En er dan ook nog verheugd op zijn ookquote:Op woensdag 14 januari 2015 01:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is helaas onvermijdelijk in een oorlog.
Nee. Maar burgers zijn meestal de klos in welk conflict dan ook.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
En er dan ook nog verheugd op zijn ook
Zal ook wel altijd zo blijven. Toen er een oorlog in Afghanistan werd gestart waren er ook mensen die het fantastisch vonden en er ook allerlei voordelen in zagen..quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:07 schreef Inspireme het volgende:
[..]
En er dan ook nog verheugd op zijn ookRare mensen.
Dat weet ik. Maar je kunt toch je best doen het aantal burgerdoden te minimaliseren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:08 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee. Maar burgers zijn meestal de klos in welk conflict dan ook.
I know.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zal ook wel altijd zo blijven. Toen er een oorlog in Afghanistan werd gestart waren er ook mensen die het fantastisch vonden en er ook allerlei voordelen in zagen..
Obama is net erg als Hirlerstalin ja? Vliegen de nucleaire raketten over je hoofd? Zo nee, dan doen ze niet hun best zoveel mogelijk ellende te veroorzaken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:06 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat niet, hoewel Amerika er alles aan doet om zoveel mogelijk ellende te veroorzaken.
Poep.quote:
Nou ja, burgers worden door dit soort rebellen als schild gebruikt. Vaak zijn burgers de inzet als schild. Wat moet je dan. Fouten zijn dan zo gemaakt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:11 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je kunt toch je best doen het aantal burgerdoden te minimaliseren.
Dat doen we al sinds de inval in Irak. Kost triljarden en je houd er enkel een hoop boze weduwen door over terwijl ''de vijand'' veel minder hard getroffen wordt. Beter pleur je gewoon alles plat. Blijft er niemand over om te lijden en janken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:11 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je kunt toch je best doen het aantal burgerdoden te minimaliseren.
Niks poep. Het verleden heeft gepraatquote:Op woensdag 14 januari 2015 01:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Obama is net erg als Hirlerstalin ja? Vliegen de nucleaire raketten over je hoofd? Zo nee, dan doen ze niet hun best zoveel mogelijk ellende te veroorzaken.
[..]
Poep.
Oké, bedankt Hans.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:11 schreef Glazenmaker het volgende:
Obama is net erg als Hirlerstalin ja? Vliegen de nucleaire raketten over je hoofd? Zo nee, dan doen ze niet hun best zoveel mogelijk ellende te veroorzaken.
Zoveel is duidelijk. Als je eenmaal uit huis bent hoef je niet meer mee te praten met je ouders hoor. Dan mag je gewoon voor jezelf praten. Amerika heeft wat foutjes begaan, maar zoveel mogelijk ellende veroorzaken is een hele verkeerde uitleg van zaken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:13 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Niks poep. Het verleden heeft gepraat
Zoveel mogelijk is uiteraard overdreven, maar je bent toch wel heel discutabel bezig als je op valse gronden een oorlog ontketent, zoals ze in het verleden hebben gedaan. Dat zou ik niet af willen doen als "wat foutjes begaan".quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zoveel is duidelijk. Als je eenmaal uit huis bent hoef je niet meer mee te praten met je ouders hoor. Dan mag je gewoon voor jezelf praten. Amerika heeft wat foutjes begaan, maar zoveel mogelijk ellende veroorzaken is een hele verkeerde uitleg van zaken.
Ik denk niet dat je me helemaal begrijpt. Een groep kinderen die daar buiten zitten te spelen hoef je toch niet te bombarderen? Dat bedoel ik met je best doen. Niet alles wat lost en vast zit bombarderen. En ja, er zullen ongetwijfeld burgerdoden vallen omdat ze als schild worden gebruikt, helaas.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:12 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nou ja, burgers worden door dit soort rebellen als schild gebruikt. Vaak zijn burgers de inzet als schild. Wat moet je dan. Fouten zijn dan zo gemaakt.
Denk je dat het daarna koek en ei zal worden? Terroristen bevinden zich ook buiten Irak. Het zal het alleen maar verergeren. Tevens is het ook een terroristische daad door alles plat te bombarderen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat doen we al sinds de inval in Irak. Kost triljarden en je houd er enkel een hoop boze weduwen door over terwijl ''de vijand'' veel minder hard getroffen wordt. Beter pleur je gewoon alles plat. Blijft er niemand over om te lijden en janken.
Wat mij betreft blijft het ook niet bij Irak en Syrie. Problematisch zijn wel europese immigranten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:25 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Denk je dat het daarna koek en ei zal worden? Terroristen bevinden zich ook buiten Irak. Het zal het alleen maar verergeren. Tevens is het ook een terroristische daad door alles plat te bombarderen.
Op welke landen doel jij dan o.a. nog meer? En wat zouden de Amerikanen daar moeten bewerkstelligen uiteindelijk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft het ook niet bij Irak en Syrie.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar hun technologie in de praktijk. Zit mooi spul tussen. Echter zie ik een samenwerking tussen de NAVO en Rusland niet snel gebeuren.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Jammer dat we met de Russen in de clinch zitten, we hadden eigenlijk samen moeten werken om dit op te lossen. Die hebben sowieso nog een appeltje te schillen met wat Taliban daar.
Laat me raden: het midden-oosten plat bombarderen?quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft het ook niet bij Irak en Syrie. Problematisch zijn wel europese immigranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |