twitter:bremermark twitterde op dinsdag 13-01-2015 om 23:25:56Het tijdstraffenbal is geopend: Van Loon, Sousa en Garafulic hebben de 40’00 minuten tijdstraf al staan. Nu de rest nog? #dakar reageer retweet
Jij bent een mooie hoorquote:
Zat toch wel een hele 10 seconde tussen hoor.... Ik had er al bijna een gemaakt maar dacht oh het modje doet het wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef Sounddragon het volgende:
Eerst ram knal een nieuwe open, zag een beetje laat dat ik 'm dichtkeilde, en daarna rustig effe de TT aanpassen
Vandaag ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op gisteren kon het in ieder geval wel slaan
Nou nou, poeh poehquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:30 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Zat toch wel een hele 10 seconde tussen hoor.... Ik had er al bijna een gemaakt maar dacht oh het modje doet het wel.
Kan dat naar 600 posten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou nou, poeh poeh![]()
Dan had ik hem gewoon weer dichtgekeild, of gooien we die ouwe open en posten we hem naar 600?
quote:
Wel weinig nieuws over je trukjesquote:
Zit wel het nodige werk in, tenzij je met modjes door blijft postenquote:
Drie?quote:After conquering three World championship titles in MX1 and MX3, Mathias Walkner has decided to take on the Dakar challenge
keurig alles uit de rallymaniacs update verteld, verder niksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:37 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Wel weinig nieuws over je trukjes
Volgens mij kan ik hem gewoon weer openflikkeren hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zit wel het nodige werk in, tenzij je met modjes door blijft posten
ja, maar bij elke volgende post door een user sluit het topic weer (als het goed is)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik hem gewoon weer openflikkeren hoor.
Ja dus we kunnen dan wel recordje behalenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar bij elke volgende post door een user sluit het topic weer (als het goed is)
Ja, sjit, ik zag het idd.. was vroegah niet zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar bij elke volgende post door een user sluit het topic weer (als het goed is)
is geen interessant record.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:40 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja dus we kunnen dan wel recordje behalen
En waarom? We moeten wel even het dakar topicreeks in de aandacht brengen.quote:
True.. er is volgens mij al een topic met jezusveel posts, geen zin anquote:
mwa, toen ik mod was, was het wel zo, en das al een behoorlijke tijd terugquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, sjit, ik zag het idd.. was vroegah niet zo
Dus de mensen die dat wel hebben hebben het voor niks gehaald... Had dan gewoon iedereen die hem miste die straf gegeven?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
Van Loon zou na 226 kilometer een Waypoint gemist hebben, maar het vreemde is dat ik op WP9 na geen gemiste Waypoints bij hem zie ...
WP9 is voor vandaag als het goed is vervallen, want bijna niemand heeft daar een tijd staan.
Op RTL zeiden ze dat iedereen die WP9 gemist heeft 40 minuten straftijd zou krijgen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:51 schreef Peterselieman het volgende:
Van Loon zou na 226 kilometer een Waypoint gemist hebben, maar het vreemde is dat ik op WP9 na geen gemiste Waypoints bij hem zie ...
WP9 is voor vandaag als het goed is vervallen, want bijna niemand heeft daar een tijd staan.
maarja dat is RTL.....quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op RTL zeiden ze dat iedereen die WP9 gemist heeft 40 minuten straftijd zou krijgen.
Er zitten wel een paar tussen met een tijdstrafquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op RTL zeiden ze dat iedereen die WP9 gemist heeft 40 minuten straftijd zou krijgen.
twitter:Mpresss twitterde op woensdag 14-01-2015 om 03:13:18De straftijden bij de trucks beginnen binnen te druppelen. Van den Brink, Huzink en Vila zijn al bediend. reageer retweet
Is te hopen anders is het klaar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:30 schreef Alexxxxx het volgende:
irritrack kapot waarschijnlijk. zorgen maken mag pas als hij bij CP1 ook niet opduikt
Wel hans vogels in de top10 danquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:33 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Is te hopen anders is het klaar.
mooie opvolger voor verhoeven, hopen dat hij in de komende jaren nog een stap kan maken en kan meedoen voor ritzeges.quote:
gaat om een ander waypoint wat niet openbar werd weergegevenquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:34 schreef densmee het volgende:
Waarom is die penalty van 40 minuten uitgedeeld aan van loon? Er zijn meer teams die wp9 hebben gemist en die hebben geen penalty
twitter:RallyTeamHRC twitterde op woensdag 14-01-2015 om 16:55:00Stage 9 news: don't worry, guys! No Iritrack signal for @GoncalvesSpeedy but he's racing with first riders. @dakar reageer retweet
twitter:rallyraidnieuws twitterde op woensdag 14-01-2015 om 16:52:26Een volger bij Spaans zusje @rallyraidnotics denkt dat Gonçalves door een ufo is opgepikt.Staat niets over in de reglementen. #Dakar reageer retweet
twitter:Mpresss twitterde op woensdag 14-01-2015 om 16:55:29@rallyraidnieuws valt dat niet onder illegale assistentie van buitenaf? reageer retweet
Nog niet gesignaleerd bij CP1, dus ik denk dat er meer aan de hand is.quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:57 schreef Dekatria het volgende:
twitter:RallyTeamHRC twitterde op woensdag 14-01-2015 om 16:55:00Stage 9 news: don't worry, guys! No Iritrack signal for @GoncalvesSpeedy but he's racing with first riders. @dakar reageer retweet
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog niet gesignaleerd bij CP1, dus ik denk dat er meer aan de hand is.
Vind ik ook vreemd maar we zullen het zo bij de finish wel zien. Als er problemen zouden zijn was Barreda wel gestopt lijkt me.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nog niet gesignaleerd bij CP1, dus ik denk dat er meer aan de hand is.
Wattes?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:51 schreef Yreal het volgende:
Had iemand al gepost dat Frist van eerd er ook mee kapt?
quote:Yesterday was utter carnage. I think the organisers made a big mistake setting us off across the salt flat, for 150kms there were bikes constantly in bits.
It was all down to the salt water kicking up off the front wheels and was really random, some people were ok, many weren’t. We rode side-by-side and my bike broke down, his didn’t.
We did about 85kms of the 130 or so across the flats before mine just stopped working. Dad towed me for about 50kms and we passed so many bikes it was unreal. Most of them trying to fix their bikes in three inches of salt water and it was really cold up there too.
We spent about 2 ½ hours just off the flats literally cleaning up every wire connection on the bikes. Salt was everywhere and so many connectors had already started to corrode.
By the time we finished that it was already 2pm and we were well behind but we were not alone, so many top riders too. We rode hard after that to get back but we still didn’t make it to the dunes before dark. It was only 40kms or so in the sand but it was pretty sketchy going down the massive dune to the Bivouac. Mad seeing the lights in the distance from such a height but I cruised down at about 50kmh, I was too scared to go any faster.
It was a crazy decision by the organisers to let the bikes go across the salt, the whole day seemed like it was just for the TV pictures to be honest.
It was carnage in the bivouac too. KTM must have sold thirty complete wiring looms. Our bikes were so crusted up it was unbelievable, every bit of metal covered. Evan had a hell of a night, completely stripping both bikes down and cleaning everything up. He literally bolted the last bolt at two minutes to seven when we left. He’s been up all night.
Het ligt vooral aan de manier hoe je rijdtquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:13 schreef Dekatria het volgende:
Llewelyn Pavey over het zoutbad:
[..]
waarschijnlijk heeft die laatste een probleem met zijn motor en blijft Van Heertum bij hem. Wat het precies is weet ik niet. Casper Schellekens reed ook lang bij het duo, maar is zo te zien doorgeredenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is met Caspar van Heertum en Bastiaan Nijen Twillaar?
Denk dat zij een beter idee hebben van hoe je moet rijden dan wij als stervelingenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het ligt vooral aan de manier hoe je rijdt
Heb je een bron of pure speculatie? Lijkt me wel waarschijnlijk, maar ik was benieuwd of er iemand is met meer infoquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft die laatste een probleem met zijn motor en blijft Van Heertum bij hem. Wat het precies is weet ik niet. Casper Schellekens reed ook lang bij het duo, maar is zo te zien doorgereden
Denk dat het meevalt, gister waren het allemaal kastijdersquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk dat zij een beter idee hebben van hoe je moet rijden dan wij als stervelingen
Daarbuiten, het schetst wel een duidelijk beeld van wat er is gebeurd eergister. Als het al aanpoten was voor hun, watvoor terror moet het wel niet geweest zijn voor de kistrijders?
Ik heb geen bron, maar ga af op de tijdenquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heb je een bron of pure speculatie? Lijkt me wel waarschijnlijk, maar ik was benieuwd of er iemand is met meer info
V/d Goorbergh, de enige overgebleven NL kistrijder, rijdt nogquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Denk dat het meevalt, gister waren het allemaal kastijders
Te laat is niet goed te vroeg ook nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:22 schreef DieselTank het volgende:
godver waaarom begon het zo vroeg gvd
ik kom 10 /15 min na de start erachter dat het vroeger begonquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:30 schreef WEST het volgende:
[..]
Te laat is niet goed te vroeg ook niet
of de tv gids even raadplegen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
ik kom 10 /15 min na de start erachter dat het vroeger begon
Gewoon vaste tijd als het journaal of stuur mij een smsje ofzo wanneer het elke dag begint!!!!![]()
![]()
![]()
Nou die geloof ik ook niet meer na het darten!quote:
Geen KPN? Begin gemistquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
ik kom 10 /15 min na de start erachter dat het vroeger begon
Gewoon vaste tijd als het journaal of stuur mij een smsje ofzo wanneer het elke dag begint!!!!![]()
![]()
![]()
Heb ik wel langs zien komen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
heb het eerte kwartier ook gemistnormaal melden ze het ff op twitter als ze los gaan, nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |