quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:15 schreef pipster het volgende:
Ja at is zo'n klassieke black metal plaat, niet Burzum maar.... Hij houdt een kandelaar vast verder zie je vooral een wit gezicht..... en veel zwart....
Overigens was het denk ik zonder de omschrijving van pipster voor mij nog een raadsel geweest omdat ik echt totaal niet met metal in mijn hoofd zat, maar toen ik Burzum en black metal las wist ik het wel direct door het wat vreemde verhaal wat er omheen hangt waar in het totale stuk Varg V ook nog voorkomt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:32 schreef OProg het volgende:
Darkthrone. Transilvanian Hunger, wat zo heet omdat Death van Mayhem een shirt aanhad met 'I love Transsylvanië' erop toen hij zichzelf door zijn kop schoot (er is een foto van die ook als hoes van een bootleg is gebruikt). Ik heb een jaar of 12 terug nog vrij veel van dat spul zitten luisteren toen Summoner nog op dit forum zat en daar wat advies in gaf.
quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:32 schreef OProg het volgende:
Darkthrone. Transilvanian Hunger, wat zo heet omdat Death van Mayhem een shirt aanhad met 'I love Transsylvanië' erop toen hij zichzelf door zijn kop schoot (er is een foto van die ook als hoes van een bootleg is gebruikt). Ik heb een jaar of 12 terug nog vrij veel van dat spul zitten luisteren toen Summoner nog op dit forum zat en daar wat advies is gaf.
ABC - The Lexicon of Love?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:17 schreef cafca het volgende:
Ik twijfelde toch ook ietwat....
Volgende:
[ afbeelding ]
Het is juist 1 van mijn favorieten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:05 schreef DO2 het volgende:
Wat een godsgruwelijk lelijke hoes, zeg:
[ afbeelding ]
Teveel tekst/smileysquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:53 schreef OProg het volgende:
First Utterance van Comus![]()
Fantastische plaat.
Edit: nee te laat.
Die bedoelde ik inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 19:09 schreef fripper het volgende:
One Nation Underground van Pearls Before Swine
Maar inderdaad in meer hoezen gebruikt
Idd goede zaakquote:Op donderdag 15 januari 2015 18:55 schreef OProg het volgende:
Dat zoveel mensen dit hebben/kennen.![]()
Goede zaak.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Car Wheels on a Gravel Road heet-ie
van Lucinda Williams
Dacht jij toen aan Wilco?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:33 schreef Tchock het volgende:
Ik wist dat het Venetian Snares was maar ik durfde het niet te zeggen omdat ik dat al een keer eerder dacht bij een hoes met vliegende duiven en toen was het fout
Ik was dit even vergeten maar ik had het van jou wel verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik draai dat spul nog steeds opvallend veel trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef fripper het volgende:
![]()
Uh ja, die heb ik al een jaar of 30 in de kast staan inderdaad
Maak je nog even een nieuwe ?quote:
Yep, ondergewaardeerde bandquote:Op maandag 16 februari 2015 11:46 schreef pipster het volgende:
De Trockener Kecks met Met Hart en Ziel
Ik had hem een uur terug al gezien en dacht 'goh, dat ken ik, maar zal ik wel niet bij naam kennen omdat het iets Neerlands is dat ik toch niet bij naam ken geloof ik'.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:53 schreef pipster het volgende:
Een van de weinige Nederlandstalige bands die ik kan waarderen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2015 15:36 schreef OProg het volgende:
De eerste van Klaatu.
Ik dacht even dat het The Beatles waren.![]()
![]()
Vanavond weer eens draaien trouwens.
Die had ik wel herkentquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:21 schreef pipster het volgende:
Life is to good van de suikerklontjes
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 15:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaaaa, ik weet er weer eens eentje. Soundgarden - Superunknown, herkende hem meteen
Ik herken ook maar een fractie van alle hoezen, hoor. Gewoon je kans afwachten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:20 schreef Pulzzar het volgende:
Ik weet er helemaal niks van.Jullie zijn de echte muziekkenners
De vorige keren dacht ik dat ik heel erg moeilijke had en toen werden ze direct geraden, dus nu even mijn best gedaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:27 schreef pipster het volgende:
Ik heb hem even opgezocht, dit is er wel eentje voor de fans denk ik zo.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 18:30 schreef BoerBert het volgende:
Philip Selway, denk ik. Z'n eerste. Titel ben ik even kwijt. Heet die Familiar?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:44 schreef DO2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |