Haha een keer gedaan. De keren daarna maar op blote voeten auto gereden naar de rijschool.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Neem dat wel in een rugzak mee ofzo. Hoewel, auto rijden gaat ook prima net motorlaarzen
Ik prefereer een zwarte koffie.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef Wave103 het volgende:
Kan je trouwens bij de fabrique nog een beetje bier drinken daarna ofzo?
Wil je zelfstandig taxi chauffeur wordenquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:10 schreef Fiorano het volgende:
Geheel toevallig iemand hier die een beetje ervaring heeft met ZZP'er worden?
Whehe, nee waarschijnlijk het bekende verhaal. Geintje met studiegenoten in de kroeg, serieus uit gaan werken en nu eens kijken of we er echt iets mee kunnen doen, maar wil het wel allemaal netjes regelen. Dus iedereen ZZP´er worden en dan in een VOF ons verenigen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wil je zelfstandig taxi chauffeur worden
Klinkt altijd wel gewaagd, moet je wel goeie afspraken maken. Ik heb meerdere studentenbedrijven daar kapot op zien...quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:01 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Whehe, nee waarschijnlijk het bekende verhaal. Geintje met studiegenoten in de kroeg, serieus uit gaan werken en nu eens kijken of we er echt iets mee kunnen doen, maar wil het wel allemaal netjes regelen. Dus iedereen ZZP´er worden en dan in een VOF ons verenigen.
Dat sowieso, daarom zelf als ZZP´er inschrijven en dan verenigen in een VOF. Voor de rest vertrouw ik deze gasten wel echt 110% en is het niet de bedoeling dat het ons hoofdinkomen wordt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klinkt altijd wel gewaagd, moet je wel goeie afspraken maken. Ik heb meerdere studentenbedrijven daar kapot op zien...
Dat zou wel lekker zijn, maar lastig als je met de motor komt. Of dan zou ik bij Moebs achterop moeten, maar dan komt dat hok helemaal niet meer vooruitquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:04 schreef Wave103 het volgende:
Kan je trouwens bij de fabrique nog een beetje bier drinken daarna ofzo?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, maar lastig als je met de motor komt. Of dan zou ik bij Moebs achterop moeten, maar dan komt dat hok helemaal niet meer vooruit
Ik dacht dat jij karten niets vond?quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn, maar lastig als je met de motor komt. Of dan zou ik bij Moebs achterop moeten, maar dan komt dat hok helemaal niet meer vooruit
Vind ik ook niet. Maar zo'n meeting an sich welquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:44 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij karten niets vond?
Ik heb ook een hipsterpaars overhemd. Ik draag overigens geen paars op paars.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00223524/
Zolang er mensen zijn die niet naar The Stone Roses, Tangerine Dream of Pink Floyd luisteren koop ik geen spiegel.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:23 schreef Viezze het volgende:
Moebsje, dat is al de tweede keer in kort tijd dat je wordt aangeraden om een spiegel te kopen...
Pink Floyd presentquote:Op Kdonderdag 15 januari 2015 18:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die niet naar The Stone Roses, Tangerine Dream of Pink Floyd luisteren koop ik geen spiegel.
quote:
Zegt me ook allemaal niets verder, ben niet echt een liefhebber van het genre ofzo. Gewoon Pink Floyd fan, bij voorkeur op Vinyl. Luister er op Spotify eigenlijk nooit naar.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
The Stone Roses - The Stone Roses is ook sowieso een aanrader. Man man man
Ben nu Jean Michel Jarre aan het luisteren. Ik geef toe, bekende naam, had ik veel eerder moeten doen. Oxygene is sowieso, lijkt veel op mijn geliefde Tangerine Dream - Stratosfear (vandaar dat ik er ook mee kwam).
Achterbank plat, moet je kijken hoeveel je kwijt kuntquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wil ook wel, mijn achterbank is niet zo heel ruim, maar in de kofferbak kan ik wel een man of 4 kwijt.
Atom Heart Mother*quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Zegt me ook allemaal niets verder, ben niet echt een liefhebber van het genre ofzo. Gewoon Pink Floyd fan, bij voorkeur op Vinyl. Luister er op Spotify eigenlijk nooit naar.
Echte bazen luisteren Atom Earth Mother op Vinyl trouwens, wat een plaat is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |