SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 14-01-2015 17:02:08 ]Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 14 januari 2015 09:15 schreef Phaidra het volgende:
Linus. Vond het zo'n leuke naam, maar schoonvader heet R.inus, dus dan lijkt het een vernoeming door een Chinees
.
Poesopstokje je hebt de namen helemaal goed.quote:
Ja Danic!! Jij snapt mequote:
Sorry Vlindur, 'onze' als in op Fok!, niet de 'mijne'.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel Saffier dr aankomende vk zijn
'onze' is op 2 manieren te lezen
Sorry Lijnloos... geen extra familie uitbreiding aan deze kant van het land (helaas)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Saffier: explain yourself!!! Nog meer familie-uitbereiding?!?!
Nog maximaal 7,5 week geduldquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:30 schreef Mineola het volgende:
[..]![]()
Linus is heel leuk ja!
Wat is de naam voor je tweede nu geworden Phaidra?
Helemaal duidelijkquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:38 schreef Saffier het volgende:
Ja, zeg, zomaar het vorige topic vol!
[..]
Poesopstokje je hebt de namen helemaal goed.
[..]
Ja Danic!! Jij snapt me
[..]
Sorry Vlindur, 'onze' als in op Fok!, niet de 'mijne'.
[..]
Sorry Lijnloos... geen extra familie uitbreiding aan deze kant van het land (helaas)Al had het me leuk geleken om langer dan 2 weken samen zwanger te zijn
![]()
Zo, volgens mij is nu alles opgehelderd
Ik kan het zo niet vinden, kijk vanavond even of het online staatquote:Op woensdag 14 januari 2015 09:15 schreef Phaidra het volgende:
Zo, gelijk maar even de nieuwe SVB-lijsten erin gezet (wel gedoe hoor, linken via mobiel).
IMA: dat stukje van Plien en Biamca ken ik niet, maar goed ook zeker?
Linus. Vond het zo'n leuke naam, maar schoonvader heet R.inus, dus dan lijkt het een vernoeming door een Chinees
.
Een toekomstvoorspelling misschien? Hij zal later bij de heer aankomen, vergezeld door 7 engelen? Of werkt dat zo nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[edit] En Lord-Seven-Angel, ook zoiets![]()
alle kinderen van 2014 staan er inquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:42 schreef SaskiaR het volgende:
Het kind van vrienden van ons staat erin... maar die heeft nog een van de meest normale namen uit die hele lijst
quote:Die onuitspreekbare namen komen misschien gewoon uit een taal die jij toevallig niet machtig bent ? De wereld is groter dan Nederland alleen.
Ja sorryquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:00 schreef Kyara het volgende:
Kyara-Porsche
Iemand heeft zijn kind naar me vernoemdDat moet haast wel iemand van hier zijn
Geboortekaartje op z'n minst. Je hebt mijn adres!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja sorryIk had je inderdaad wel even kunnen pm'en eerst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |