Klopt ja.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:16 schreef Malteser het volgende:
Cygne: de bovenste twee zijn van eerder en de onderste van vandaag? Dat is in ieder geval een hele mooie.
Succes!! Heel fijn dat Piraņa zelf het startsein heeft gegeven!quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:56 schreef NotTheSame het volgende:
Update:
Verstreken bmm en 2cm ontsluiting. Nu aan de CTG. Om 13.00uur evaluatie maar dat ik niet meer thuis kom zonder Piranha in de MC is al zeker.
Morgen 6 weken.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Succes, NTS!
Hoe ver ben je nu, Cygne?
ik kan het toch niet laten...quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:56 schreef NotTheSame het volgende:
Update:
Verstreken bmm en 2cm ontsluiting. Nu aan de CTG. Om 13.00uur evaluatie maar dat ik niet meer thuis kom zonder Piranha in de MC is al zeker.
Jaaaa no way backquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:00 schreef NotTheSame het volgende:
3 ā 4cm ontsluiting, vliezen zijn gebroken! Mooi helder en veuuuuuuul vruchtwater. Daar gaan we!
Met live verslagquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:00 schreef NotTheSame het volgende:
3 ā 4cm ontsluiting, vliezen zijn gebroken! Mooi helder en veuuuuuuul vruchtwater. Daar gaan we!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |