Minimalism != leegquote:
Helvetica (2007) - IMDbquote:
Helvetica heb ik gezienquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helvetica (2007) - IMDb
Urbanized (2011) - IMDb
Deze zijn ook leuk, van dezelfde maker. Denk dat je vooral de eerste wel tof vindt.
Interessant wel, beetje saai somsquote:
Objectified is iets minder saai denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Interessant wel, beetje saai soms
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Objectified is iets minder saai denk ik.
watquote:
Mooi wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
Iemand nog een trypofoob?
http://www.akatako.net/ja(...)nny-girl-22-original
Zondag ook nog naar wat poloroid cams staan kijken toevalligquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
Het nadeel van enthousiast worden over design is dat je toffe dingen al snel wilt hebben. In mijn geval dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staat al een tijdje op m'n verlanglijstje.
Meh, zou denken dat ik bij de psychiaterzit met zulke banken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Evenals de Barcelona stoel van Mies van der Rohe.
[ afbeelding ]
Een ontwerp uit 1929 notabene.
Mooi wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een soft spot voor de Rolleiflex.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een soft spot voor de Rolleiflex.
[ afbeelding ]
Voor mij is het de mooiste stoel ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meh, zou denken dat ik bij de psychiaterzit met zulke banken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eames produceerde sowieso tof spul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Marcel Breuer, samen met Mies van der Rohe nog uit Bauhaus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste is bijzonder omdat het de eerste stoel ter wereld was gemaakt van gebogen buis.
Jammer dat iedereen al jaren dood is.🐙![]()
Die loungechair van Eames, goddamn![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Die loungechair van Eames, goddamn![]()
![]()
Die 2e van Eames is te koop bij de Kwantum[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Zag ik toevallig vandaag, 3+1 halen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
een stoel is gewoon een stoel
gr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
25 eu ofzo?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
oh dunno duur probablyquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Kwantum heeft een hoop imitatie design.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Die 2e van Eames is te koop bij de Kwantum
Marcel Breuer rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)z8kcMCFQXnwgodFbEAnA
Eames rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)P9kcMCFYcSwwod6JUAKA🐙![]()
Correct. Je hebt echter lelijke stoelen en mooie stoelen. En los van of ze mooi zijn, zijn al die ontwerpen iconen omdat ze iets nieuws brachten. In productie of ontwerprichting.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
een stoel is gewoon een stoel
gr🐙![]()
Wie had dat ookalweer gedaan, gelijk voor een hele lange periode aboquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet 200+ uitgeven aan een FOK! abo![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet 200+ uitgeven aan een FOK! abo![]()
Jup. Hoef hem niet eens aan te klikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://store.hermanmiller(...)ge-Chair-and-Ottoman
RIP🐙![]()
DM hem danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Danny heeft mijn mailtje nog niet gelezen denk ik[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja die dusquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwantum heeft een hoop imitatie design.
Marcel Breuer rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)z8kcMCFQXnwgodFbEAnA
Eames rip-off:
http://www.kwantum.nl/pro(...)P9kcMCFYcSwwod6JUAKA[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nickquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wie had dat ookalweer gedaan, gelijk voor een hele lange periode abo![]()
5000 euro is me toch wat veel voor een stoel. Misschien later.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup. Hoef hem niet eens aan te klikken.![]()
Tsja, het ABOsysteem.
Ik zeg niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mexquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, het ABOsysteem.
Ik zeg niks.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
LBquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
How you doin'?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Drukquote:Literatuurscriptie zit veel tijd in en heb nog steeds geen plaats om af te studeren komende maanden. Dus wat dat betreft kon het beter
Maar verder hou ik het wel goed. Heb steeds meer een idee wat ik wil enz.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik zei juist niks.quote:
Maar oke, blijkbaar mag dat ook al niet meer hier?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn leven is ook niet makkelijk:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
5000 euro is me toch wat veel voor een stoel. Misschien later.
http://www.knoll.com/product/barcelona-chair
Zoiets zou ik misschien nog overwegen:
http://www.barcelonachair(...)ium-editie-set-zwart🐙![]()
Dat kan geen verassing zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
blijkbaar mag dat ook al niet meer hier?Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Verkeerde PI inderdaad.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat wel goed komen toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DrukLiteratuurscriptie zit veel tijd in en heb nog steeds geen plaats om af te studeren komende maanden. Dus wat dat betreft kon het beter
Maar verder hou ik het wel goed. Heb steeds meer een idee wat ik wil enz.
Beetje overdreven prijs wel imho.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn leven is ook niet makkelijk:
http://www.knoll.com/product/barcelona-chair
Zoiets zou ik misschien nog overwegen:
http://www.barcelonachair(...)ium-editie-set-zwart![]()
hoop ik, gewoon maar eea proberen.quote:
volgend jaar toch andere studie, tenminste dat wil ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Handgemaakt, en goed leer is duur. Ja het is goedkoper als je het machinaal in China doet en met stof of goedkoper leer, maar dit is gewoon kwaliteit. Punt.quote:🐙![]()
Ja true. Maar toch, 5000.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Handgemaakt, en goed leer is duur. Ja het is goedkoper als je het machinaal in China doet en met stof of goedkoper leer, maar dit is gewoon kwaliteit. Punt.![]()
Vind het een leuk nummer, maar jammer dat hij het over geloof moet hebben.quote:🐙![]()
Nou ja, de manier waarop.Alleen mensen die geloven hebben het licht gezien. Geen andere opties mogelijk.quote:There's faith and there's sleep
We need to pick one please because
Faith is to be awake
And to be awake is for us to think
And for us to think is to be alive🐙![]()
Ik moest er even aan wennen maar het is wel een leuk nummer ja,quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het een leuk nummer, maar jammer dat hij het over geloof moet hebben.
Alleen het ritme (of hoe je dat noemt) wat die zingt is soms een beetje raar![]()
![]()
Diepe shit vriendquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ja, de manier waarop.
[..]
Alleen mensen die geloven hebben het licht gezien. Geen andere opties mogelijk.![]()
Ik ga toch voor de Klippan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat klopt. Dingen die duur zijn om te maken kosten veel.![]()
Meh. Geloof is vaak minder diep dan mensen pretenderen dat het is.quote:
Jesus did it! Geen vragen pls.🐙![]()
Goede opbouw in het nummerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:32 schreef d4v1d het volgende:
Die video, hij scheert zijn haar af en aan het eind van die video zit het er weer op, wut[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
This shit sucks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wutt wutt with this butt?🐙![]()
Hierdoor ga ik dit nummer luisterenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het een leuk nummer, maar jammer dat hij het over geloof moet hebben.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |