Mooi man! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:36 schreef Diemux het volgende:
En vader geworden! Alles zeer vlot verlopen. Zeven uur de eerste medicijnen, 13:00 een prik pethidine en toen na een uur geboren!
Spannend hoor! Hoe ver ben je ongeveer?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:00 schreef gestreeptestoel het volgende:
....................
Morgen de eerste echo. Spannend. Ik hoop dat er wat te zien is.
.....................
Uit mijn hoofd... Volgens de vk 8+6. Gewoon geteld vanaf de eerste dag van laatste menstruatie. Maar ik denk een stukje korter, aangezien ik een wat langere cyclus had en steeds negatief testte.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Spannend hoor! Hoe ver ben je ongeveer?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef Cygne het volgende:
Hendig krisvc!*O*
Mijn lichaam heeft kennelijk besloten zwangerschapssymptomen te gaan vertonen. Moe en misselijk. En ik wou nét de kast op gaan ruimen.
Ik begrijp het. Spannend! Ik hoop op een mooie knipper voor jou. Hoe laat is de echo?quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:50 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd... Volgens de vk 8+6. Gewoon geteld vanaf de eerste dag van laatste menstruatie. Maar ik denk een stukje korter, aangezien ik een wat langere cyclus had en steeds negatief testte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het breken van de vliezen binnen 2,5 van 5 naar 10cm en na 45 minuten persen was hij er!
Schade is 1 kleine knip.
Foto en specs volgt zsm, eerst bijkomen en zorgen dat m'n bloeding stopt.
Hij ligt iig al een 45 minuten heerlijk aan de borst te drinken.
Ja dat ^^quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:49 schreef Danaa het volgende:
Nu moeten jullie nog even wachten. Ik wil heus dat hij eerder komt maar dat zal nu nog niet. Op naar heel wat volgekletste topics en hopelijk veel nieuw zwangere.
Jaaaaaa!! Hij is er!quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:03 schreef NotTheSame het volgende:
Update:
Om 18.46uur is onze zoon geboren
Na het breken van de vliezen binnen 2,5 van 5 naar 10cm en na 45 minuten persen was hij er!
Schade is 1 kleine knip.
Foto en specs volgt zsm, eerst bijkomen en zorgen dat m'n bloeding stopt.
Hij ligt iig al een 45 minuten heerlijk aan de borst te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |