en dan nog een grote bek hebben dat het te simpel is...quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Yazeed Alrahji heeft grote problemen. Stond op het moment dat hij moest starten nog in het bivak in Salta
Balen!quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Yazeed Alrahji heeft grote problemen. Stond op het moment dat hij moest starten nog in het bivak in Salta
Zo kut dat die honda's de zoutvlakte zo slecht over kwamen. Als je ziet hoe ze nu vlammen, hadden ze echt wel gaan winnen van coma.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:25 schreef Dekatria het volgende:
Goncalves pakt weer 2m23s op Coma. Worden nog 2 hete daagjes.
Ook Eric van Loon nog niet door WP1...quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat het wel een teken aan de wand is voor volgend jaar... er komen hoe langer hoe meer scheurtjes in de heerschappij van KTM.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo kut dat die honda's de zoutvlakte zo slecht over kwamen. Als je ziet hoe ze nu vlammen, hadden ze echt wel gaan winnen van coma.
Al vind ik de honda's wel lelijkquote:Op donderdag 15 januari 2015 16:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een teken aan de wand is voor volgend jaar... er komen hoe langer hoe meer scheurtjes in de heerschappij van KTM.
Zal iets met de sensoren zijn geweest, want hij is op +2.56 van Al-Attiyah gefinisht. Prima resultaat, want voorlopig negende in de etappequote:Op donderdag 15 januari 2015 16:38 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ook Eric van Loon nog niet door WP1...
Maar goed ook dat hij eruit ligt. Ff zeggen dat de rally heel makkelijk is. Arrogant noem ik dat.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:46 schreef sasquatsch het volgende:
En nu dus 4de in het klassement, omdat Alrahji er tussenuit gevallen is.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:33 schreef WEST het volgende:
Maar goed ook dat hij eruit ligt. Ff zeggen dat de rally heel makkelijk is. Arrogant noem ik dat.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:20 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Gordini bij aankomst vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |