quote:
1 ster is nog veel. Slechtste film van 2014 wat mij betreft. (En dat zeg ik omdat ik me zo niet kan herinneren welke slechte films ik van 2013 heb gezienquote:Op woensdag 21 januari 2015 03:43 schreef OMG het volgende:
Heb 'em betaald gestreamd, maar wat een waardeloze kutfilm was dat, zeg. Ik zal 'em meteen 1 ster geven zodra ik 'em zie.
Eigenlijk niet. Zoveel films met die 2 samen kan ik me niet bedenken, en na op IMDb te kijken is het eigenlijk alleen Pineapple Express die ik wel leuk vond.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:16 schreef planethugo het volgende:
manmanman het is een komedie van rogen en franco, dus je weet wat je kan verwachten. Zeker als je er nog voor betaald hebt ook zal die humor je toch wel liggen, lijkt me
Is ie NOG slechter dan Bad Neighbours?quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:20 schreef OMG het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Zoveel films met die 2 samen kan ik me niet bedenken, en na op IMDb te kijken is het eigenlijk alleen Pineapple Express die ik wel leuk vond.
Er zijn een aantal films met Seth Rogen die ik wel leuk vind. The Interview is daar geen deel van.
Als je een comedy zonder humor, een paar zwakke poep en pies momenten (en ik heb niks tegen poep en pies humor), met personages die praten waarbij iedere zin vol zit met "Fuck" en zulk soort woorden en daarom kunt lachen ("Hihi, hij schold") en tenenkrommende stereotypes gebruiken, dan is het een aanrader.
Ja. Ik kijk die film liever nog een keer of 10 dan dat ik ooit The Interview weer te zien krijg.quote:
Wauw...quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk die film liever nog een keer of 10 dan dat ik ooit The Interview weer te zien krijg.
Misschien komt het ook door het lijf van Zac Efron hoor, mijn hemel die is goed opgedroogdquote:
Haha je bent wel eerlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien komt het ook door het lijf van Zac Efron hoor, mijn hemel die is goed opgedroogd
Oh die jongen met dat drankprobleem.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien komt het ook door het lijf van Zac Efron hoor, mijn hemel die is goed opgedroogd
Coke.quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:29 schreef wolfrolf het volgende:
Oh die jongen met dat drankprobleem.
Ik had bij het kijken van die film juist het idee dat ik was overgeslagen toen humor werd uitgedeeld. Hoorde allemaal lovende berichten over die film, maar ik zag het er niet in terug. Vond het een retesaaie film.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:14 schreef Mr.West het volgende:
50/50 is wel een grappige comedy van Rogen, vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 Ghosts – 2001 16 1:30 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een nietsvermoedend gezin gaat in een huis wonen dat ze hebben geërfd van een excentrieke oom, en ontdekken dat het huis een gevaarlijk geheim heeft.
August Rush – 2007 6 1:53 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Nadat Lyla en Louis samen een magische nacht doorbrengen, verliezen ze elkaar door omstandigheden uit het oog en wordt hun kind door een vreemde opgevoed.
Click – 2006 6 1:47 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De overwerkte Michael Newman krijgt een universele afstandsbediening in handen waarmee hij scènes in zijn leven kan pauzeren of vooruit kan spoelen.
Enough – 2002 12 1:55 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een mishandelde vrouw realiseert zich dat haar man niet zo aardig is als ze ooit dacht. Als ze ontsnapt met haar dochter, achtervolgt hij hen op meedogenloze wijze.
Finding Neverland – 2004 6 1:41 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Deze met een Oscar bekroonde film laat de fantasiewereld van de schrijver J.M. Barrie zien, een wereld die tegelijkertijd wonderbaarlijk en gevaarlijk was.
Hostel: Part II – 2007 16 1:34 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Drie Amerikaanse studentes checken in bij een Slowaaks hostel, niet wetend dat het een horrorkamer is waar rijke psychopaten hun gruwelijke fantasieën kunnen uitleven.
Insidious – 2011 1:42 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een gezin uit een buitenwijk verhuist omdat ze geloven dat het spookt in hun huis. Ze ontdekken echter dat het niet het huis is dat spookt maar hun oudste zoon.
Memories – 1995 12 1:54 uur – ♫ Japans – CC Nederlands
Deze anime-trilogie gaat over een spookschip in Magnetic Rose, een menselijk biologisch wapen in Stink Bomb, en een oorlog met een onzichtbare vijand in Cannon Fodder.
RV – 2006 AL 1:38 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De familie Munro bereidt zich voor op het avontuur van hun leven als ze in hun enorme camper op reis gaan naar de Rocky Mountains.
Sense and Sensibility – 1995 AL 2:16 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Na de dood van hun vader worden drie zussen geconfronteerd met armoede. Ze zijn verplicht een beroep te doen op de vrijgevigheid van anderen.
Spider-Man 3 – 2007 12 2:19 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De schijnbaar onoverwinnelijke Spider-Man neemt het op tegen een geheel nieuw stel schurken in het derde deel van de succesvolle avonturenserie.
Swan Princess The – 1994 6 1:29 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Nederlands
Deze animatiefilm is gebaseerd op ‘Het Zwanenmeer’ en vertelt het verhaal van Odette, een lief meisje dat door een tovenaar wordt veranderd in een prachtige zwaan.
Swan Princess: The Mystery of the Enchanted Treasure The – 1998 6 1:12 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Nederlands
Een heks verstoort de rust in het Zwanenmeer als ze schatten steelt, waaronder prinses Odette. Kunnen prins Derek en de dieren haar weer in veiligheid brengen?
Traffic – 2000 12 2:27 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In deze met een Oscar bekroonde film waarin drie verhaallijnen worden verweven ontdekt het hoofd van de drugsbestrijding in Amerika dat zijn dochter verslaafd is.
Underworld: Evolution – 2006 16 1:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Vampier Selene en Michael, die half weerwolf is, ontdekken wat de geschiedenis is van de voortdurende oorlog tussen de adellijke Death Dealers en de barbaarse Lycans.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Yes, eerste seizoen op de Engelse netflix (meen ik) gekeken. Echt een heerlijke serie.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
The fall! Maar weet niet of dat op netflix staat...
Het is dan ook geen comedyquote:Op woensdag 21 januari 2015 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had bij het kijken van die film juist het idee dat ik was overgeslagen toen humor werd uitgedeeld. Hoorde allemaal lovende berichten over die film, maar ik zag het er niet in terug. Vond het een retesaaie film.
Hun zitten ook in The Vampire Diaries. Klaus enzquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:00 schreef karr-1 het volgende:
Net begonnen aan The Originals. Nog een beetje wazig, maar op zich wel een aardig verhaal. Maar wat is het verband met The Vampire Diaries?
Beide geregisseerd door Wes Anderson dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Via the grand budapest hotel kwam ik bij Moonrise Kingdom terecht. Geweldig van genoten. Moet toch eens wat meer films op NF een kans geven en niet automatisch bij de series blijven hangen.
Overigens staat seizoen 2 van The Fall er sinds kort ook op.
Ah zo jaquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun zitten ook in The Vampire Diaries. Klaus enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |