Waar je vandaan komt is zelfs de kans dat er nog een Jan is niet al te grootquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die iets meer weet van team van de Laar?
Ik heb in de 1e bij een Jan van de Laar in de klas gezeten. Hij is na het eerste jaar naar een andere school gegaan, maar ik ben wel nieuwsgierig of hij nu bij mij in de klas heeft gezeten. Qua leeftijd en woonplaats klopt het wel.
Genoeg jannen ja maar niet met die achternaam.quote:Op donderdag 15 januari 2015 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar je vandaan komt is zelfs de kans dat er nog een Jan is niet al te groot
die jeramias isreal is wel de teamplayerquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:12 schreef Dekatria het volgende:
Goncalves heeft een nieuw blok gekregen vanwege compressieverlies, 16m tijdstraf. Klassement ligt dus nu wel vast, alleen plek 3 is nog spannend.
Held, inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
die jeramias isreal is wel de teamplayer
dat spul loopt al heel de week bij elk hondsgezeik warmquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
"uit voorzorg vervangen"
If it isn't broken, don't fix it!
Psies, zelfs de Kamazzen rijden ermee dacht ik; Reiger roeleert gewoonquote:Op donderdag 15 januari 2015 23:58 schreef Waffle het volgende:
Het is dat ik het eigenlijk wel heel erg tof vind dat zo'n bedrijf uit Nederland komt en de reclame dan maar goed keur
Niks teamplayer aan. Gewoon van bovenaf opgelegd, voor de rally begon. Fucking zuur.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
die jeramias isreal is wel de teamplayer
Mooiste sponsoring vind ik die van "de olieboer uit Best".quote:Op vrijdag 16 januari 2015 07:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Niks teamplayer aan. Gewoon van bovenaf opgelegd, voor de rally begon. Fucking zuur.
En die Reiger sponsoring, tsja. Het zegt me in elk geval meer dan die zooi van Eurol of Maxxis.
Hopelijk pakt de vervanging bij Van Loon wel goed uit ja. Niet zoals bij Ten Brinke... We zullen zien. Zou wel een topprestatie zijn, ook al heeft ie de Mini gekocht.
hansie hansiequote:Op vrijdag 16 januari 2015 09:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooiste sponsoring vind ik die van "de olieboer uit Best".
lekker sneer op de dakar site richting fransquote:A four times stage winner on the Dakar, Frans Verhoeven has not really shone on the 2015 edition. With a 9th place as his best result in the specials, the Dutchman is only 16th in the general standings, five hours behind Marc Coma.
Flikkersquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker sneer op de dakar site richting frans
En dat ligt Ten Brinke dus wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
Dat soort proeven rijden ze nu ook
Eerste bij WP3.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:22 schreef Wolve000 het volgende:
Vooralsnog tweede bij WP2, maar er komen nog een paar snelle jongens aan!
Als dat betekent dat Ten Brinke eerste wordt, mag bij dat van mij ook best blijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:51 schreef M.Melandri het volgende:
De villiers is voor mijn gevoel ook zo'n eeuwige 2e of 3e.
Even koffie wezen halen bij een tankstationquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe kan ie nu 1minuut 50 verliezen.......
Beetje laat alleenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:22 schreef Wolve000 het volgende:
Stacey en De Rooij buffelen ook weer goed door op plekken 1 en 2!
Kamaz is gewoon super betrouwbaar, Iveco van De Rooy helaas te veel problemen anders had hij weer met Kamaz gevochten om de zege. Stacey lijkt helaas te oud, komt in de etappes waar de verschillen worden gemaakt gewoon niet meer mee.quote:
Wie dan? Je hebt 3 toppers van Kamaz + De Rooy en de rest komt niet mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon tijd voor een goede 2e rijder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |