Ben jij ook zo excited?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:33 schreef Specularium het volgende:
Lekker optimistisch zo met #1.
Ik hou er van.
Eens, maar besef je wel dat bijvoorbeeld de jezidi die we van een berg moesten redden het gebruik van steniging ook kennen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 02:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
(Ver) voor ISIS waren er ook genoeg mensen die uit naam van de islam de meest verwerpelijke dingen deden en zich beriepen op dat heilige boek (stenigen van vrouwen, verminken van baby's etc.)
En een erg fris karakter heeft het ook niet, maar dat hadden veel mensen voor ISIS ook wel begrepen.
Ik denk dat je je vergist in de situatie als je denkt dat dat vrije westen daar zelf geen handje in heeft gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deel je analyse. Grote wereldleiders beseffen dat IS het vrije Westen de oorlog heeft verkondigd. Het is nodig om deze moslim-terroristen zo veel mogelijk uit te schakelen.
Maar roep dit niet te hard hier op FOK! want voor het het weet krijg je de wereldvreemde, politiek-correcte goegemeente op je dak die gaat roepen dat jij een geschifte extremist bent. Jij, ja. Niet ISIS, dat zelfs kinderen inzet om mensen te vermoorden. Niet ISIS, dat dood en verderf zaait, maar jij, als degene die inziet dat het oorlog is.
Hopelijk grijpt de VS snel in en wordt ISIS effectief bestreden. Ik wens ze alvast succes.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:38 schreef Infection het volgende:
Gewoon nuken. Gaat een stuk sneller en kost een stuk minder geld.
Het is dat ik een broek aan heb, anders had ik hem zeker niet aan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:34 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ben jij ook zo excited?
[ afbeelding ]
Nee, maar het is wel spannende tv.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
En er wordt hier dus echt gedacht dat een invasie een oplossing is voor de terreurdreiging en de situatie daar in de regio?
Mwah... vooral veel herhaling.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel spannende tv.
Als je structureel alles en iedereen daar uitmoordt, dan zal ook dat opeens wel ophouden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:56 schreef Re het volgende:
uit de as van het kwaad ontspruiten weer zaadjes van haat
Maar zou daar niet een soort van genocide voor nodig zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Prima, dat IS met wortel en tak uitgeroeid moet worden lijkt me duidelijk.
Dat ze er (misschien) niet waren geweest als de 2e golfoorlog niet was gevoerd, laten we dan voor het gemak maar even buiten beschouwing.
War! It's fantastic!quote:
Probl;eem is dat als je ze niet daar bestrijd je waarschijnlijk vrijbrief geeft aan trainingskampen etc. En dan krijg je dat vanzelf wel weer terug...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:34 schreef Romanus het volgende:
Overigens zou ik eerder pleiten om volledig terug te trekken uit het Midden-Oosten. Laat het ze daar zelf maar regelen, genoeg landen. Pas als ze buiten het MO gaan lopen rotzooien eventueel ingrijpen. Nu creëer je daar alleen maar vijanden.
Nee, want de motieven zijn toch wel weer iets anders en politiek breder gedragen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:21 schreef maryen65 het volgende:
Gaan we nu ook Amerika boycotten omdat ze zo een land binnen vallen?
Ja, er is al eentje uitgelekt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:34 schreef Chadi het volgende:
Zijn er ook powerpoints aanwezig van de gevaarlijke wapens die ons in 30 minuten kunnen bereiken?
Het gaat er niet zozeer om dat ze die olie nodig hebben voor eigen gebruik. Wel is het zeer interessant om zoveel mogelijk van die markt te domineren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:32 schreef Penguinz het volgende:
Mensen die denken dat Amerika ´om de olie´ weer het Midden-Oosten gaat binnenvallen, echt bizar. S'werelds grootste olieproducent heeft geen olie uit het Midden-Oosten nodig, die produceren ze zelf wel.
Die markt domineren ze al. Ze zijn de grootste olieproducent ter wereld, en dat gaan ze nog wel een tijdje blijven. Ze hebben daar het Midden-Oosten niet voor nodig.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om dat ze die olie nodig hebben voor eigen gebruik. Wel is het zeer interessant om zoveel mogelijk van die markt te domineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |