als hij het kon, zou hij het wel doenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gast, daar kan 'ie ook niks aan doen.

Post eens een foto dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Correct.
Ik kan prima incasseren, ik deel namelijk ook uit, maar hoe kan ik nou fatsoenlijk incasseren als iemand oerlelijk is; niet.

zou niet pikken ;squote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als hij het kon, zou hij het wel doen

Ik heb een ex die zo heetquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of kut ouders die hun zoon wilbert noemen.

oh dus je bent aan het trollenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Correct.
Ik kan prima incasseren, ik deel namelijk ook uit, maar hoe kan ik nou fatsoenlijk incasseren als iemand oerlelijk is; niet.

oppervlakkig van jequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Correct.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sorry maar daar heeft ie wel gelijk in

Ik heb al een kat hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Aw meisje, voor jou is er ook iemand dat weet ik zeker
En dan ben je net zo gelukkig als ik met mijn vrouw...

Moederneukers, die bedrijven ware liefde.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Onvoorwaardelijke liefde is voor beta's en moeders

Zelfs zijn ouders haten Wilbert.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of kut ouders die hun zoon wilbert noemen.
Zelfs in groep 8 red je het hier niet mee.quote:

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sorry maar daar heeft ie wel gelijk in
quote:

Je roept het over je zelf af flikkertje.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs zijn ouders haten Wilbert.
[..]
Zelfs in groep 8 red je het hier niet mee.

liefquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Aw meisje, voor jou is er ook iemand dat weet ik zeker
En dan ben je net zo gelukkig als ik met mijn vrouw...

Is gewoon geen leuke grap.quote:

oke, hoi cachiequote:

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moederneukers, die bedrijven ware liefde.

Ga ik hem niet aandoenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef Gridlok het volgende:
d
[..]
post pic van wilbert, hij maakt me wild.

Wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon geen leuke grap.
Sowieso alle 4chan grapjes op Fok zijn meh.

was te verwachtenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet ik niet, ik lul ook maar wat.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
 .
.

Haha. Cyberseks (Habbo-seks) telt niet btw.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
We gaan toch zeker niet de diepte in op een anoniem forum, of wel.

Uhm. Neequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is gewoon geen leuke grap.

Is iets van " vroeger " in deze SC, daarom zei ik al snappen ze niet want toen waren jullie hier niet.quote:

verdiendquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo lelijk? Moet een klootzak zijn met zo'n naam, hij verdiend het.

Dat doet er verder niet toequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zo lelijk? Moet een klootzak zijn met zo'n naam, hij verdiend het.

Wooow. EG wel. Bobbaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:17 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Haha. Cyberseks (Habbo-seks) telt niet btw.

Opmerking.jpg is iets van deze SC?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is iets van " vroeger " in deze SC, daarom zei ik al snappen ze niet want toen waren jullie hier niet.
Hoe kom je nou weer op 4chan.

was te verwachtenquote:

Gast wtfquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Opmerking.jpg is iets van deze SC?
Ja man.
 leg je net iets uit, je leest het volgens mij nog niet eens en je komt alweer met iets anders.
 leg je net iets uit, je leest het volgens mij nog niet eens en je komt alweer met iets anders.

nee. Dat was de grap nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Opmerking.jpg is iets van deze SC?
Ja man.

Haha ja injoke, zo klevver.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:17 schreef Gridlok het volgende:
Is iets van " vroeger " in deze SC, daarom zei ik al snappen ze niet want toen waren jullie hier niet.
Hoe kom je nou weer op 4chan.

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:19 schreef hoink581 het volgende:
Mmnigfdto heeft het wel steeds er over dat hij dikke stacks verdient, maar gezien zijn uren, intellect en huidskleur gok ik dat het eerder slaag is van de baas als hij het niet doet.
 denken dat dwc bullshit over stacks.

Omdat je niet weet wat het is, als je wel weet wat het is weet je dat het net goed op z'n plek was.quote:

hard lifequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef hondebrokje het volgende:
Omg ik weet nog hoe ik 15 jaar was , altijd chatten en vond ik kei spannend en dan altijd m'n hele inbox vol met volwassen mannen. " vind je het erg dat ik zo oud ben?"
Ik lekker fantaseren over George Clooney... Daar kwam foto moment... THE moment of THE truth Damn wat een schimmelgezwel.
Meteen blokje op msn destijds.
Knappe mensen op een chatbox is als zoeken naar een speld in de hooiberg.

heb je al geile dm's ontvangen van F1978?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef hondebrokje het volgende:
Omg ik weet nog hoe ik 15 jaar was , altijd chatten en vond ik kei spannend en dan altijd m'n hele inbox vol met volwassen mannen. " vind je het erg dat ik zo oud ben?"
Ik lekker fantaseren over George Clooney... Daar kwam foto moment... THE moment of THE truth Damn wat een schimmelgezwel.

haha.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef Murdera het volgende:
Die brah jat dikke zakken katoen mee van werk elke dag

Toen ik 11/12 wasquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef hondebrokje het volgende:
Sowieso dat de helft van fok ook op chatboxen rondzwerft.

Je hebt een mooie jeugd gehad zie ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef hondebrokje het volgende:

Hij was best leukquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je al geile dm's ontvangen van F1978?

ga weg met Mr. paddestoel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
heb je al geile dm's ontvangen van F1978?

Kun je me nu unblocken aub.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef hondebrokje het volgende:
Sowieso dat de helft van fok ook op chatboxen rondzwerft.

Digitaal gezien wel ja. Veel bereikt op habbo, eigen bedrijfjes gestart, meubelzaken, bekendheid en a lot of credits.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je hebt een mooie jeugd gehad zie ik.

Godverdomme.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:23 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Digitaal gezien wel ja. Veel bereikt op habbo, eigen bedrijfjes gestart, meubelzaken, bekendheid en a lot of credits.

zet je dat ook op je CV?
 zet je dat ook op je CV?

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:23 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Digitaal gezien wel ja. Veel bereikt op habbo, eigen bedrijfjes gestart, meubelzaken, bekendheid en a lot of credits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.

Moest ook lachen ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
Grap van de dag is net gemaakt door Valerio Zeno:
Dennis: "Wat zou je doen als je echt zo dik was?"
Valerio: "Solliciteren bij RTL boulevard, want ik weet heel veel van het koningshuis."

nicequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
Valerio: "Solliciteren bij RTL boulevard, want ik weet heel veel van het koningshuis."

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]denken dat dwc bullshit over stacks.
Die brah jat dikke zakken katoen mee van werk elke dag

5 ruggen voor een complete sessie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:26 schreef haan33 het volgende:
ik ben eenzaam wie wil er eventjes praten?

Heb je geen dinnetje meer?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:26 schreef haan33 het volgende:
ik ben eenzaam wie wil er eventjes praten?

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
godverdomme ben oud en niet trendy

Ik kijk het met vertraging, kan niet wachten tot ik die lijzige stem het hoor zeggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:

neequote:

incl. btw?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
5 ruggen voor een complete sessie.

Ik ga het nu ook terug kijken. Maar dan heb ik mijn huiswerk nog steeds niet af.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kijk het met vertraging, kan niet wachten tot ik die lijzige stem het hoor zeggen.

Gossie. Wat is er gebeurt?quote:

Het huwelijk kon niet geconsumeerd wordenquote:

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:30 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het huwelijk kon niet geconsumeerd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

tienermeisjes die niet verliefd zijn op Valerioquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:25 schreef xcachet het volgende:
 ik was echt tijdje verliefd op hem toen ik 16 was...
 ik was echt tijdje verliefd op hem toen ik 16 was... 

quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga het nu ook terug kijken. Maar dan heb ik mijn huiswerk nog steeds niet af.
[..]
Gossie. Wat is er gebeurt?

Ze moeten 15% kunnen dekken geloof ik. Was altijd lager, sinds de crisis iets verhoogd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hoink581 het volgende:
Geld wordt gewoon uit het niets gecreëerd. Als je leent creeert de bank geld dat ze pas bij jouw daadwerkelijk verdienen. Die verdienen geld vanuit het niets.
Kkeikels.

Moraal van het verhaal: door te lenen vergroot je de economie, door terug te betalen laat je het weer krimpen. #feitjevandedagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hoink581 het volgende:
Geld wordt gewoon uit het niets gecreëerd. Als je leent creeert de bank geld dat ze pas bij jouw daadwerkelijk verdienen. Die verdienen geld vanuit het niets.
Kkeikels.

Ik had een keer een gesprek met hem. Vond hem niet zo leuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
tienermeisjes die niet verliefd zijn op Valerioik was echt tijdje verliefd op hem toen ik 16 was...
Maar nu ben ik een grote meid... En nu is hij me te droog en te schattig.
Broertje type

Lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:31 schreef hoink581 het volgende:
Kkeikels.

Ja, maar geld creatie zorgt toch ook voor inflatie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:32 schreef voederbietel het volgende:
Ze moeten 15% kunnen dekken geloof ik. Was altijd lager, sinds de crisis iets verhoogd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |