job, bro!
Ja precies! Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ik ooit 135 ga kunnen. Hahaquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moet ergens beginnenGaat vanzelf omhoog
Als je 10 kan, kan je gewicht hoger!quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nice!
Voelt altijd goed zware gewichten erop
Maar wil nog even mijn max vinden van 1 of 2 reps. Doe er nu 10 ofzo.
I know, vandaag verhoogd met 5kgquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je 10 kan, kan je gewicht hoger!
Ach alles op z'n tijdquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja precies! Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ik ooit 135 ga kunnen. Haha
Ja dat is zo! Ik moet zeggen da tik sommige oefeningen leuk begin te vindenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach alles op z'n tijd
Zie naar Q die doet er 130 en weegt een heel stuk minder
En alsnog 10 reps? Dan had je kunnen verhogen met 7,5 of 10quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
I know, vandaag verhoogd met 5kg
Als je voortgang maakt wordt het leuk, ook het gesloopte gevoel aan het eind is awesome.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:59 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja dat is zo! Ik moet zeggen da tik sommige oefeningen leuk begin te vindenMinder dan 130?
Jaquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En alsnog 10 reps? Dan had je kunnen verhogen met 7,5 of 10
Je benen kunnen sowieso je eigen gewicht wegduwen want dat doen ze bij traplopen e.d. ook alquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja precies! Hoewel ik me niet kan voorstellen dat ik ooit 135 ga kunnen. Haha
Lol. Beter pak je vrijdag 140quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als je voortgang maakt wordt het leuk, ook het gesloopte gevoel aan het eind is awesome.
[..]
Jamet 130 kon ik er 13/14. Blijft de verhoging staan voor vrijdag
Oh really?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
BIJNA DONDERDAG IS BIJNA VRIJDAG IS BIJNA WEEKEND.
Ja, dat zei ik ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, wordt dan wel PWO loos. Ga ff tijdje zonder
Een thee die naar marsepijn rijkt klinkt ook niet lekker.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:27 schreef Lonaa het volgende:
Mijn thee is trouwens helemaal niet lekker.
Marsepein is heerlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Een thee die naar marsepijn rijkt klinkt ook niet lekker.
O ik vind het bij fitness heel moeilijk aanvoelen hahaha.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je benen kunnen sowieso je eigen gewicht wegduwen want dat doen ze bij traplopen e.d. ook al
Wat is pwo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:59 schreef CrunchySelf het volgende:
FML. PWO kicked weer in, compleet wakker
Heel soms ook hoor. Ik geloof dat ik in december 2 stukjes heb gehadquote:
Als ik jou was zou ik niet een apparaat doen als je niet weet hoe, wordt je niet beter van. Dus vragen altijd goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:01 schreef Nammie het volgende:
Ik begrijp trouwens echt niets van de apparaten enzo. Sommige oefeningen doe ik helemaal fout, dus moet van alles vragen, best slecht..
PWO. Poeder wat je kunt nemen voor het sporten, geeft je boost in energie en je kunt net ietsjes meer. Alleen ik sta altijd strak van de energie voor meerdere uren, wat niet helpt als ik wil slapen want wekker gaat morgenquote:
Dat heb ik in het hele jaar niet gehadquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel soms ook hoor. Ik geloof dat ik in december 2 stukjes heb gehad
Nee dat is zo. Ik weet niet of ik zomaar een schema kan opstellen bij een instructeur en hoe dat zit (basic fit).. Kan dat altijd zomaar? Ik weet ook niet echt wat ik wil bereiken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik niet een apparaat doen als je niet weet hoe, wordt je niet beter van. Dus vragen altijd goed.
Ga eens praten met de instructeurs daar, schema opstellen en elk apparaat uit laten leggen
Ik weet niet hoe dat bij jou sportschool zit, zou het in ieder geval even navragenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:06 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Ik weet niet of ik zomaar een schema kan opstellen bij een instructeur en hoe dat zit (basic fit).. Kan dat altijd zomaar?
Toch eens over gaan nadenken, bepaald een hoopquote:Ik weet ook niet echt wat ik wil bereiken.
Ja dat ga ik vrijdag eens doen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij jou sportschool zit, zou het in ieder geval even navragen
[..]
Toch eens over gaan nadenken, bepaald een hoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |