Jij niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:15 schreef Fokker89 het volgende:
Maar kan je zwanger worden van pijpen?
Dit dan nietquote:
Waarvan je hoopt dat ie nog komtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen de volgende keer
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarvan je hoopt dat ie nog komt
Nee, geen cola jellyquote:
Cool. Cool cool cool.quote:
Hoe is dat akelig? Wel veel klanken thoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:21 schreef DrNick het volgende:
Akelig taaltje dat Hindi. Overal dat lijntje.
Gewoon. Beetje raar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe is dat akelig? Wel veel klanken tho
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:23 schreef Paul het volgende:
!!11!!11 http://frontpage.fok.nl/w(...)stoppen-met-fok.html
Het is anders.quote:
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:23 schreef Paul het volgende:
!!11!!11 http://frontpage.fok.nl/w(...)stoppen-met-fok.html
Goed, met jou?quote:
Aightquote:
FRONTPAGE ALARM ALLES OM YVONNE ZEKER?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Wauw, ik krijg voor het eerst in mijn leven een quote alert van de frontpage
Dondersteentjequote:
Nee, ik gewoon nog maar 3 posts op de frontpagequote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
FRONTPAGE ALARM ALLES OM YVONNE ZEKER?
3, 7, 5, 9 zijn klanken die het westerse alfabet niet heeft. Is verzonnen om zo alsnog met normale letters te kunnen typen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Bele4 wat dat ook mag betekenen
Allah5 ahkbar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
3, 7, 5, 9 zijn klanken die het westerse alfabet niet heeft. Is verzonnen om zo alsnog met normale letters te kunnen typen.
3759 to you tooquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
3, 7, 5, 9 zijn klanken die het westerse alfabet niet heeft. Is verzonnen om zo alsnog met normale letters te kunnen typen.
Neen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:28 schreef Lt.Surge het volgende:
ej drnick heb jij inbraakbeveiliging?
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ur heart is about to get stolenquote:
oei pas maar op ik breek zo je achterdeur openquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je die klanken tegenlijk wilt uitspreken lijkt het net alsof je choked on dick
Trouwens Paulquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:27 schreef Paul het volgende:
[..]
FRONTPAGE ALARM ALLES OM YVONNE ZEKER?
quote:wie heeft er nou niet ooit eens een ban van haar mogen ontvangen. Of anders wel een toespraak op ons het forum?
JIHAD JIHADquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Irritante kut reclamequote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oei pas maar op ik breek zo je achterdeur open
hahaha #nohommo
die grap zag ik net op tv
Iedereen zou je moeten negerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Surge, wat negeer je mn nieuwe nickname voor je
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ur heart is about to get stolen
Kom chillen danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oei pas maar op ik breek zo je achterdeur open
hahaha #nohommo
die grap zag ik net op tv
Weten we meteen hoe dat klinkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je die klanken tegenlijk wilt uitspreken lijkt het net alsof je choked on dick
Ervaring?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:29 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
JIHAD JIHADBegin maar met je jesuis FL_Freak logo te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kom je haten?quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin maar met je jesuis FL_Freak logo te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]
Begin maar met je jesuis FL_Freak logo te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Begin maar met je jesuis FL_Freak logo te maken.Wanneer ga jij trouwens knallend de hoofdredactie van de Telegraaf binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Ja FL, kom poolen. Ik maak je keihard in, niggaquote:
Noem mij geen nigga, nigga.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja FL, kom poolen. Ik maak je keihard in, nigga
Nooit als je zo veel aandacht van de AIVD naar mij toe laat trekken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer ga jij trouwens knallend de hoofdredactie van de Telegraaf binnen
Er zit zowaar een voordeel aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoofddoek is dan wel handig daarbij
nigga plsquote:
Zie Frankrijk , daar werden ze ook in de gaten gehouden .quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nooit als je zo veel aandacht van de AIVD naar mij toe laat trekken.
Ik heb wel goeie idee voor die ding. Bel me.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nooit als je zo veel aandacht van de AIVD naar mij toe laat trekken.
Na die vernedering zou ik ook stoppen jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou het ook niet doen, poolenkut activiteit
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Na die vernedering zou ik ook stoppen ja
Ergens wat drinken is ook een optie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou het ook niet doen, poolenkut activiteit
Niet te drinken johquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga aan een citroen dieet. Ofja 'dieet'. Elke dag water plus citroensap drinken.
http://mens-en-gezondheid(...)n-of-citroensap.html
Powerfood. Powerfruit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga aan een citroen dieet. Ofja 'dieet'. Elke dag water plus citroensap drinken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Daar ga ik geen voorbeeld aan nemen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie Frankrijk , daar werden ze ook in de gaten gehouden .
Ah, jij wilt jojo'enquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:34 schreef FL_Freak het volgende:
Ja sorry ik was bang dat ik de grap zou vergetenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Surge, wat negeer je mn nieuwe nickname voor je
dayum Cripquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar ga ik geen voorbeeld aan nemen.
Aankomen rijden in een shitty hommo auto
ID's meenemen naar een aanslag because fuck logic
Niet meteen headshot kunnen maken
2/10
Wel matig gedaan ja . Die gek in de supermarkt ook , dacht even dat die kon knallen met de smerig . Die vloog mooi de lucht in .quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar ga ik geen voorbeeld aan nemen.
Aankomen rijden in een shitty hommo auto
ID's meenemen naar een aanslag because fuck logic
Niet meteen headshot kunnen maken
2/10
Crip weet ten minste hoe ze een aanslag moet plegen. Kan zomaar handig zijn voor in Syrie ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja sorry ik was bang dat ik de grap zou vergeten
Nu moet ik ook een nieuwe bedenken o.ó brb
Een slokje geprobeerd. Was niet slechtquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Powerfood. Powerfruit.
Wat is het volgende?
Ja 0,0000004 % citroen ofzoquote:
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, jij wilt jojo'en
Collegaatje van mij ook gedaan.. een dag, toen had ze koppijn erdoor en had ze honger
Compenseren met een andere serie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Laatste aflevering van m'n serie gekeken net.
Zeer emotioneel wel.
Wat moet ik nu?!
Zonder suiker?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een slokje geprobeerd. Was niet slecht
Er is een leuke aflevering van Zondag met Lubach over homeopathie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een slokje geprobeerd. Was niet slecht
[..]
Geen idee
[..]
Ja 0,0000004 % citroen ofzo
[..]
Ben benieuwd
Echt amateur. Hoe hij ook aan kwam rennen als een baviaan idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel matig gedaan ja . Die gek in de supermarkt ook , dacht even dat die kon knallen met de smerig . Die vloog mooi de lucht in .
Zoals wat.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Compenseren met een andere serie.
gdlike met limonadesiroopquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja 0,0000004 % citroen ofzo
[..]
Wie was je mentor?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon even kritisch naar die terrorist kijken. Slechte training gehad hoor.
Aanslag plegen in Syrie.. ik begrijp de logic even niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Crip weet ten minste hoe ze een aanslag moet plegen. Kan zomaar handig zijn voor in Syrie ofzo.
The 100. Goddamnquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke serie eindigde je zojuist mee?
Liever daar dan hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Aanslag plegen in Syrie.. ik begrijp de logic even niet.
Wel mooi in de hemel nu met alle maagden .quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt amateur. Hoe hij ook aan kwam rennen als een baviaan idd.
Halverwege eerste seizoen 'pauze' van genomen. Sindsdien niet meer gekekenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:38 schreef Lt.Surge het volgende:
The 100 at undefined
January 8 at 8:34pm ·
There's nothing easy about escaping Mount Weather! #TBT
#The100 returns January 21.
![]()
brb ff like en share
Nee, maakt t wel lekkerderquote:
Zeker verder kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Halverwege eerste seizoen 'pauze' van genomen. Sindsdien niet meer gekeken
Rip cripquote:
Vond ik sowieso meevallen, maar last episode S1. Shit goddamn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond het tot nu toe zeg maar vooral teveel soap eigenlijk. Veranderd dat?
Lerenquote:
Mehquote:
Geen idee helaasquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat deed dat kind tegen die blanke voor de schop?
http://www.dumpert.nl/med(...)pt_dollarwinkel.htmlquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat deed dat kind tegen die blanke voor de schop?
Schoppen? Bitch pleasequote:
How about noquote:
Heb je haar zien hakken op Lowlands? Die is veul te snel.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je haar zien hakken op Lowlands? Die is veul te snel.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)pCpoT3MBaJ4efY0cBeMG
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
LB:
https://www.facebook.com/(...)63139&type=2&theater
LB gespot.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
LB:
https://www.facebook.com/(...)63139&type=2&theater
Neen.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je niet voor de weblog werken?
Al gedaanquote:
Leuk dat je het vraagt, Geo. Ik ga dat misschien nog doen ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil je niet voor de weblog werken?
Neequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Links; DrNick
Rechts: OpperstrottenrammerLB
Mooi jurkje jongquote:
[ afbeelding ]
Links; DrNick
[ afbeelding ]
Links; DrNick
Lompe hompen vlees die bewegen.quote:
ej niet haten op kikkers he, die kunnen veranderen als je ze kustquote:
Passquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej niet haten op kikkers he, die kunnen veranderen als je ze kust
Mijn mamaquote:
Nahhquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
Links; DrNick
Yepquote:
Terechte plaats ookquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Papyrus is 2e na Comic Sans op de nono-lijst.
Smos denkt er vast anders over.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Papyrus is 2e na Comic Sans op de nono-lijst.
Wie hebben ze ingehuurd, een groep 5'er?quote:
Helveticaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
Helvetica is een lastige. Het is een fucking mooi lettertype in al zijn vormen, maar damn dat cliché tho.
GA LERENquote:
whyquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon op vrijdagavonden fonts bekijken
quote:
Leuk. Moet je ook doenquote:
JAT GEEN PLAATJESquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
DAT KAN TOCH NIET ER LIGT EEN EEND OP MIJN REKENMACHINE.
In de trein gedaanquote:
Ook een goede jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rockwell is een nice clean serif font ja.
Futura.
Beslissen voor 1 mei.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij had ik Graphic Design moeten doen
Ik absoluut niet. Kleurenblindheid is een bitch.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Kan misschien juist voor leuke combi zorgenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Kleurenblindheid is een bitch.
Ik vond het een beetje sneu nieuws toen IKEA niet meer Futura in hun catalogus ging gebruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook een goede jaMomenteel op m'n mobiel
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik absoluut niet. Kleurenblindheid is een bitch.
Ik weet alleen niet wat ik moet schrijvenquote:
"DrNick is één puicke user"quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat ik moet schrijven
Dan had ik naar de kunstacademie gemoeten, want die resultaten zijn niet gewenst in een professionele omgeving.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan misschien juist voor leuke combi zorgen
Kan nog steedsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Meh verdanaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje sneu nieuws toen IKEA niet meer Futura in hun catalogus ging gebruiken.
Niet mis met Verdana verder, maar toch.
quote:
Kloptquote:
I love browniesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen. Beetje productjes, ehh, tja, ontwerpen dus. Industrial Designer.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Zwabber, wat deed jij voor opleiding?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I love brownies
Awesome
Testing testing
U wot mate
Bruh do you even calligraph
Kei hard nigguh
Dat is niet zo moeilijk. Om te oefenen gewoon boeken overschrijven oid. Desnoods de handleiding van de videorecorder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mehquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I love brownies
Awesome
Testing testing
U wot mate
Bruh do you even calligraph
Kei hard nigguh
Als ik ooit kinderen krijg plak ik een Faraday kooi achter het behang. Waar is je internet nu kreng!quote:
Boh, serieus?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen. Beetje productjes, ehh, tja, ontwerpen dus. Industrial Designer.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg plak ik een Faraday kooi achter het behang. Waar is je internet nu kreng!
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg plak ik een Faraday kooi achter het behang. Waar is je internet nu kreng!
Je krijgt een beetje sterkteleer. Statica is dat. Valt mee, beetje wiskunde B. Verder wat simpele berekeningen voor ergonomie. Het is redelijk creatief, maar je leert ook hoe je moet werken binnen de limitaties van productieprocessen. 3D CAD tekenen, schetsen, en eenvoudige modellenbouw.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Boh, serieus?Hoe technisch is het?
Hm, maybe als ik dit jaar niet haalquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je krijgt een beetje sterkteleer. Statica is dat. Valt mee, beetje wiskunde B. Verder wat simpele berekeningen voor ergonomie. Het is redelijk creatief, maar je leert ook hoe je moet werken binnen de limitaties van productieprocessen. 3D CAD tekenen, schetsen, en eenvoudige modellenbouw.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
First try, eigen handschrift
Nice.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
First try, eigen handschrift
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een blondje met bruin geverfd haar.
Er is een korte docu (75min) genaamd Objectified.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hm, maybe als ik dit jaar niet haal
Eens downloaden danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een korte docu (75min) genaamd Objectified.
Objectified (2009) - IMDb
Gaat over industrieel ontwerpen, en er komen een aantal bekende ontwerpers aan het woord. Onder andere Dieter Rams en Jonathan Ive en ik meende ook Naoto Fukasawa.
Als je na die docu zoiets hebt van "Fuck yeah" dan is het wel wat voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |