SPOILER: Tips voor de beginnende icoontjesmakersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wil je zelf proberen een avatar te maken dan is http://mypictr.com/ een goede online editor.
OP met dank aan Shiznuts
en weer verder..
Vorige deel: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:41 schreef cactussoep het volgende:
[..]
werkt -ie niet? Wat heb ik verkeerd gedaan dan![]()
Maar dankjewel heb nog keuze ook
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 08:08 schreef Toekito het volgende:
Ola
Ik wil graag
[ afbeelding ]
met daarvan aan de rechter kant de rechterkant van de Limburgse Vlag
[ afbeelding ]
En dan daarin in de witte streep in het middel wil ik in het rood Toek hebben staan als dat kan!
Bij voorbaat dank
Ney, je hebt gelijk: ik heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:08 schreef Saisai het volgende:
maar misschien heb ik het fout. Ik dacht dat dat logischer was in dit topique.
Ja als je goed leest bedoelt hij dat, maar dan vind ik het vreemd dat hij de leeuw er niet op wil hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:09 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ney, je hebt gelijk: ik heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen...
Maar wat jij zegt klopt volgens mij ook niet helemaal... Volgens mij bedoelt hij dit:
[ afbeelding ]
60x60 zul je bedoelen? Dat is wat Fok ondersteundquote:
Dan meot je toch abo hebben ?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:49 schreef embedguy het volgende:
[..]
60x60 zul je bedoelen? Dat is wat Fok ondersteund
Klein detail maar toch.
Nejequote:
Aha thnx, nouja als iemand ze dan 60x60 maakt zou super zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:51 schreef embedguy het volgende:
[..]
Neje
Je mag in je huidige abonnement () maximaal 10 icons uploaden
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).
Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)
De bestandsnaam, inclusief extensie, mag niet langer zijn dan 20 tekens
De volgende bestandsformaten zijn toegestaan: .jpg .gif .png
Heel erg bedankt, alleen de icon manager geeft aan dat de de bovenste te groot is qua grootte.quote:
Geen dank. Ik zie in Gimp, waar ik het mee bewerkte, helemaal geen optie meer om het te verkleinen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, alleen de icon manager geeft aan dat de de bovenste te groot is qua grootte.
Heel erg bedankt de moeite die je erin steektquote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen dank. Ik zie in Gimp, waar ik het mee bewerkte, helemaal geen optie meer om het te verkleinen.
Er komt wel iemand langs die dat nog even voor je kan fiksen.
Ik zoek nog verder hoor.
Nu heb ik het via 'optimalisatie voor animatie' gedaan, probeer maar of het lukt. Verder kan ik het niet verkleinen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heel erg bedankt de moeite die je erin steekt
Helaas nog steeds niet Jammer maar iig bedankt man!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu heb ik het via 'optimalisatie voor animatie' gedaan, probeer maar of het lukt. Verder kan ik het niet verkleinen.
[ afbeelding ]
Ja, is prima joh. Leuk om te doen. Eens even kijken of ik er een paar lagen tussenuit kan peuteren dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Helaas nog steeds niet Jammer maar iig bedankt man!
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Helaas nog steeds niet Jammer maar iig bedankt man!
Niet om andermans werk af te kraken ofzo maar dit is de volledige gif op 44kb:quote:
Ah mooi, HaJee.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Niet om andermans werk af te kraken ofzo maar dit is de volledige gif op 44kb:
[ afbeelding ]
Jasc Animationshop is een heel aardig en vrij eenvoudig programma om gifjes te maken en bewerken en het is gratis.quote:
quote:
Bedankt herenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Niet om andermans werk af te kraken ofzo maar dit is de volledige gif op 44kb:
[ afbeelding ]
Kijk, dat zijn de tips. Bedankt!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jasc Animationshop is een heel aardig en vrij eenvoudig programma om gifjes te maken en bewerken en het is gratis.
Een gifje is een plaatje(Gif, jpg en png zijn toegestaan)? Of bedoel je dat de bewegende elementen vervallen? Je zou je plaatje eens hier kunnen posten, dan kan iemand hier proberen het plaatje binnen de 50kb te laten komen...quote:Op zondag 18 januari 2015 13:21 schreef Rumbling het volgende:
Goedemiddag,
Hopelijk kunnen jullie me helpen want ik ben nu enige tijd bezig en kom geen stap verder. Het lukt me namelijk niet om een gifje hier als UI te gebruiken. Hij geeft aan dat hij te groot is maar mijn grootste probleem is dat het een plaatje ipv een gifje wordt.
Wat moet ik doen?
Ik bedoel dat het bewegende plaatje ineens stil is. Dit is hem:quote:Op zondag 18 januari 2015 13:24 schreef embedguy het volgende:
[..]
Een gifje is een plaatje? Of bedoel je dat de bewegende elementen vervallen? Je zou je plaatje eens hier kunnen posten, dan kan iemand hier proberen het plaatje binnen de 50kb te laten komen...
Ohww.. megaveelbedankjes jouw kant opquote:Op zondag 18 januari 2015 13:28 schreef embedguy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou het moeten doen...
Of wilde je het zelf voor elkaar zien te krijgen? In dat geval: Welk programma gebruik je?
PS: Leuk plaatje!
Graag gedaan!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:33 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ohww.. megaveelbedankjes jouw kant op![]()
Ik weet nog niet wat ik fout deed maar ik ben helemaal gelukkig.
ps. tnx
Volgens mij met gif. Maakt verder niet uit, ik ben niet van plan om hem snel te wisselen. En hier zitten geweldige mensen, zoals jij, die het direct goed doen en mij er mee helpenquote:Op zondag 18 januari 2015 13:38 schreef embedguy het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Leuk, hij doet het al. Veel plezier ermee!
Je probeerde je plaatje denk ik op te slaan als JPG of PNG, geen GIF... Alleen gif ondersteund bewegende plaatjes(zover ik weet)...
thnx maar bedoelde dat de limbo vlag een smalle streep is aan de rechterkant van de Rotterdamse vlag met Toek gewoon in de middelse balkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:09 schreef embedguy het volgende:
[..]
Ney, je hebt gelijk: ik heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen...
Maar wat jij zegt klopt volgens mij ook niet helemaal... Volgens mij bedoelt hij dit:
[ afbeelding ]
Als je het duidelijker maakt welquote:Op maandag 19 januari 2015 18:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx maar bedoelde dat de limbo vlag een smalle streep is aan de rechterkant van de Rotterdamse vlag met Toek gewoon in de middelse balkcan u make that? please? pretty please.
zo'n icon is 60 pixels breed toch? dan wil ik 50 de kleuren van R'dam en 10 die van limburgquote:Op maandag 19 januari 2015 19:01 schreef embedguy het volgende:
[..]
Als je het duidelijker maakt wel![]()
Ik begrijp het nog niet... Wat bedoel je bijv. met 'een smalle streep'?
En dan is die draak van de limburgse vlag niet te zijn?quote:Op maandag 19 januari 2015 19:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
zo'n icon is 60 pixels breed toch? dan wil ik 50 de kleuren van R'dam en 10 die van limburg
die draak wil ik inderdaad niet. En Toek over de volle 60 in de breedte in de middelste baan aubquote:Op maandag 19 januari 2015 19:03 schreef embedguy het volgende:
[..]
En dan is die draak van de limburgse vlag niet te zijn?
En toek wil je dan in het midden van de rotterdamse vlag?
Dus ook over de limburgse vlag heen? Niet alleen in het midden van de rotterdamse vlag? Ok, komt er aanquote:Op maandag 19 januari 2015 19:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
die draak wil ik inderdaad niet. En Toek over de volle 60 in de breedte in de middelste baan aub
Ja, dank je wel. Sorry voor mijn summiere uitlegquote:
Ah, super! Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja, dank je wel. Sorry voor mijn summiere uitlegIn mijn hoofd was ik duidelijker.
jawel hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 20:55 schreef Mirjam152 het volgende:
Kan iemand voor mij een ui maken van dit plaatje?
[ afbeelding ]
Ik heb 'm aangepast zodat ie wat herkenbaarder is.:quote:Op zondag 18 januari 2015 13:26 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het bewegende plaatje ineens stil is. Dit is hem:
[ afbeelding ]
Ik zie uiteindelijk alleen twee poppetjes, stil.
Bedankt maar ik krijg een melding dat hij te groot isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik heb 'm aangepast zodat ie wat herkenbaarder is.:
[ afbeelding ]
http://nl.tinypic.com/r/11twxv4/8
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:20 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Bedankt maar ik krijg een melding dat hij te groot is
Slim, had ik niet aan gedachtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik heb 'm aangepast zodat ie wat herkenbaarder is.:
[ afbeelding ]
http://nl.tinypic.com/r/11twxv4/8
Sorry, maar het blijft te groot. Het eerste plaatje was 50 nogwat, net iets te groot en de rest nog groter. Kan hij een pietsie kleiner?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:26 schreef embedguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zal het beter doen...
[..]
Slim, had ik niet aan gedacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |