abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148674923

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: 2014 Verlopen challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 14-01-2015 22:22:24 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:31:58 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148674989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:25 schreef YUR het volgende:
Moet ik weer een Kijkduinmeet fixen?
I am positive :)
pi_148675141
Ik ben ook voor een Kijkduin meet, alleen ben ik dan weer de langzaamste vrees ik.

Ynske, klinkt goed! Misschien even een stuk wandelen voor de afleiding?

Ik vind het zo jammer dat Ekiden steeds op of rond de verjaardag van onze oudste valt. Dit jaar is het op haar verjaardag dus als het een beetje mee zit lukt het volgend jaar wel :)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148675193
Net alle kleding binnen, 1 maatje groter besteld dan ik daadwerkelijk heb omdat ik een wat debiele verhouding omtrek/armlengte heb. Nu dus ook het probleem dat mijn shirt veel te wijd is, maar wel perfect qua mouwlengte. Dus zit nu in dubio of ik voor comfort ga of 'design'.
pi_148675272
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:35 schreef Nanook24 het volgende:
en Kijkduin meet, alleen ben ik dan weer de langzaamste vrees ik.

Ynske, klinkt goed! Misschien even een stuk wandelen voor de afleiding?

Ik vind het zo jammer dat Ekiden steeds op of rond de verjaardag van onze oudste valt. Dit jaar is het op haar verjaardag dus als het een beetje mee zit lukt het volgend jaar wel
Organiseer een kinderfeestje met als thema 'hardloopestafette'! Je wordt vast een trendsetter 8-) Al is het wel een beetje zielig om kinderen verder dan 5km te laten lopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148675325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:36 schreef nickhguitar het volgende:
Net alle kleding binnen, 1 maatje groter besteld dan ik daadwerkelijk heb omdat ik een wat debiele verhouding omtrek/armlengte heb. Nu dus ook het probleem dat mijn shirt veel te wijd is, maar wel perfect qua mouwlengte. Dus zit nu in dubio of ik voor comfort ga of 'design'.
ik heb een dejavu.... :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_148675503
quote:
Hmm, ja Fransen zijn mismaakt. Of wij. Maar dat gaat bij Decathlon nogal vaak mis.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
  woensdag 14 januari 2015 @ 14:50:31 #8
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_148675703
quote:
Na een tijdje lopen ziet iedereen er uit als een idioot (behalve Zeddie). Dus dan kan je er net zo goed comfortabel bij lopen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_148675876
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Organiseer een kinderfeestje met als thema 'hardloopestafette'! Je wordt vast een trendsetter 8-) Al is het wel een beetje zielig om kinderen verder dan 5km te laten lopen..
:D
In alle teams een kind inzetten op de 5km is op zich niet zo'n slecht idee. ;)

Het estafette feestje op zich ook niet trouwens, ik ga het onthouden. Met opdrachtjes en spelletjes tussendoor moet daar best iets leuks van te maken zijn.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_148675971
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:D
In alle teams een kind inzetten op de 5km is op zich niet zo'n slecht idee. ;)

Het estafette feestje op zich ook niet trouwens, ik ga het onthouden. Met opdrachtjes en spelletjes tussendoor moet daar best iets leuks van te maken zijn.
Ja een sportief kinderfeestje met genoeg leuke spelletjes tussendoor is eigenlijk best leuk! Zou ik wel vinden als kind in ieder geval.
pi_148676046
Gezien mijn marathonschema gaat een Kijkduinmeet in principe niet passen, maar wie weet, als het in een rustig weekend is... Ik zie wel, maar hou met mij geen rekening.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:03:51 #12
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_148676075
quote:
Moeten... maar JA!!!!!!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_148676201

[ Bericht 100% gewijzigd door La_Tramposa op 14-01-2015 15:10:59 ]
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:11:54 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148676339
Whoea! Hardlopen moet in de weken van 16-28 februari maar een beetje 'on hold', want ik heb zojuist een spoedcursus skien van 1 week geboekt in Snowworld. De week erna mogen we dan in Oostenrijk oefenen :+
pi_148676473
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:11 schreef Quoi het volgende:
Whoea! Hardlopen moet in de weken van 16-28 februari maar een beetje 'on hold', want ik heb zojuist een spoedcursus skien van 1 week geboekt in Snowworld. De week erna mogen we dan in Oostenrijk oefenen :+
Haha cool! Daarover gesproken, heeft er iemand ervaring met hardlopen op skivakantie? Ik wil mijn spullen wel meenemen, maar ben nog nooit eerder in dat dorp geweest en door de sneeuw zelf lijkt mij een beetje nutteloos..
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:16:18 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148676501
Als ik op skivakantie zou gaan, zou ik de hardloopspullen lekker thuis laten geloof ik
F means you're fucked
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:19:08 #17
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_148676601
Lijkt me dat als je al uren per dag op de piste bezig bent met bewegingen die je normaal niet maakt, je benen al genoeg te verduren krijgen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:19:26 #18
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_148676617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha cool! Daarover gesproken, heeft er iemand ervaring met hardlopen op skivakantie? Ik wil mijn spullen wel meenemen, maar ben nog nooit eerder in dat dorp geweest en door de sneeuw zelf lijkt mij een beetje nutteloos..
Geen ervaring überhaupt. Maar het lijkt me wel zo lekker om je alleen op wintersport te richten. Maar probeer het eens.

Deze oplossing is uit nood. Alle lessen in het skicentrum bij ons dichtbij al vol. Dan maar een spoedcursus nét voor de wintersport. Paar dagen achter elkaar pezen in de sneeuw :P
pi_148676618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:16 schreef YUR het volgende:
Als ik op skivakantie zou gaan, zou ik de hardloopspullen lekker thuis laten geloof ik
Ja daar neig ik ook wel naar, al ga ik wel met mijn vader dus het zal grotendeels op ouwe-sokken tempo skieen worden, niet echt een sportieve activiteit :P Maar uitglijden en verdwalen heb ik ook weinig zin in. Het enige is dat vlak na die vakantie de MWM en Schoorl al voor de deur staan, maarja ik moet ook niet de illusie hebben dat ik daar een LDL van 20km kan doen of zo.
pi_148676623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Na een tijdje lopen ziet iedereen er uit als een idioot (behalve Zeddie). Dus dan kan je er net zo goed comfortabel bij lopen.
Zal straks thuis ff een foto posten !
pi_148677112
quote:
Si!
pi_148677254
Kijkduinmeet! Ja, dat moet.

Nou, net terug van 8x1000p800. Stevige woei nog steeds. De eerste vijf intervallen gingen erg moeizaam, want ik zit midden in een serie van vier nachtdiensten... Ik overwoog tijdens de eerste kilometers zelfs om met ogen dicht te gaan lopen. Dat werd een oog dicht, vooral vanwege de felle zon in het gezicht.

Na verloop van tijd ging het steeds beter. Nu afkoelen en de volkskrant halen voor het programma van het IFFR. Het leven is mooi.
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:38:53 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_148677377
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Als ik hersteld ben van m'n blessure en ook mee kan :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:45:45 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_148677661
Ik heb op korte termijn maar een paar opties voor de meet:

14/15 februari
28 feb/1 maart
4/5 april
F means you're fucked
pi_148677993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:35 schreef Zwabberhark het volgende:

Nou, net terug van 8x1000p800. Stevige woei nog steeds. De eerste vijf intervallen gingen erg moeizaam, want ik zit midden in een serie van vier nachtdiensten... Ik overwoog tijdens de eerste kilometers zelfs om met ogen dicht te gaan lopen. Dat werd een oog dicht, vooral vanwege de felle zon in het gezicht.

Na verloop van tijd ging het steeds beter. Nu afkoelen en de volkskrant halen voor het programma van het IFFR. Het leven is mooi.
^O^ voor je doorzettingsvermogen. Geen last van sneeuw gehad onderweg. Hier schijnt nu de zon, maar sneeuwde het uurtje geleden nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')