abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148664361
quote:
15s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:19 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Laat me raden: het midden-oosten plat bombarderen?
Daar zit trouwens wel een gedachte achter. Als je gewoon alle mensen de dood injaagt, zijn er door toedoen van de oorlog ook geen miljoenen weeskinderen meer die vaak later op straat belanden, verminkte en getraumatiseerde kinderen en partners etc.
pi_148664389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:27 schreef Downwards het volgende:

[..]

Daar zit trouwens wel een gedachte achter. Als je gewoon alle mensen de dood injaagt, zijn er door toedoen van de oorlog ook geen miljoenen weeskinderen meer die vaak later op straat belanden, verminkte en getraumatiseerde kinderen en partners etc.
Nja sorry, het is een simpele en barbaarse gedachte. Zo werkt dat niet. Er zijn genoeg mensen in het midden-oosten een leventje lijden zoals jij en ik. Naar school, werken, etc. En dan moet er op zo'n manier hun leven ontnomen worden omdat er pakweg misschien duizend terroristen (ik weet het precieze aantal niet) in hun buurlanden bevinden?

Het punt is dat de VS daar sowieso niet weg mee zullen komen. Rusland zal hun kernwapens tevoorschijn halen aangezien die 2 landen elkaar toch niet liggen met al die sancties en weet ik het.
pi_148664402
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:39 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Nja sorry, het is een simpele en barbaarse gedachte. Zo werkt dat niet. Er zijn genoeg mensen in het midden-oosten een leventje lijden zoals jij en ik. Naar school, werken, etc. En dan moet er op zo'n manier hun leven ontnomen worden omdat er pakweg misschien duizend terroristen (ik weet het precieze aantal niet) in hun buurlanden bevinden?

Het punt is dat de VS daar sowieso niet weg mee zullen komen. Rusland zal hun kernwapens tevoorschijn halen aangezien die 2 landen elkaar toch niet liggen met al die sancties en weet ik het.
Bovendien islam is vrede. Het lijkt me dat ISIS hen een doorn in het oog is. De VS kan een mooie taak op zich nemen om ISIS uit te schakelen, ISIS die de islam een slechte naam heeft gegeven.
I´m back.
pi_148664413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bovendien islam is vrede. Het lijkt me dat ISIS hen een doorn in het oog is. De VS kan een mooie taak op zich nemen om ISIS uit te schakelen, ISIS die de islam een slechte naam heeft gegeven.
(Ver) voor ISIS waren er ook genoeg mensen die uit naam van de islam de meest verwerpelijke dingen deden en zich beriepen op dat heilige boek (stenigen van vrouwen, verminken van baby's etc.)

En een erg fris karakter heeft het ook niet, maar dat hadden veel mensen voor ISIS ook wel begrepen.
pi_148664430
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:45 schreef Downwards het volgende:

[..]

(Ver) voor ISIS waren er ook genoeg mensen die uit naam van de islam de meest verwerpelijke dingen deden en zich beriepen op dat heilige boek.

En een erg fris karakter heeft het ook niet, maar dat hadden veel mensen voor ISIS ook wel begrepen.
Ja, maar door de opkomst van ISIS en hun filmpjes op youtube heeft het een enorme boost gekregen. Sommige moslims dachten dan ook dat de Joden erachter zaten. Als de VS die bende in een paar weken kan oprollen, dan moeten ze gewoon juichen, lijkt me.
En dan zijn de VS loyaliteit verschuldigd iig, net zoals wij door WO2.
I´m back.
  woensdag 14 januari 2015 @ 02:51:33 #81
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148664435
Nog niks op CNN. :(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_148664436
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

IS is juist het grootste gevaar van de Islam. Dus ja, moslims zullen uiteraard blij zijn als IS uitgeroeid is.
pi_148664441
Te vroeg, laat er eerst meer heen gaan.
pi_148664445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:45 schreef Downwards het volgende:

[..]

(Ver) voor ISIS waren er ook genoeg mensen die uit naam van de islam de meest verwerpelijke dingen deden en zich beriepen op dat heilige boek (stenigen van vrouwen, verminken van baby's etc.)

Maar er staat ook niet in de Koran dat je vrouwen mag stenigen, baby's verminken 8)7
pi_148664449
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:52 schreef Inspireme het volgende:

[..]

IS is juist het grootste gevaar van de Islam. Dus ja, moslims zullen uiteraard blij zijn als IS uitgeroeid is.
Ja, maar zullen ze dat ook zo interpreteren, of toch weer in slachtofferrol kruipen, dat is een beetje de vraag. En dan heb ik het over de vredelievende moslim van islam = vrede hè. De veruit grootste meerderheid, geloof ik, althans dat begrijp ik.
I´m back.
pi_148664481
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:53 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Maar er staat ook niet in de Koran dat je vrouwen mag stenigen, baby's verminken 8)7
quote:
In het oliestaatje Brunei is dinsdag officieel de sharia ingevoerd. Vrouwen die vreemdgaan, worden gestenigd en dieven worden gestraft met amputatie van ledematen.

Dat heeft sultan Hassanal Bolkiah bekendgemaakt.

'Met deze wetten voldoen we aan onze plicht tegenover Allah,' liet de steenrijke sultan dinsdag weten. De wetten voorzien in strenge straffen voor personen die de regels van de islam overtreden.

Zo zal alcoholgebruik worden bestraft met zweepslagen en wordt overspel bestraft met steniging van de vrouw.
In bepaalde islamitische landen waar de sharia wetgeving van kracht is, is het anders dagelijkse praktijk dat vrouwen (om vrijwel niets) gestenigd worden.

Ook hij zal het dan wel verkeerd begrepen hebben:

quote:
De president van de Islamischer Zentralrat Schweiz (IZRS) zei in een TV programma dat het stenigen van vrouwen tot een van de waarden van zijn religie behoort.
Directeur Alard du Bois-Reymond van het Immigratie Bureau (BFM) heeft de IZRS inmiddels gevraagd zich van deze uitspraak te distantiëren. Anders wordt de organisatie uitgesloten van de dialoog met de Zwitserse overheid. Du Bois-Reymond vindt dat de Zwitserse rechtsorde voor alle ingezetenen van kracht is.
Het gaat er niet om of het een juiste interpretatie is, maar vooral dat er nog altijd een hoop mensen zijn die uit naam van de islam de meest barbaarse dingen doen; ISIS was er echt niet voor nodig om de islam "een slechte naam te geven", dat was ver daarvoor al lang gedaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Downwards op 14-01-2015 03:11:13 ]
pi_148664510
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 02:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar zullen ze dat ook zo interpreteren, of toch weer in slachtofferrol kruipen, dat is een beetje de vraag. En dan heb ik het over de vredelievende moslim van islam = vrede hè. De veruit grootste meerderheid, geloof ik, althans dat begrijp ik.
Is er iets wat je me wilt vertellen? Kon me nogal herinneren dat jij anti-islam, anti-religie was en nu kom je steeds nadrukkelijk zeggen dat islam vrede is? Interessant, mooi dat je het ook inziet!
pi_148664514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:15 schreef Angelyna het volgende:
Mensen die juichen om een oorlog ;(
Kun je nagaan hoe triest het gesteld is met de mensheid.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_148664523
quote:
10s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:08 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Is er iets wat je me wilt vertellen? Kon me nogal herinneren dat jij anti-islam, anti-religie was en nu kom je steeds nadrukkelijk zeggen dat islam vrede is? Interessant, mooi dat je het ook inziet!
Nee, ik heb alleen maar begrepen dat de meeste moslims van de islam = vrede club zijn hier in Nederland althans, dus die zullen boots on the ground door de VS van harte toejuichen. Dan kunnen ze laten zien, zonder de misdaden van het extremisme te hoeven afwijzen (wat ze niet willen, omdat ze er sws niets mee te maken hebben, zeggen ze), dat ze idd van de vrede club zijn.
I´m back.
pi_148664532
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:09 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Mwoah, denk je niet dat mensen juichten toen de VS de oorlog aan de nazi's hadden verklaard?
Hoe triest dat was?
Pretty awsome.
I´m back.
pi_148664540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:09 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Soms is het noodzakelijk, het doel heiligt de middelen.
Als die achterlijkheid verder verspreid en het meer onschuldige burgers de kop kost dan maar beter IS de kop indrukken door middel van oorlog, al is het al veel te laat.
pi_148664560
Aan Downards, shariah is wat anders dan
de koran naleven.
Dat een ene sultan zegt dat dat de plicht van Allah is en een andere doorgedraaide berkeerling zegt dat vrouwen stenigen een van de van de Islam is betekent niet dat het waar is. Heel die Sultan spoort sowieso niet. Hij wilt de shariah invoeren maar hij en zijn familie mogen er niet onder vervolgd worden _O-
En ja,het is jammer dat mensen uit de naam van de Islam barbaarde dingen doen.
  woensdag 14 januari 2015 @ 03:31:46 #93
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_148664578
In Civilizations V zie je dit gedrag ook terugkomen. Lekker landje aan het beginnen voor jezelf, mooie resources en welvarend land en opeens verklaart Amerika samen met haar bondgenoten jou de oorlog terwijl je verder je beschaving aan het bouwen was op basis van kunst en cultuur. En dan val je ze aan en krijg je eerder nukes dan hen en gaan ze huilen als je terugvecht.

Typisch 'murica

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_148664580
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik heb alleen maar begrepen dat de meeste moslims van de islam = vrede club zijn hier in Nederland althans, dus die zullen boots on the ground door de VS van harte toejuichen. Dan kunnen ze laten zien, zonder de misdaden van het extremisme te hoeven afwijzen (wat ze niet willen, omdat ze er sws niets mee te maken hebben, zeggen ze), dat ze idd van de vrede club zijn.
Ja tuurlijk zolang IS geëlimineerd wordt, in de werkelijkheid zullen er onschuldige burgers erbij gebombardeerd worden dus het is ook wel dubbel hè
pi_148664585
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:25 schreef Inspireme het volgende:
Aan Downards, shariah is wat anders dan
de koran naleven.
Dat een ene sultan zegt dat dat de plicht van Allah is en een andere doorgedraaide berkeerling zegt dat vrouwen stenigen een van de van de Islam is betekent niet dat het waar is. Heel die Sultan spoort sowieso niet. Hij wilt de shariah invoeren maar hij en zijn familie mogen er niet onder vervolgd worden _O-
En ja,het is jammer dat mensen uit de naam van de Islam barbaarde dingen doen.
Het ging er in dezen helemaal niet om of al die barbaren wereldwijd "het" goed begrepen hebben, maar het simpele feit dat ze uit naam van de islam de meest achterlijke dingen zeggen / doen. Precies wat ik in eerste instantie zei: ISIS is er helemaal niet voor nodig (geweest) om de islam een slechte naam te bezorgen; dat is al ten overvloede gebeurd door mensen die totaal los staan van IS.
  Redactie Frontpage woensdag 14 januari 2015 @ 03:37:50 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148664590
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:32 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Ja tuurlijk zolang IS geëlimineerd wordt, in de werkelijkheid zullen er onschuldige burgers erbij gebombardeerd worden dus het is ook wel dubbel hè
Bedankt de Duitsers daar dan maar voor met hun Totaler Krieg. Het is niet zo dat IS momenteel geen burgerslachtoffers maakt, sterker nog, ze doen bijna niet anders. Hoe langer je wacht met ingrijpen, hoe meer slachtoffers je krijgt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148664599
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:34 schreef Downwards het volgende:

[..]

Het ging er in dezen helemaal niet om of al die barbaren wereldwijd "het" goed begrepen hebben, maar het simpele feit dat ze uit naam van de islam de meest achterlijke dingen zeggen / doen. Precies wat ik in eerste instantie zei: ISIS is er helemaal niet voor nodig (geweest) om de islam een slechte naam te bezorgen; dat is al ten overvloede gebeurd door mensen die totaal los staan van IS.
Dat is waar.
pi_148664604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 23:23 schreef Nintex het volgende:
Het lijkt erop dat de realiteit is ingezonken bij de Amerikanen na een serie van aanslagen in Canada, Parijs, Australie en vooral Irak, dat ze de Islamitische Staat en andere Jihadistische haatclubjes niet langer meer kunnen negeren. Het grootste verschil gaat zijn dat ze nu in tegenstelling tot voorgaande expedities samen gaan werken met het Iraakse leger. Grote vraagteken is wat het plan is voor Syrie.
Ik deel je analyse. Grote wereldleiders beseffen dat IS het vrije Westen de oorlog heeft verkondigd. Het is nodig om deze moslim-terroristen zo veel mogelijk uit te schakelen.

Maar roep dit niet te hard hier op FOK! want voor het het weet krijg je de wereldvreemde, politiek-correcte goegemeente op je dak die gaat roepen dat jij een geschifte extremist bent. Jij, ja. Niet ISIS, dat zelfs kinderen inzet om mensen te vermoorden. Niet ISIS, dat dood en verderf zaait, maar jij, als degene die inziet dat het oorlog is.

Hopelijk grijpt de VS snel in en wordt ISIS effectief bestreden. Ik wens ze alvast succes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2015 04:03:05 ]
pi_148664605
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:32 schreef Inspireme het volgende:

[..]

Probleem is dat IS ook alleen maar groter wil worden, ze stoppen niet bij de grond die ze nu hebben. Wat doe je dan? Als je niets doet gaan er onschuldige levens verloren door IS, als je wel wat doet komt dat door lompe Westerse bombardementen. Duivels dilemma en ik ben blij dat ik de keus niet hoef te maken. Als ze wel ingrijpen dan hopelijk snel en krachtig zodat het ook respect bij lokale bevolking afdwingt.
pi_148664610
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 03:43 schreef Donnis het volgende:

[..]

Probleem is dat IS ook alleen maar groter wil worden, ze stoppen niet bij de grond die ze nu hebben. Wat doe je dan? Als je niets doet gaan er onschuldige levens verloren door IS, als je wel wat doet komt dat door lompe Westerse bombardementen. Duivels dilemma en ik ben blij dat ik de keus niet hoef te maken. Als ze wel ingrijpen dan hopelijk snel en krachtig zodat het ook respect bij lokale bevolking afdwingt.
Onschuldige slachtoffers vallen er nu ook bij bosjes. En die blijven er ook vallen als er niet wordt ingegrepen. Hoe meer tijd je ISIS gunt, des te verder breidt hun gebied zich uit en des te meer onschuldige slachtoffers vallen er.

En dan is het ook nog eens een beweging die het Westen actief de oorlog heeft verklaard en oproept tot het plegen van aanslagen hier. Dergelijk onkruid moet je zo goed mogelijk uitroeien. Iedere omgebrachte ISIS-strijder is een potentieel gevaar minder. En de geflipte moslim-extremisten die hier rondlopen worden er toch niet veel anders van. Als ze een aanslag willen plegen, gaan ze dat toch wel proberen.

ISIS nu bestrijden voorkomt ook aanwas. Voorkomt dat nog meer jongeren vanuit Europa die kant op gaan. Beperkt ook het aantal jongeren dat levend terugkeert vanuit Syrië en vervolgens hier een gevaar vormt.

Alles opgeteld is de keuze snel gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')