why? Hij is wel beetje arro geworden volgenmij. Droplulletje , die outfits vond stoerdere outfits leuker staan. Iets na 6pack tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een keer een gesprek met hem. Vond hem niet zo leuk.
Ik weet dat soort dingen, ik zit bij de illoeminattie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef Murdera het volgende:
Wanneer zal het monotaire systeem uit elkaar vallen? Ik Accepteer inzetten op jaartallen
Monetaire inflatie is dacht ik niet hetzelfde als de inflatie waar altijd over gesproken wordt. Misschien moet je MYMMYMTME eens vragen, die heeft iets met economie gestudeerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar geld creatie zorgt toch ook voor inflatie.
die wist toch ook zo goed het verschil uit te leggen tussen credit en debit?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Monetaire inflatie is dacht ik niet hetzelfde als de inflatie waar altijd over gesproken wordt. Misschien moet je MYMMYMTME eens vragen, die heeft iets met economie gestudeerd.
Denk dat het nog wel even blijft zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:34 schreef Murdera het volgende:
Wanneer zal het monotaire systeem uit elkaar vallen? Ik Accepteer inzetten op jaartallen
Dat is niet zijn vakgebied OKEquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die wist toch ook zo goed het verschil uit te leggen tussen credit en debit?
Wanneer chloro mijn anti-christ heeft gebaard zal de wereld vergaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel even blijft zo.
hard gewordenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer chloro mijn anti-christ heeft gebaard zal de wereld vergaan.
Ben je al vruchtbaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer chloro mijn anti-christ heeft gebaard zal de wereld vergaan.
death sentence. Gister nog gekekenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef hondebrokje het volgende:
Iemand aanrader leuke thriller of actie?!
ff opzoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
death sentence. Gister nog gekeken
Dan zitten we in ieder geval nog even goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, mijn geslachtsdeel verloren in 'Nam.
ga screenshot maken en naar je chick sturen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom je a serbian film met me kijken?
gone girl van vorig jaar moet je zien. geweldige thrillerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef hondebrokje het volgende:
Mmm die heb k al gezien wel leuke film ja
88 minutesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef hondebrokje het volgende:
Mmm die heb k al gezien wel leuke film ja
ze wil m niet met me kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga screenshot maken en naar je chick sturen.
Als je chocolade hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom je a serbian film met me kijken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
de bitch ;s beter nieuws, ga zo nieuwe smash doen op wii u.
mmmm die heb ik al gedownloadddd. Dus die ga ik kijken thanks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gone girl van vorig jaar moet je zien. geweldige thriller
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
mmmm die heb ik al gedownloadddd. Dus die ga ik kijken thanks.
Ik zie nu zo'n lange ecto voor mij met krulletjeshaar en een tuinbroek met Mickey Mouse patches erop die dit zo luidkeels mogelijk aan mij probeert te verkondigen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je roept het over je zelf af flikkertje.
hahahaha homo'tjequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n lange ecto voor mij met krulletjeshaar en een tuinbroek met Mickey Mouse patches erop die dit zo luidkeels mogelijk aan mij probeert te verkondigen.
Is dat wat ze vroeger tegen je zeiden als je weer eens bloedend op de grond lag nadat ze je weer in elkaar hadden geslagen?quote:
hahah chroestjov pijpt jongensquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is dat wat ze vroeger tegen je zeiden als je weer eens bloedend op de grond lag nadat ze je weer in elkaar hadden geslagen?
Dat is niet zo vriendelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is dat wat ze vroeger tegen je zeiden als je weer eens bloedend op de grond lag nadat ze je weer in elkaar hadden geslagen?
Ja gijquote:
Bby, praat niet zo.quote:
Wow hjb tegen Matipquote:
aaahahahahahahahhaquote:
hvj toch, weet je tochquote:
oke srryquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
je doet beter bietje normaal of ik haal de afdelingsleider erbij.
gelukkig, kusjesquote:
gvd wat een goede serie is datquote:
Spannend hè. Vanmiddag ook trailer gezien, kan niet wachten.quote:
Russische vlaggen gespot?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd wat een goede serie is dat
Samen kijken? =$quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Spannend hè. Vanmiddag ook trailer gezien, kan niet wachten.
Ga jij lekker topics in CRE bevuilen, huppelkut.quote:
Als je maar niet hele tijd doorheen gaat lullen.quote:
Lipjes op elkaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je maar niet hele tijd doorheen gaat lullen.
Echte metroman dezequote:
Jouwe op de mijne.quote:
Jij voelt je wel heel wat zekerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Ga jij lekker topics in CRE bevuilen, huppelkut.
Lekker de lipjes op elkaar houden tijdens de filmquote:
Was een woordgrap maar laat maar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker de lipjes op elkaar houden tijdens de film![]()
![]()
Nee was echt een loze opmerking sorry m'n hersenen staan beetje uit
Ja zo erg is het nou ook weer niet met me gesteldquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was een woordgrap maar laat maar.
Gelukkig. Vond jou namelijk altijd een van de gevatte mensen hier in de sc.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo erg is het nou ook weer niet met me gesteld
Wat voor een saus?quote:
Roomquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gelukkig. Vond jou namelijk altijd een van de gevatte mensen hier in de sc.
[..]
Wat voor een saus?
O wauwquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gelukkig. Vond jou namelijk altijd een van de gevatte mensen hier in de sc.
Gewoon alleen pasta en roomsaus? Verder niks?quote:
gwn beetj pasta koken en pakje slagroom door heen gooie ;P lkkrquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon alleen pasta en roomsaus? Verder niks?
Jawel, maar hij vroeg alleen naar de saus toch. :squote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gewoon alleen pasta en roomsaus? Verder niks?
Wow zkr geleerd van masterchef XDquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
gwn beetj pasta koken en pakje slagroom door heen gooie ;P lkkr
Ik eet ook wel eens Nutella met een lepel. =$quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:26 schreef Robophatt het volgende:
Iemand vertelde een keer tegen m'n moeder dat hij vaker pasta at als ontbijt.
Grootste misverstand ooitM'n moeder begreep er echt helemaal niks van.
"Hoe eet je dat? Gewoon zo? Warm je dat eerst op dan? En dan eet je dat met een lepel of...."
Ze dacht dat het om chocoladepasta ging
My badquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, maar hij vroeg alleen naar de saus toch. :s
Wat voor lepel?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik eet ook wel eens Nutella met een lepel. =$
Paddestoelen, cherrytomaatjes en pijnboompitten met beetje grana padano.quote:
Zo'n hele lange lepel. Weet eigenlijk niet waar die voor bedoeld zijn, maar is wel fijn want dan worden je klauwen niet vies.quote:
Opscheplepelquote:
pasta ontbijt is lekker als je een kater hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:26 schreef Robophatt het volgende:
Iemand vertelde een keer tegen m'n moeder dat hij vaker pasta at als ontbijt.
Grootste misverstand ooitM'n moeder begreep er echt helemaal niks van.
"Hoe eet je dat? Gewoon zo? Warm je dat eerst op dan? En dan eet je dat met een lepel of...."
Ze dacht dat het om chocoladepasta ging
okquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paddestoelen, cherrytomaatjes en pijnboompitten met beetje grana padano.
Dessertlepelquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zo'n hele lange lepel. Weet eigenlijk niet waar die voor bedoeld zijn, maar is wel fijn want dan worden je klauwen niet vies.
Oh klinkt wel goed ja, zou ik ook te veel van etenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paddestoelen, cherrytomaatjes en pijnboompitten met beetje grana padano.
Had op 1 januari friet met kipcorn als ontbijtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pasta ontbijt is lekker als je een kater hebt
vind kipcorn niet lekkerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had op 1 januari friet met kipcorn als ontbijt#fatty
het is patat lieverdquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had op 1 januari friet met kipcorn als ontbijt#fatty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |