idd. Erg benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Saul en Mike, kan alleen maar goed wordenquote:Op donderdag 22 januari 2015 15:25 schreef Maastoren het volgende:
Ik verheug me wel op Better Call Saul
Pathé Thuis bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Qua films voornamelijk oude meuk. Was er maar een streamingdienst waarin je films die net een paar maanden uit zijn direct kunt zien.
Te weinig aanbod. Veel nieuwe films worden niet getoond.quote:
Ik denk dat je dan gewoon naar de bios moet gaanquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Te weinig aanbod. Veel nieuwe films worden niet getoond.
Haha, nee :p. Maar dat zou dus nog beter kunnen. Voor de rest is Netflix prima.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gewoon naar de bios moet gaan
Er zijn zeker uitzonderingen. Maar goed, veel van die ouwe films heb ik nog niet gezien of wil ik best nog een keer zien dus voorlopig maakt het voor mij weinig uit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
The Interview verschijnt zaterdag al (US), da's toch zeer rap
Ik vind de trailer iig erg slecht...quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:46 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me best wel leukvanaf 6 maart.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef KingRadler het volgende:
"Secret Diary of a Call Girl"
mag van mij wel op Netflix komen
Ik heb 'm nu al een maand of wat in dvd kwaliteit binnen.Nog steeds niet gekeken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
The Interview verschijnt zaterdag al (US), da's toch zeer rap
Het is een ITV-serie, dus ik neem aan dat-ie nooit op de BBC is geweest.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]Die is nu al zovaak op de BBC of BRT geweest.
mijn vriendin leek het ook meteen een leuke nieuwe serie. Echt een vrouwenserie zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 07:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind de trailer iig erg slecht...
Er komt een NL-versie op Net5, vanaf 19 maart. Met Sanne Langelaar en Susan Visserquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:53 schreef KingRadler het volgende:
"Secret Diary of a Call Girl"
mag van mij wel op Netflix komen
Of verhuizen naar Amerika. In Nederland loop je altijd achter de feiten aan. En de release datums liggen hier vaak eerder dan de rest van de wereld. Dus we hebben hier geluk!quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gewoon naar de bios moet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |