Het is wachten tot er kritiek komt op de kijkcijfers. Jinek vond het namelijk niet eerlijk dat we kritiek hadden terwijl er hoge kijkcijfers waren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Humberto 'vermoordt' haar eerder, ass raped is ze al
Valse afgoden. De God uit de Abrahamistische godsdiensten zijn gelijk en aanbidden dus niet valse afgoden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:36 schreef Penguinz het volgende:
Ik quote het vers voor je:
Sourat al Maa'ida: Zeg: '"Zal ik jullie iets meedelen wat nog slechter is, als vergelding bij God? Wie door God is vervloekt en op wie Hij vertoornd is en van wie Hij er tot apen en varkens gemaakt heeft en die de Taghoet dienen; zij zijn het die de slechtste plaats hebben en die het verst afgedwaald zijn van de correcte weg."' (5.60)
Ze dacht even serieus dat die kijkcijfers hoog waren door het programma en niet door het nieuws in Parijsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten tot er kritiek komt op de kijkcijfers. Jinek vond het namelijk niet eerlijk dat we kritiek hadden terwijl er hoge kijkcijfers waren.
Ik denk ook dat die hoge cijfers komen doordat het Knuffelbeertje Humberto geen uitzendingen had. Ik zag vanochtend alweer de voorspelbare neergang qua kijkcijfers.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze dacht even serieus dat die kijkcijfers hoog waren door het programma en niet door het nieuws in Parijs
Als de vragen echt consequent te lastig en direct worden, komt er straks geen gast meer opdagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is een blond poppetje dat zonder stamelen 3 zinnen achter elkaar kan opdreunen terwijl ze serieus kijkt, dus dan hoort ze op TV!
Ik had ook liever gezien dat bijvoorbeeld Dione de Graaf de interviews doet. Veel sympathiekere vrouw met betere interview-skills en komt ook gemakkelijker over, in gesprekken, oftewel, het is iemand die in het gesprek zelf blijft denken en met nieuwe vragen komt, ipv vast te houden aan haar kaartje met daarop wat vooraf bedachte aandachtspunten.
De Liefde, daar heb jij niets mee.quote:
Nee dat klopt. Haat is veel leuker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
De Liefde, daar heb jij niets mee.
Over een paar maanden gewoon lekker zuipen in de afterparty van Renske, veel leuker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we een uitzending bijwonen om vervolgens met stoelen te gaan gooien
Bij de BBC kunnen ze dat meestal wel. In nederland is men echt veels te lief voor gasten. Zo'n Jorritsma, die OF compleet dement, OF schuldig is aan bouwfraude, wordt overal met de hoogste egards binnen gehaald en poeslief behandeld...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Als de vragen echt consequent te lastig en direct worden, komt er straks geen gast meer opdagen.
Mijn gevoel zegt van wel. De onderwerpen zijn gewoon goed.quote:
Deze decorretje wollah.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt van wel. De onderwerpen zijn gewoon goed.
En de decor met bank en bijpassende stoel. En Jinek zelf natuurlijk.
Het decor is helemaal niet goed, Antoine.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vandaag een uitgekauwd moslim-debat en twee onderwerpen die werkelijk waar nergens over gingenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |