Als je chocolade hebtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom je a serbian film met me kijken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
de bitch ;s beter nieuws, ga zo nieuwe smash doen op wii u.
mmmm die heb ik al gedownloadddd. Dus die ga ik kijken thanks.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gone girl van vorig jaar moet je zien. geweldige thriller
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
mmmm die heb ik al gedownloadddd. Dus die ga ik kijken thanks.
Ik zie nu zo'n lange ecto voor mij met krulletjeshaar en een tuinbroek met Mickey Mouse patches erop die dit zo luidkeels mogelijk aan mij probeert te verkondigen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je roept het over je zelf af flikkertje.
hahahaha homo'tjequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n lange ecto voor mij met krulletjeshaar en een tuinbroek met Mickey Mouse patches erop die dit zo luidkeels mogelijk aan mij probeert te verkondigen.
Is dat wat ze vroeger tegen je zeiden als je weer eens bloedend op de grond lag nadat ze je weer in elkaar hadden geslagen?quote:
hahah chroestjov pijpt jongensquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is dat wat ze vroeger tegen je zeiden als je weer eens bloedend op de grond lag nadat ze je weer in elkaar hadden geslagen?
Dat is niet zo vriendelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is dat wat ze vroeger tegen je zeiden als je weer eens bloedend op de grond lag nadat ze je weer in elkaar hadden geslagen?
Ja gijquote:
Bby, praat niet zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |