oeh! You go!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef NotTheSame het volgende:
Inmiddels in het zkh... Bloedverlies en waarschijnlijk weeën.
Nu wachten op de gyn.
Onderdruk van 88... de grens ligt op 90. Poepzooi!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Hoe hoog is hij nu?
Oh, spannend, succes!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef NotTheSame het volgende:
Nu wachten op de gyn.
Ik ken het. Medicatie sloeg vorige zwangerschap dus wel aan? Dat is wel fijn, dat het dan te handhaven isquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:33 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Onderdruk van 88... de grens ligt op 90. Poepzooi!
Oeh, kiest beeb toch nog een eigen datum?? Eigenwijsjequote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef NotTheSame het volgende:
Nu wachten op de gyn.
Hè Lijn wat balenquote:Op woensdag 14 januari 2015 10:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben zonder sticker terug van de vkBloeddruk hoog, nog net niet te maar wel volgende week terug om opnieuw te meten en als het dan wel de grens voorbij is krijg ik weer een enkeltje ziekenhuis
Ik wist wel dat de kans hoog was dat het weer zo zou gaan, maar damn wat baal ik hier van.
Mini deed het wel super en de hartslag was precies het dubbele van mijneWas heel tof om tegelijk te horen zo.
Wh00h00!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:32 schreef NotTheSame het volgende:
Nu wachten op de gyn.
Woei, fijn!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:39 schreef -Spring het volgende:
Stukken minder vermoeid idd. Ik stort niet meer halverwege de ochtend met schoenen aan voorover in bed in slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |