Beetje onzeker gevoel nu.. Dacht even snel een sticker te halen bij groeiecho, bij meting van z'n been bij 25 weken liep ie immers maar 1 dag achter! Hoopte ergens dat ie niet te groot ging worden, heb nogal veel maat 50 en 50/56

Blijkt bij meting hoofdje goed te groeien, liep maar paar dagen achter. Z'n beentje bleek ineens ruim een week achter te lopen. P staat voor percentiel denk ik? Dan was die P14,nogwat. Buikje loopt 2 weken achter en P9,5.. En kennelijk houden ze vooral de buikomvang aan..hij lag er niet ideaal voor, dus misschien dat de buikomvang ietsje groter was, maar niet veel iig. Daarom stuurde ze nu nog niet door naar het ziekenhuis, maar moet ik over 2 weken terugkomen voor een nieuwe groeiecho.
Als hij dan via dezelfde lijn doorgroeit is het niet zo erg, dan is het kennelijk zijn lijn en is het genetisch bepaald dat ie iets kleiner is (ik ben 1.68m en vriend is niet veel groter. M'n vader en z'n moeder zijn beide klein, dus dat zou niet erg gek zijn.). Maar als hij volgende keer nog lager uitkomt, zou dat op een verminderde doorbloeding van de navelstreng kunnen wijzen.
Hoeft dus niks slechts te betekenen, maar zat bij thuiskomst toch wel even sip op de bank. Ben er toch wel wat van geschrokken..