Ik quote het vers voor je:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Quote even van een neutrale site.
Was weer een redelijk non-gesprek zonder enige vorm van kritiek van de kant van Jinek. Die moslims kwamen er zelfs mee weg dat ze vonden dat er een grens aan satire zat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lekker open-minded hier.
Ik vond het een interessant en mooi gesprek. Leven volgens de regels van welke religie dan ook staat redelijk ver bij me vandaan. Echter valt uit elke religie ook genoeg moois te halen.
Die tactiek ken ik van andere KLB-ers. Website er bij aub.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:36 schreef Penguinz het volgende:
[..]
Ik quote het vers voor je:
Sourat al Maa'ida: Zeg: '"Zal ik jullie iets meedelen wat nog slechter is, als vergelding bij God? Wie door God is vervloekt en op wie Hij vertoornd is en van wie Hij er tot apen en varkens gemaakt heeft en die de Taghoet dienen; zij zijn het die de slechtste plaats hebben en die het verst afgedwaald zijn van de correcte weg."' (5.60)
Ik tik de Nederlandstalige versie over van de Koran die ik hier heb liggen. Voor de Engelstalige zie: http://quran.com/5/60quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die tactiek ken ik van andere KLB-ers. Website er bij aub.
Ditquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:41 schreef ebke het volgende:
Jammer dat Jinek niet inhaakt op die zogenaamde connecties van Huub.
''Vind je dat wel integer Huub? Dat jij door je doktervriendjes dan wel meteen in het ziekenhuis ligt en het ineens zo gepiept is, en dat de gewone man maar mag afwachten?''
Maar nee, we zijn vriendjes, kritische vragen stellen we niet.
Jinek haakt nergens op in, ze gaat slechts in op vage gevoelens en durft nooit eens echt door te vragen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog kijk want erger me kapot aan dat wijf.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:41 schreef ebke het volgende:
''Vind je dat wel integer Huub? Dat jij door je doktervriendjes dan wel meteen in het ziekenhuis ligt en het ineens zo gepiept is, en dat de gewone man maar mag afwachten?''
Er zit ook een grens aan satire, en die wordt doorgaans wél getrokken wanneer het over gevoelige zaken als bijvoorbeeld de holocaust ofzo gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Was weer een redelijk non-gesprek zonder enige vorm van kritiek van de kant van Jinek. Die moslims kwamen er zelfs mee weg dat ze vonden dat er een grens aan satire zat.
Die vraag staat niet op haar blaadje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:41 schreef ebke het volgende:
Inderdaad, iedereen wil snel geholpen worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:40 schreef danos het volgende:
Ja Huub, daarom moeten anderen dus nog langer wachten....omdat hij er met zijn familie bij zijn maatjes tussendoor wordt gefrommeld.
Misschien is het wel een en al act. Dat ze ons met een 40-delige serie willen vermoordenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vraag staat niet op haar blaadje.
Het is een blond poppetje dat zonder stamelen 3 zinnen achter elkaar kan opdreunen terwijl ze serieus kijkt, dus dan hoort ze op TV!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Jinek haakt nergens op in, ze gaat slechts in op vage gevoelens en durft nooit eens echt door te vragen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog kijk want erger me kapot aan dat wijf.
Humberto 'vermoordt' haar eerder, ass raped is ze alquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een en al act. Dat ze ons met een 40-delige serie willen vermoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |