abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 januari 2015 @ 17:15:13 #201
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_148779204
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef gelestipjes het volgende:
In dit geval vind ik de klacht ook wel wat overdreven, aangezien het product zelf nog gewoon in prima staat is. Het zou al heel wat schelen als bol wat meer verschillende maten verpakkingen had, vaak is de helft van zo'n verpakking gewoon helemaal leeg. dan had ie dus ook wel de helft kleiner gemaakt kunnen worden en dan had het tenminste fatsoenlijk in de tas gepast.
Ja. vind ik ook. Beetje een klacht van het kaliber: klagen dat de post nat is als het regent.

En de webcare altijd maar zeggen dat ze het melden. Weten die mensen zelf echt niks? De helft vd klachten kunnen ze zelf toch uitleggen, neem aan dat ze er daar ook voor zitten..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_148779963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja. vind ik ook. Beetje een klacht van het kaliber: klagen dat de post nat is als het regent.

En de webcare altijd maar zeggen dat ze het melden. Weten die mensen zelf echt niks? De helft vd klachten kunnen ze zelf toch uitleggen, neem aan dat ze er daar ook voor zitten..
Misschien moeten we toch maar een alternatieve twitterpagina oprichten, kan de officiele twitterpagina op zoek gaan naar vermiste pakjes en dan handelen wij de klachten af waar daadwerkelijk enige kennis voor vereist is :P . En dan uiteraard zonder dat rare populaire taalgebruik.
pi_148780192
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Misschien moeten we toch maar een alternatieve twitterpagina oprichten, kan de officiele twitterpagina op zoek gaan naar vermiste pakjes en dan handelen wij de klachten af waar daadwerkelijk enige kennis voor vereist is :P . En dan uiteraard zonder dat rare populaire taalgebruik.
_O- haha ja!

Maar die pakjes zijn dus hoe dan ook lastig :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_148780462
Jullie de "mijn werk" app al geprobeerd?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:42:16 #205
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148784295
Die app is toch niet voor iedereen. Alleen voor testers.

Bij de pakketservice maken ze het ook bond met het frotten van pakketjes. Woensdag doe ik een pakketje (zacht verpakking) naar de pakketservice, mensen hebben een kleine buitenbus. Kreeg hem er niet in en denk dat ze hem er ook niet uit zouden krijgen.
Vandaag zat ie er dus wel in. Paste er natuurlijk ook geen post meer bij.

Maar wie krijgt daar de klachten over denk je.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148788419
lekker weertje om te werken, was wel even geleden. Heerlijk werk is het dan toch ook. Enig minpuntje was dat kleine foldertje van de Vriendenloterij, die er erg snel tussen uitviel.
pi_148791277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef V__L_N het volgende:
Aha dan zullen wij hier zo wel tot de testers behoren, ik dacht dat hij al getest was en dat hij nu landelijk uitgerold werd...

Info pagina: mijnwerkapp.mijnpostnl.nl

Schijnbaar word hij in de loop van 2015 voor iedereen geactiveerd.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:00:35 #208
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_148791902
Ik begrijp dat jij hem dus al gebruikt? Is ie net zo brak als de site?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_148792087
Nee hij werkt eigenlijk wel goed (Nu werkt de gewone website voor mij wel redelijk). Het is eigenlijk de mijn post nl website maar dan in app vorm.

Zie ook screenshots voor de android app: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.postnl.mijnwerk
pi_148794453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Is inderdaad gewoon brievenbuspost. Wij halen ze vaak al op die manier uit de "tent" met de vroege ochtendsortering. Tja, dat kan natuurlijk als zo'n ding ergens onderin ligt en vervolgens komt er een hele vracht aan bundels met tijdschriften en zo bovenop en hij komt wat klem te zitten. We kwamen ook weer diverse open pakjes tegen bij het vossen vanmorgen. Met wat mazzel kom je de inhoud van zo'n pakje dan onderin de tent nog tegen, maar vaak ook niet.
Vroeger kwamen dergelijke pakjes bij ons binnen in dezelfde blauwe bakken die ze ook voor de SMG-post gebruiken. Toen bleven ze nog redelijk heel. Maar nee, PostNL wist een manier om ze efficiënter te transporteren.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 18 januari 2015 @ 07:08:50 #211
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_148798307
Goedemorgen :)

Ook weer bij gelezen :)

Volgende week zaterdag wordt het bezien hoe ik een bepaalde wijk ga bezorgen.
Ivm een hardloopevenement is de doorgaandeweg/bestel straat moeilijk bereikbaar.
Wellicht?? eenvoudiger als je een looproute hebt, maar met scooter niet zo handig. Is amper/niet te doen om met dat ding te gaan lopen/bezorgen als je al niet op straat kan/mag lopen en de stoep vol staat met toeschouwers :')
Maar alvast gemeld dat die dag de bestelroute wel wat langer kan duren ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Ook al doe ik de pakjes in een aparte tas, dan nog blijft er niet veel van over als zo'n tas onder op de container komt met een vracht loodzware tassen erbovenop.
Dat is dan volgens mij de taak van de aangestelde postverdeler/TC die als ik het mij nog goed kan herinneren, zorgt voor aan/af-voer volle/legetassen,volle/lege bakken etc. Niet jou verantwoording dan :)
En dan worden die tassen vanuit de rolcontainers in de bezorgauto en depot gesmeten :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Standaard zinnetje: Hey *voornaam van klant*, wat vervelend dat dit is gebeurt. Wij zullen hier een melding van maken. Heb je een 3S nummer en je NAW-gegevens voor mij!?
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef V__L_N het volgende:

Bij de pakketservice maken ze het ook bond met het frotten van pakketjes. Woensdag doe ik een pakketje (zacht verpakking) naar de pakketservice, mensen hebben een kleine buitenbus. Kreeg hem er niet in en denk dat ze hem er ook niet uit zouden krijgen.
Vandaag zat ie er dus wel in. Paste er natuurlijk ook geen post meer bij.

Maar wie krijgt daar de klachten over denk je.

WEBCARE?
:P
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 00:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Vroeger kwamen dergelijke pakjes bij ons binnen in dezelfde blauwe bakken die ze ook voor de SMG-post gebruiken. Toen bleven ze nog redelijk heel. Maar nee, PostNL wist een manier om ze efficiënter te transporteren.
Ze proppen, stampen en rammen (blijken populaire woorden te zijn) het gewoon in de postzakken om aan die zeurende pbz' s mee te geven die het dan maar moeten oplossen. De kans op een klacht is ingecalculeerd en de verantwoording ligt toch bij de verzender. Opgelost!.... *zucht*

[ Bericht 7% gewijzigd door Pietertje71 op 18-01-2015 08:20:05 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  zondag 18 januari 2015 @ 12:16:30 #212
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_148801302
heerlijk dagje om vrij te zijn, want het regent weer eens heel hard. Tijd om lekker binnen te oefenen met foto's bewerken :)
  zondag 18 januari 2015 @ 12:28:31 #213
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_148801525
PostNL medewerkers, wat houd een intern onderzoek nu eigenlijk in? Het is bij mij wel eens voorgekomen dat pakketjes al geopend waren bij aankomst en dat spullen ontbraken. Nu snap ik best dat er in een grote organisatie wel eens rotte appeltjes voorkomen, maar wat ondervinden jullie daar nu van? Wordt jullie werk belemmerd door een dergelijk intern onderzoek? Of is het meer een zoethoudertje voor de consument als;'' Oooo meneer wat rot voor u, ik zal gelijk een intern onderzoek starten.'' Dat verklaart dan ook waarom ik nooit wat terug hoor van een dergelijk onderzoek. :@
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 januari 2015 @ 12:34:42 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_148801654
ik heb geen idee hoe zoiets werkt, omdat ik er simpelweg nooit mee te maken heb gehad of iets over gehoord heb.

Het zal absoluut geen zoethoudertje zijn, want er is een eigen recherchedienst, maar hoe die werken? Geen idee.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 18 januari 2015 @ 12:48:03 #215
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_148801944
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
PostNL medewerkers, wat houd een intern onderzoek nu eigenlijk in? Het is bij mij wel eens voorgekomen dat pakketjes al geopend waren bij aankomst en dat spullen ontbraken. Nu snap ik best dat er in een grote organisatie wel eens rotte appeltjes voorkomen, maar wat ondervinden jullie daar nu van? Wordt jullie werk belemmerd door een dergelijk intern onderzoek? Of is het meer een zoethoudertje voor de consument als;'' Oooo meneer wat rot voor u, ik zal gelijk een intern onderzoek starten.'' Dat verklaart dan ook waarom ik nooit wat terug hoor van een dergelijk onderzoek. :@
Ik heb zelf nu een intern onderzoek op 1 van mijn wijken (die ik op zaterdag loop), omdat er uit een bepaalde straat veel klachten komen (voor de duidelijkheid: alleen uit die straat, niet uit andere straten, niet uit andere wijken die mijn collega's en ik lopen). Het enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat er is uitgelegd dat ze het gaan onderzoeken (ze vertrouwen ons, maar moeten natuurlijk wel kijken waar die klachten op gebaseerd zijn en ze proberen op te lossen). En ik ben een keer gevraagd om door te geven welke post ik voor een bepaald adres had. Dit alles is nu 2 maanden geleden en ik heb zelf ook niets meer gehoord sindsdien. Maar de nieuwsberichten die je af en toe hoort, van postbezorgers die post hebben achtergehouden, of gewoonweg geen zin hadden om te bezorgen, komen naar mijn weten ook grotendeels uit door een intern onderzoek. Dus het is zeker niet zo dat ze helemaal niks doen..
  zondag 18 januari 2015 @ 13:14:39 #216
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_148802642
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:48 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik heb zelf nu een intern onderzoek op 1 van mijn wijken (die ik op zaterdag loop), omdat er uit een bepaalde straat veel klachten komen (voor de duidelijkheid: alleen uit die straat, niet uit andere straten, niet uit andere wijken die mijn collega's en ik lopen). Het enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat er is uitgelegd dat ze het gaan onderzoeken (ze vertrouwen ons, maar moeten natuurlijk wel kijken waar die klachten op gebaseerd zijn en ze proberen op te lossen). En ik ben een keer gevraagd om door te geven welke post ik voor een bepaald adres had. Dit alles is nu 2 maanden geleden en ik heb zelf ook niets meer gehoord sindsdien. Maar de nieuwsberichten die je af en toe hoort, van postbezorgers die post hebben achtergehouden, of gewoonweg geen zin hadden om te bezorgen, komen naar mijn weten ook grotendeels uit door een intern onderzoek. Dus het is zeker niet zo dat ze helemaal niks doen..
quote:
14s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb geen idee hoe zoiets werkt, omdat ik er simpelweg nooit mee te maken heb gehad of iets over gehoord heb.

Het zal absoluut geen zoethoudertje zijn, want er is een eigen recherchedienst, maar hoe die werken? Geen idee.
^O^
pi_148813255
Naast post van oude bewoners krijg ik nu ook pakketjes aangeboden van oude bewoners. En die oude bewoners komen verhaal halen waar hun pakketje blijft :') ik heb helemaal geen zin om ook nog eens in m'n vrije tijd postkantoortje te spelen. Ik weiger de pakketten en de oude bewoner krijgt gewoon niks.
Ik kreeg dan ook een bevestiging van de pakketpost dat ze niet konden afleveren.
Is er iets wat ik kan doen? Ik vind het vrij vervelend en het zou nog best nadelige gevolgen kunnen hebben?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 januari 2015 @ 19:28:50 #218
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_148815302
Volgens mij kun jij zelf weinig doen. Die oude bewoners moeten gewoon hun zaken voor elkaar hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_148816792
Hun probleem lijkt me inderdaad.
Actions speak louder than words.
pi_148817115
Ik vind het maar irritant :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_148817225
Die vakantiekaart blijft een vage bedoeling. Het totaal aantal uren lijkt te kloppen. Maar de opbouw blijft vreemd. Net als vorig jaar worden mijn wettelijke uren voor dit jaar meteen weer afgeschreven. Mijn nieuwe wettelijke verlofuren staan namelijk meteen in zijn totaal bij opname (ben alleen nog helemaal niet vrij geweest dit jaar). Vorig jaar ook al contact gehad met de mensen die hier over gaan, maar daar werd het ook niet duidelijker op.
pi_148818833
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die vakantiekaart blijft een vage bedoeling.
Het zal wel weer `geoptimaliseerd` zijn, maar met drie verschillende browsers krijg ik er niks van te zien.
pi_148819253
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het maar irritant :')
Aannemen en voor de deur in de regen neerzetten. Is dat geen optie?
Hoe dom zijn die mensen als ze niet doorhebben dat ze pakketjes naar hun oude adres laten sturen? Om dat te voorkomen hebben ze van die handige overzichtspagina's gemaakt die je te zien krijgt voordat je bestelling definitief geplaatst wordt. :')
pi_148820930
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 20:54 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Aannemen en voor de deur in de regen neerzetten. Is dat geen optie?
Hoe dom zijn die mensen als ze niet doorhebben dat ze pakketjes naar hun oude adres laten sturen? Om dat te voorkomen hebben ze van die handige overzichtspagina's gemaakt die je te zien krijgt voordat je bestelling definitief geplaatst wordt. :')
Dan kan ik het net zo goed kapot stampen en naar buiten gooien :')

Mensen zijn gewoon erg dom .. als in gemakzuchtig en lezen niet goed en het leuke is dat ik waarschijnlijk morgen een briefje door de brievenbus krijg met een ophaalbewijs en dat de oude bewoner nog even verhaal gaat halen.

Ik heb hier helemaal geen zin in :{
Sowieso staat dat huis al minstens vanaf december leeg, dus het kan niet zijn dat je bestelling pas anderhalve maand aan komt kakken. Hier zit een luchtje aan, of ben ik zo paranoia ? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 18-01-2015 21:28:15 ]
pi_148828340
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dan kan ik het net zo goed kapot stampen en naar buiten gooien :')

Mensen zijn gewoon erg dom .. als in gemakzuchtig en lezen niet goed en het leuke is dat ik waarschijnlijk morgen een briefje door de brievenbus krijg met een ophaalbewijs en dat de oude bewoner nog even verhaal gaat halen.

Ik heb hier helemaal geen zin in :{
Sowieso staat dat huis al minstens vanaf december leeg, dus het kan niet zijn dat je bestelling pas anderhalve maand aan komt kakken. Hier zit een luchtje aan, of ben ik zo paranoia ? :')
Het is inderdaad vreemd. Want als die mensen hun bestellingen niet betalen, 3x raden bij wie straks de deurwaarder op de stoep staat. Inderdaad, bij jou dus.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')