Dat zou inderdaad heel goed kunnen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoi!
het zou best kunnen dat ze bij iemand zijn ingestapt, met iemand mee zijn gegaan, die voor hun geen vreemde was. Of iemand waravan ze wisten oh dat is een bekende van die en die, nou dan zit het wel goed...
Ja. Of een zoon vanquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoi!
het zou best kunnen dat ze bij iemand zijn ingestapt, met iemand mee zijn gegaan, die voor hun geen vreemde was. Of iemand waravan ze wisten oh dat is een bekende van die en die, nou dan zit het wel goed...
Ja, ik denk dat in die richting gedacht moet worden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij samen aan die Pianista zijn begonnen en verkeerde derden zijn tegengekomen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoi!
Nee, dat is geen beste zaak...quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:39 schreef Grijzemassa het volgende:
Deze wil je ook niet tegen komen
National Police are on the trail of rapist stalking victims driving a taxi in David
https://twitter.com/tvnnoticias
[ afbeelding ]
Dat NB nou net foto 509 is gewist is in mijn ogen ongelooflijk verdacht.quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:38 schreef RapaNui het volgende:
Misschien hebben K&L wél foto's gemaakt na 2 uur 's middags. Dat kan best. Die foto's zouden hun verdere route zichtbaar hebben gemaakt na de 1e Q.
De verkeerde(n) kunnen de foto's na #508 (aanvankelijk na #509) hebben gewist, zodat de gevolgde route niet zichtbaar zou blijven. Met als gevolg dat we nu alleen een enkeltje Eerste Quebrada zien.
Het is hoe dan ook raar dat er een week lang geen foto's werden gemaakt. Ik kan mij voorstellen dat er meer foto's gewist zijn dan alleen 509. Alleen is 509 later gewist of zo.
Daar ga je wel een beetje ver in Jackie..quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dat NB nou net foto 509 is gewist is in mijn ogen ongelooflijk verdacht.
In theorie zou foto 509 wel 200 foto's kunnen zijn die allemaal gewist zijn om vervolgens met 510 verder te gaan.
Volgens de gegevens die bekend zijn bereikten ze rond 13.00 uur de mirador en is de 1e noodoproep gedaan rond 16.40 uurquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:44 schreef Vance het volgende:
Ik blijf erbij ondanks alles wat hier is gepost.sinds dag 1.
dat vlak na het bereiken van de mirardor er een noodoproep is gedaan, (Waarom?)
112 en 911
dus is er iets TOEN gebeurt denk ik. (anders hadden ze dat niet gebeld)
Wat er ook allemaal daarna bedacht is maakt niet zo heel veel uit.
Voor mij gaat het om DAT moment het bellen van 112/911 dat deden ze niet zomaar.
en verder is het ook voor mij een groot raadsel wat er is gebeurd.
Oh, ik had uit de posts begrepen dat de gewiste foto's overschreven worden, mits ze vanaf 1 punt allemaal gewist zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:36 schreef Vance het volgende:
[..]
Ik heb een Canon sx 10 die nummert gewoon door.
alleen 509 is weg... (en dat is inderdaad erg raar)
Als de dames van hun leven beroofd zijn door derden dan zou waarheid en rechtvaardigheid wel op zijn plaats zijn...quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:08 schreef Vance het volgende:
Maar ... we kunnen er uren dagen , weken , maanden over doorgaan. Feit is dat beide dames helaas zijn overleden (: we kunnen uren weken dagen maanden doorzoeken naar overgebleven dingen.
Maar het helpt niemand niks verder.
we zullen het met de feiten zoals ze er nu zijn moeten doen.
Ook de ouders van K en L moeten het daarmee doen.
Ik snap wel dat jullie dieper graven... maar wat lost dat nu verder nog op ?
De Laatste zoektocht is net in gang gezet..
Hopelijk brengt dat antwoorden.
Mocht dat niet zo zijn, laat het dan zo zijn.
Geef dan K en L rust.
Dat ben ik helemaal met je eens! Niet alleen omdat deze 2 mogelijk vermoord zijn , maar ook omdat hun mogelijke toekomstige slachtoffers en hun familie en vrienden dit bespaard moet blijven ..quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:22 schreef gynaika het volgende:
[..]
Als de dames van hun leven beroofd zijn door derden dan zou waarheid en rechtvaardigheid wel op zijn plaats zijn...
Zo begreep ik t ookquote:Op donderdag 15 januari 2015 13:03 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Oh, ik had uit de posts begrepen dat de gewiste foto's overschreven worden, mits ze vanaf 1 punt allemaal gewist zijn.
Dus situatie 1:
(507) (508) (509wis) (510wis) (511t/m laatste wis); Dan krijgen we: (507oud) (508oud) (509nieuw) (510nieuw) (511nieuw)
Situatie 2:
(507) (508) (509) (510wis) (511t/m laatste wis) etc.; Dan krijgen we: (507oud) (508oud) (509oud) (510nieuw) (511nieuw) etc.
Vervolgens, als die ene 509oud achteraf toch nog gewist wordt, krijg je (507oud) (508oud) (..niets...) (510nieuw) (511nieuw etc.)
Als ze niet samen, maar met derden al aan de Pianista begonnen waren:quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:18 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat in die richting gedacht moet worden. Ik kan mij niet voorstellen dat zij samen aan die Pianista zijn begonnen en verkeerde derden zijn tegengekomen.
Vanaf het begin samen met anderen waarin zij vertrouwen hadden.
Dat klopt ja... als jij foto 509 ter plekke wist en nadat jij dat doet, wis je ook nog even foto nummer 0001. Dan zal de volgende foto die je neemt, 0001 heten.. en de daarop volgende 509 nieuw.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:03 schreef RapaNui het volgende:
Oh, ik had uit de posts begrepen dat de gewiste foto's overschreven worden, mits ze vanaf 1 punt allemaal gewist zijn.
Er staan inderdaad genoeg hutten en finca's over een groot gebied, de Potreros, die op nieuwe kaarten echt heel uitgebreid zijn. Op satellietfoto's zie je ze prima.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:45 schreef jackie12 het volgende:
M.a.w als Kris en Lisanne inderdaad verdwaald waren en te ver waren doorgelopen dan zijn ze hier dus wel in deze open paddock geweest.
En als deze huisjes ook nog een bewoond zijn dan begrijp ik de hypothese van de derde kabelbrug oversteken en nog dieper het bos in gaan nog minder.
M.a.w., 509oud kan op ieder tijdstip zijn gewist en vervangen door een 509nieuw. De 509nieuw moet vervolgens als allerlaatste zijn gewist, dus nadat de foto's van 8 april waren gemaakt.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:54 schreef Perico het volgende:
[..]
Dat klopt ja... als jij foto 509 ter plekke wist en nadat jij dat doet, wis je ook nog even foto nummer 0001. Dan zal de volgende foto die je neemt, 0001 heten.. en de daarop volgende 509 nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |