Minimalism != leegquote:
Helvetica (2007) - IMDbquote:
Helvetica heb ik gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helvetica (2007) - IMDb
Urbanized (2011) - IMDb
Deze zijn ook leuk, van dezelfde maker. Denk dat je vooral de eerste wel tof vindt.
Interessant wel, beetje saai somsquote:
Objectified is iets minder saai denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Interessant wel, beetje saai soms
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Objectified is iets minder saai denk ik.
watquote:
Mooi wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog een trypofoob?
http://www.akatako.net/ja(...)nny-girl-22-original
Zondag ook nog naar wat poloroid cams staan kijken toevalligquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
Het nadeel van enthousiast worden over design is dat je toffe dingen al snel wilt hebben. In mijn geval dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staat al een tijdje op m'n verlanglijstje.
Meh, zou denken dat ik bij de psychiaterzit met zulke banken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Evenals de Barcelona stoel van Mies van der Rohe.
[ afbeelding ]
Een ontwerp uit 1929 notabene.
Mooi wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een soft spot voor de Rolleiflex.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een soft spot voor de Rolleiflex.
[ afbeelding ]
Voor mij is het de mooiste stoel ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh, zou denken dat ik bij de psychiaterzit met zulke banken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eames produceerde sowieso tof spul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcel Breuer, samen met Mies van der Rohe nog uit Bauhaus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste is bijzonder omdat het de eerste stoel ter wereld was gemaakt van gebogen buis.
Jammer dat iedereen al jaren dood is.🐙![]()
Die loungechair van Eames, goddamn![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Die loungechair van Eames, goddamn![]()
![]()
Die 2e van Eames is te koop bij de Kwantum[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Zag ik toevallig vandaag, 3+1 halen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
een stoel is gewoon een stoel
gr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
25 eu ofzo?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
oh dunno duur probablyquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Kwantum heeft een hoop imitatie design.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die 2e van Eames is te koop bij de Kwantum
Marcel Breuer rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)z8kcMCFQXnwgodFbEAnA
Eames rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)P9kcMCFYcSwwod6JUAKA🐙![]()
Correct. Je hebt echter lelijke stoelen en mooie stoelen. En los van of ze mooi zijn, zijn al die ontwerpen iconen omdat ze iets nieuws brachten. In productie of ontwerprichting.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
een stoel is gewoon een stoel
gr🐙![]()
Wie had dat ookalweer gedaan, gelijk voor een hele lange periode aboquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet 200+ uitgeven aan een FOK! abo![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet 200+ uitgeven aan een FOK! abo![]()
Jup. Hoef hem niet eens aan te klikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://store.hermanmiller(...)ge-Chair-and-Ottoman
RIP🐙![]()
DM hem danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Danny heeft mijn mailtje nog niet gelezen denk ik[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja die dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwantum heeft een hoop imitatie design.
Marcel Breuer rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)z8kcMCFQXnwgodFbEAnA
Eames rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)P9kcMCFYcSwwod6JUAKA[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nickquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie had dat ookalweer gedaan, gelijk voor een hele lange periode abo![]()
5000 euro is me toch wat veel voor een stoel. Misschien later.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup. Hoef hem niet eens aan te klikken.![]()
Tsja, het ABOsysteem.
Ik zeg niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mexquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, het ABOsysteem.
Ik zeg niks.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
LBquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
How you doin'?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Drukquote:Literatuurscriptie zit veel tijd in en heb nog steeds geen plaats om af te studeren komende maanden. Dus wat dat betreft kon het beter
Maar verder hou ik het wel goed. Heb steeds meer een idee wat ik wil enz.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik zei juist niks.quote:
Maar oke, blijkbaar mag dat ook al niet meer hier?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn leven is ook niet makkelijk:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
5000 euro is me toch wat veel voor een stoel. Misschien later.
http://www.knoll.com/product/barcelona-chair
Zoiets zou ik misschien nog overwegen:
http://www.barcelonachair(...)ium-editie-set-zwart🐙![]()
Dat kan geen verassing zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat ook al niet meer hier?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Verkeerde PI inderdaad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat wel goed komen toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DrukLiteratuurscriptie zit veel tijd in en heb nog steeds geen plaats om af te studeren komende maanden. Dus wat dat betreft kon het beter
Maar verder hou ik het wel goed. Heb steeds meer een idee wat ik wil enz.
Beetje overdreven prijs wel imho.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn leven is ook niet makkelijk:
http://www.knoll.com/product/barcelona-chair
Zoiets zou ik misschien nog overwegen:
http://www.barcelonachair(...)ium-editie-set-zwart![]()
hoop ik, gewoon maar eea proberen.quote:
volgend jaar toch andere studie, tenminste dat wil ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Handgemaakt, en goed leer is duur. Ja het is goedkoper als je het machinaal in China doet en met stof of goedkoper leer, maar dit is gewoon kwaliteit. Punt.quote:🐙![]()
Ja true. Maar toch, 5000.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handgemaakt, en goed leer is duur. Ja het is goedkoper als je het machinaal in China doet en met stof of goedkoper leer, maar dit is gewoon kwaliteit. Punt.![]()
Vind het een leuk nummer, maar jammer dat hij het over geloof moet hebben.quote:🐙![]()
Nou ja, de manier waarop.Alleen mensen die geloven hebben het licht gezien. Geen andere opties mogelijk.quote:There's faith and there's sleep
We need to pick one please because
Faith is to be awake
And to be awake is for us to think
And for us to think is to be alive🐙![]()
Ik moest er even aan wennen maar het is wel een leuk nummer ja,quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het een leuk nummer, maar jammer dat hij het over geloof moet hebben.
Alleen het ritme (of hoe je dat noemt) wat die zingt is soms een beetje raar![]()
![]()
Diepe shit vriendquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ja, de manier waarop.
[..]
Alleen mensen die geloven hebben het licht gezien. Geen andere opties mogelijk.![]()
Ik ga toch voor de Klippan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klopt. Dingen die duur zijn om te maken kosten veel.![]()
Meh. Geloof is vaak minder diep dan mensen pretenderen dat het is.quote:
Jesus did it! Geen vragen pls.🐙![]()
Goede opbouw in het nummerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Die video, hij scheert zijn haar af en aan het eind van die video zit het er weer op, wut[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
This shit sucks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wutt wutt with this butt?🐙![]()
Hierdoor ga ik dit nummer luisterenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het een leuk nummer, maar jammer dat hij het over geloof moet hebben.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Leuk dat ik geen pakigirl ben, ook al zegt Fok-it datquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pa-Pa-Pa-Pakistan
Leuk dat dit nummer over LB gaat.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
hoezo nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leuk dat ik geen pakigirl ben, ook al zegt Fok-it datAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hoezo wat niet?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
![]()
LB beste paki[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
India[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Stuart had laatst een woord bedacht.quote:
Pakindian
Voor als je het niet weet.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
je moet trouw blijven aan je rootsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon van Nederlandse bodem toch
LB begrijpt datAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik eet geen kaas, zijn mijn roots nu beledigd?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet trouw blijven aan je roots
LB begrijpt dat![]()
Allochtonenpridequote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet trouw blijven aan je roots
LB begrijpt dat
ja man ben nu rotterdam maar voel me echt allochtoon spreek alleen maar pools en engels buiten de deur.quote:
zelfs moeite om gesproken nederlands te pratenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja man ben nu rotterdam maar voel me echt allochtoon spreek alleen maar pools en engels buiten de deur.
zelfs moeite om gesproken nederlands te praten![]()
![]()
Ik voel me een buitenlander in NL, maar ook in India[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik voel me een buitenlander in NL, maar ook in India
identiteitscrisisAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Wanneer komt de baby?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
is er al 45 uur en 21 minutenquote:
koekoek wat een autistisch tijd bijhoudenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nawhhhh, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is er al 45 uur en 21 minuten
koekoek wat een autistisch tijd bijhouden[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Neen, zusjequote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
14 januari. Dave Grohl is jarig[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Meli met Dave.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
14 januari. Dave Grohl is jarig![]()
Fangirlquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
14 januari. Dave Grohl is jarig![]()
![]()
![]()
Yepquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
vind ik nietquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kinderen zijn de tyfus des werelds.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gewoon niemand meer reproduceren, zijn mensen uitgestorven over 80 jaar en domineren katten de wereld![]()
![]()
Ik vind kinderen soms best leuk, als ik ze ook kan teruggeven als ik er klaar mee benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind kinderen soms best leuk, als ik ze ook kan teruggeven als ik er klaar mee benTijd voor vasectomie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar veel kinderen tegenwoordig krijgen slechte opvoedingquote:Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
De Japanners zijn je voor. All the cats. En ze planten ook niet meer voort.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:02 schreef DrNick het volgende:
Gewoon niemand meer reproduceren, zijn mensen uitgestorven over 80 jaar en domineren katten de wereld🐙![]()
Japanners weten hoe het moet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Japanners zijn je voor. All the cats. En ze planten ook niet meer voort.![]()
hij krijgt een priveconcert van Slash en Gene Simmons kado hoorde ikquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:01 schreef LittleBrownie het volgende:
14 januari. Dave Grohl is jarig
Als 'ie het bonnetje nog heeft kan hij Gene Simmons nog even inruilen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij krijgt een priveconcert van Slash en Gene Simmons kado hoorde ik🐙![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hij krijgt een priveconcert van Slash en Gene Simmons kado hoorde ik!
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als 'ie het bonnetje nog heeft kan hij Gene Simmons nog even inruilen.
Waarom dan pas?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel tof opzich. Misschien als ik ouder ben. 25 ofzo.
Sowieso je zwemmers laten invriezen mocht je ooit nog willen, geen idee wat dat kost.![]()
Misschien verander ik nog van mening, al acht ik die kans bijzonder klein.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom dan pas?
Sowieso je zwemmers laten invriezen mocht je ooit nog willen, geen idee wat dat kost.![]()
Iets mis mee?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als 'ie het bonnetje nog heeft kan hij Gene Simmons nog even inruilen.
Als je zo sterk ervan overtuigd bent had ik het zelf nu al gedaan. Maarja, dat is mijn mening.. ik had een beetje een paranoide angst om tiener vader te wordenquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien verander ik nog van mening, al acht ik die kans bijzonder klein.![]()
![]()
En geld.quote:Een vasectomie in het Jeroen Bosch Ziekenhuis kost ongeveer ¤ 375,00 (inclusief controleonderzoek van een spermamonster).![]()
geen kindquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja een kind tot 18 jaar kost 100.000 euro, wat heb je liever[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja een kind tot 18 jaar kost 100.000 euro, wat heb je lieverHeb dat nooit gehadquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik had een beetje een paranoide angst om tiener vader te worden![]()
![]()
Totdat je een vriendin/vrouw krijgt waarvan de eierstokken gaan rammelen.
Gelijk weg.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Tsja, dat is Paul McCartney ook en toch speelt ie samen met Kanye West in een nummertje.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
True true.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
Daarom ook niet bezuinigen op condooms, kinderen zijn duurder![]()
Da's pech dan. Ik zou het toch wel vrij snel kenbaar maken dat ik geen kinderen wilquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Totdat je een vriendin/vrouw krijgt waarvan de eierstokken gaan rammelen.
Gelijk weg.![]()
![]()
"Who's Paul"quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is Paul McCartney ook en toch speelt ie samen met Kanye West in een nummertje.
Ach ja. Van Kanye ben ik ook geen fan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat is Paul McCartney ook en toch speelt ie samen met Kanye West in een nummertje.🐙![]()
dacht ik ook toen ik 18 wasquote:Op woensdag 14 januari 2015 00:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Da's pech dan. Ik zou het toch wel vrij snel kenbaar maken dat ik geen kinderen wilAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik heb weleens als ik sommige kinderen zie dat ik dan diep zucht[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dat heb ik ook bij volwassenen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb weleens als ik sommige kinderen zie dat ik dan diep zucht![]()
quote:
Nice.quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
http://imgur.com/gallery/Ur4dh
#rekt![]()
Oh Zwab, ik bedacht me net dat het wel jammer is dat die Grohe wandknop niet een stand heeft om zowel de regen- als handdouche aan te zetten.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 01:01 schreef LittleBrownie het volgende:
http://imgur.com/gallery/Ur4dh
#rekt![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
![]()
Dagcijfers
Jij moest leren thoquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik nietquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
oh snapquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Slapen
waarmee? waarom?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:
Moest je maar gister lerenquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
okequote:Op woensdag 14 januari 2015 11:27 schreef Goedzooi het volgende:
Of wel.
Ik reageer gewoon langzaam...
alles goed?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
wat voor stage doe je?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Logistiek Supervisor, alleen er word momenteel niet echt veel verkocht waar ik werk. Dus er is weinig te doen.quote:Nederlands is mijn goedste vak![]()
is dat ongeveer hetzelfde als transportplanner?quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:45 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Logistiek Supervisor, alleen er word momenteel niet echt veel verkocht waar ik werk. Dus er is weinig te doen.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee, dat heb ik juist laten vallen, logistiek supervisor heeft meer te maken met magazijnen onderhouden enzo. Ik deed er eerst wel planner bij, maar ik bakte er nix van.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat ongeveer hetzelfde als transportplanner?Nederlands is mijn goedste vak![]()
Hiquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
ah oke.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:47 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik juist laten vallen, logistiek supervisor heeft meer te maken met magazijnen onderhouden enzo. Ik deed er eerst wel planner bij, maar ik bakte er nix van.
maar het is dus slappe hap nu..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
LBquote:
how are you, my dear?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Er komen nu net wat orders binnen, dus ik ga nu aan het werk nu.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke.
maar het is dus slappe hap nu..Nederlands is mijn goedste vak![]()
succesquote:Op woensdag 14 januari 2015 11:51 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Er komen nu net wat orders binnen, dus ik ga nu aan het werk nu.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Welke van de 2 ?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de radiozender?![]()
Maar erg rustig doordeweeks. Voornamelijk in het weekend draait het.
Het is verder ook geen SC, dus dat is niet erg.![]()
Oh heb je er 2? Of jullie. Bedoelde Gutterquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke van de 2 ?![]()
Maar erg rustig doordeweeks. Voornamelijk in het weekend draait het.
Het is verder ook geen SC, dus dat is niet erg.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh heb je er 2? Of jullie. Bedoelde GutterBendeleider draait ook op onze servers. Maar daar gebeurt tot December toch niks mee.
En ja Gutter dus voornamelijk in het weekend.![]()
hihihihquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, klinkt goed xD ik snap hem, want het is een radiozender.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
radio wietparkiet niet white power
jij bent een racist![]()
![]()
Italiaansebol, kipfilet blokjes, koude ijsberg sla, plakje ham, thousand island dressing.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
Boodschappen doen![]()
weer eten verzinnen![]()
Klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Italiaansebol, kipfilet blokjes, koude ijsberg sla, plakje ham, thousand island dressing.![]()
![]()
Gebruik je dan gerookte kipfilet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ook nog met groene pesto. Of andere variaties met van die salades uit bakjes etc.
Of van die plakjes? of gebakken?
vragenvragen![]()
Gebakken, gewone normale kipfilet. Maar die gerookte is ook erg lekkerquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gebruik je dan gerookte kipfilet?
[ afbeelding ]
Of van die plakjes? of gebakken?
vragenvragen![]()
![]()
Oh, ja je weet nooit hierquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo is een mening
crewbash is wanneer ik zou zeggen dat ie dood moest ofzo![]()
Neuj, dat is gewoon een doodverwensing.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo is een mening
crewbash is wanneer ik zou zeggen dat ie dood moest ofzo![]()
nou meeste mods kunnen wel tegen kritiekquote:
van dat vieze varkentje weet ik niet of het tegen kritiek kan![]()
tegen crewlid dus -> crewbashquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, dat is gewoon een doodverwensing.![]()
Oke.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tegen crewlid dus -> crewbash![]()
gedragen is subjectief
ik gedraag me ook maar daar is niet altijd iedereen het mee eens
wiens probleem is het dan? de mijne of die van hen
ik vind die van hen want ik heb geen last van mijn gedrag![]()
Ik heb ook al 2 maanden geen ban meer gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik gedraag mezelf al een hele tijdbans zijn maar kut voor een verslaafde.
Ben dan ook zeer lief tegen iedereen.![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
gedragen is subjectief
ik gedraag me ook maar daar is niet altijd iedereen het mee eens
wiens probleem is het dan? de mijne of die van hen
ik vind die van hen want ik heb geen last van mijn gedrag![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is er aan de hand met jou![]()
Het spijt me, ik zal in het vervolg wat meer moeite doen om mijn reactie kracht bij te zetten.quote:![]()
![]()
dit doet mij goedquote:Op woensdag 14 januari 2015 15:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal in het vervolg wat meer moeite doen om mijn reactie kracht bij te zetten.![]()
ben wietparkiet kneusquote:Op woensdag 14 januari 2015 16:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
De hamerhaai in zijn natuurlijke habitat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: