Die kist kan maar beter dichtblijven.quote:
Sjun en Lucida zijn vast nog ergens actief op het internet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Die kist kan maar beter dichtblijven.
Ik denk wel dat-ie ergens in dit topic staat btw: FB / Holocaust-ban.quote:
Finder_elfLtowns is Drwolffenstein en veel te jong.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:11 schreef Nielsch het volgende:
Finder_elf_towns en Furious zijn het onderzoeken waard
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die voorbij-fok figuren kregen uiteindelijk onderling knallende ruzie en zijn vechtend uitelkaar gegaan.
Johan is nu TitusP.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef yvonne het volgende:
Harry_Sack, waar is die trouwens? Johan de Witt?
Ja, klopt dat was een jochie van 17 oid.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Finder_elfLtowns is Drwolffenstein en veel te jong.
Harry was Amsterdammer en links.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef yvonne het volgende:
Harry_Sack, waar is die trouwens? Johan de Witt?
Gelukkig bestaat WijZijnVoetbal nog welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
Die voorbij-fok figuren kregen uiteindelijk onderling knallende ruzie en zijn vechtend uitelkaar gegaan.
quote:
Jup daar verzamelen alle übermenschen zichquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heeft deze kerel serieus +13 gekregen dankzij die uitspraak?
Fok Frontpage
Dat was ik ook. Ooit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt dat was een jochie van 17 oid.
Als we op FOK! eerst alle kloontjes van Sjun eruit filteren dan wordt het zoeken veul eenvoudiger. :pquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sjun en Lucida zijn vast nog ergens actief op het internet.
Dat geldt denk ik voor menig Fok!ker, er komt in ieder geval een persoonlijkheidsstoornis uitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Ooit.
Als ze overigens mijn profiel gaan maken naar aanleiding van mijn fok-verleden denk ik wel dat er psychopaat uit komt rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |