Ja. vind ik ook. Beetje een klacht van het kaliber: klagen dat de post nat is als het regent.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:11 schreef gelestipjes het volgende:
In dit geval vind ik de klacht ook wel wat overdreven, aangezien het product zelf nog gewoon in prima staat is. Het zou al heel wat schelen als bol wat meer verschillende maten verpakkingen had, vaak is de helft van zo'n verpakking gewoon helemaal leeg. dan had ie dus ook wel de helft kleiner gemaakt kunnen worden en dan had het tenminste fatsoenlijk in de tas gepast.
Misschien moeten we toch maar een alternatieve twitterpagina oprichten, kan de officiele twitterpagina op zoek gaan naar vermiste pakjes en dan handelen wij de klachten af waar daadwerkelijk enige kennis voor vereist isquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja. vind ik ook. Beetje een klacht van het kaliber: klagen dat de post nat is als het regent.
En de webcare altijd maar zeggen dat ze het melden. Weten die mensen zelf echt niks? De helft vd klachten kunnen ze zelf toch uitleggen, neem aan dat ze er daar ook voor zitten..
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar een alternatieve twitterpagina oprichten, kan de officiele twitterpagina op zoek gaan naar vermiste pakjes en dan handelen wij de klachten af waar daadwerkelijk enige kennis voor vereist is. En dan uiteraard zonder dat rare populaire taalgebruik.
Aha dan zullen wij hier zo wel tot de testers behoren, ik dacht dat hij al getest was en dat hij nu landelijk uitgerold werd...quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef V__L_N het volgende:
Die app is toch niet voor iedereen. Alleen voor testers.
Vroeger kwamen dergelijke pakjes bij ons binnen in dezelfde blauwe bakken die ze ook voor de SMG-post gebruiken. Toen bleven ze nog redelijk heel. Maar nee, PostNL wist een manier om ze efficiënter te transporteren.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Is inderdaad gewoon brievenbuspost. Wij halen ze vaak al op die manier uit de "tent" met de vroege ochtendsortering. Tja, dat kan natuurlijk als zo'n ding ergens onderin ligt en vervolgens komt er een hele vracht aan bundels met tijdschriften en zo bovenop en hij komt wat klem te zitten. We kwamen ook weer diverse open pakjes tegen bij het vossen vanmorgen. Met wat mazzel kom je de inhoud van zo'n pakje dan onderin de tent nog tegen, maar vaak ook niet.
Dat is dan volgens mij de taak van de aangestelde postverdeler/TC die als ik het mij nog goed kan herinneren, zorgt voor aan/af-voer volle/legetassen,volle/lege bakken etc. Niet jou verantwoording danquote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:09 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ook al doe ik de pakjes in een aparte tas, dan nog blijft er niet veel van over als zo'n tas onder op de container komt met een vracht loodzware tassen erbovenop.
Standaard zinnetje: Hey *voornaam van klant*, wat vervelend dat dit is gebeurt. Wij zullen hier een melding van maken. Heb je een 3S nummer en je NAW-gegevens voor mij!?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar een alternatieve twitterpagina oprichten, kan de officiele twitterpagina op zoek gaan naar vermiste pakjes en dan handelen wij de klachten af waar daadwerkelijk enige kennis voor vereist is. En dan uiteraard zonder dat rare populaire taalgebruik.
WEBCARE?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:42 schreef V__L_N het volgende:
Die app is toch niet voor iedereen. Alleen voor testers.
Bij de pakketservice maken ze het ook bond met het frotten van pakketjes. Woensdag doe ik een pakketje (zacht verpakking) naar de pakketservice, mensen hebben een kleine buitenbus. Kreeg hem er niet in en denk dat ze hem er ook niet uit zouden krijgen.
Vandaag zat ie er dus wel in. Paste er natuurlijk ook geen post meer bij.
Maar wie krijgt daar de klachten over denk je.
Ze proppen, stampen en rammen (blijken populaire woorden te zijn) het gewoon in de postzakken om aan die zeurende pbz' s mee te geven die het dan maar moeten oplossen. De kans op een klacht is ingecalculeerd en de verantwoording ligt toch bij de verzender. Opgelost!.... *zucht*quote:Op zondag 18 januari 2015 00:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Vroeger kwamen dergelijke pakjes bij ons binnen in dezelfde blauwe bakken die ze ook voor de SMG-post gebruiken. Toen bleven ze nog redelijk heel. Maar nee, PostNL wist een manier om ze efficiënter te transporteren.
Ik heb zelf nu een intern onderzoek op 1 van mijn wijken (die ik op zaterdag loop), omdat er uit een bepaalde straat veel klachten komen (voor de duidelijkheid: alleen uit die straat, niet uit andere straten, niet uit andere wijken die mijn collega's en ik lopen). Het enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat er is uitgelegd dat ze het gaan onderzoeken (ze vertrouwen ons, maar moeten natuurlijk wel kijken waar die klachten op gebaseerd zijn en ze proberen op te lossen). En ik ben een keer gevraagd om door te geven welke post ik voor een bepaald adres had. Dit alles is nu 2 maanden geleden en ik heb zelf ook niets meer gehoord sindsdien. Maar de nieuwsberichten die je af en toe hoort, van postbezorgers die post hebben achtergehouden, of gewoonweg geen zin hadden om te bezorgen, komen naar mijn weten ook grotendeels uit door een intern onderzoek. Dus het is zeker niet zo dat ze helemaal niks doen..quote:Op zondag 18 januari 2015 12:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
PostNL medewerkers, wat houd een intern onderzoek nu eigenlijk in? Het is bij mij wel eens voorgekomen dat pakketjes al geopend waren bij aankomst en dat spullen ontbraken. Nu snap ik best dat er in een grote organisatie wel eens rotte appeltjes voorkomen, maar wat ondervinden jullie daar nu van? Wordt jullie werk belemmerd door een dergelijk intern onderzoek? Of is het meer een zoethoudertje voor de consument als;'' Oooo meneer wat rot voor u, ik zal gelijk een intern onderzoek starten.'' Dat verklaart dan ook waarom ik nooit wat terug hoor van een dergelijk onderzoek.
quote:Op zondag 18 januari 2015 12:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb zelf nu een intern onderzoek op 1 van mijn wijken (die ik op zaterdag loop), omdat er uit een bepaalde straat veel klachten komen (voor de duidelijkheid: alleen uit die straat, niet uit andere straten, niet uit andere wijken die mijn collega's en ik lopen). Het enige wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat er is uitgelegd dat ze het gaan onderzoeken (ze vertrouwen ons, maar moeten natuurlijk wel kijken waar die klachten op gebaseerd zijn en ze proberen op te lossen). En ik ben een keer gevraagd om door te geven welke post ik voor een bepaald adres had. Dit alles is nu 2 maanden geleden en ik heb zelf ook niets meer gehoord sindsdien. Maar de nieuwsberichten die je af en toe hoort, van postbezorgers die post hebben achtergehouden, of gewoonweg geen zin hadden om te bezorgen, komen naar mijn weten ook grotendeels uit door een intern onderzoek. Dus het is zeker niet zo dat ze helemaal niks doen..
quote:Op zondag 18 januari 2015 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb geen idee hoe zoiets werkt, omdat ik er simpelweg nooit mee te maken heb gehad of iets over gehoord heb.
Het zal absoluut geen zoethoudertje zijn, want er is een eigen recherchedienst, maar hoe die werken? Geen idee.
Het zal wel weer `geoptimaliseerd` zijn, maar met drie verschillende browsers krijg ik er niks van te zien.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die vakantiekaart blijft een vage bedoeling.
Aannemen en voor de deur in de regen neerzetten. Is dat geen optie?quote:
Dan kan ik het net zo goed kapot stampen en naar buiten gooienquote:Op zondag 18 januari 2015 20:54 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Aannemen en voor de deur in de regen neerzetten. Is dat geen optie?
Hoe dom zijn die mensen als ze niet doorhebben dat ze pakketjes naar hun oude adres laten sturen? Om dat te voorkomen hebben ze van die handige overzichtspagina's gemaakt die je te zien krijgt voordat je bestelling definitief geplaatst wordt.
Het is inderdaad vreemd. Want als die mensen hun bestellingen niet betalen, 3x raden bij wie straks de deurwaarder op de stoep staat. Inderdaad, bij jou dus.quote:Op zondag 18 januari 2015 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan ik het net zo goed kapot stampen en naar buiten gooien![]()
Mensen zijn gewoon erg dom .. als in gemakzuchtig en lezen niet goed en het leuke is dat ik waarschijnlijk morgen een briefje door de brievenbus krijg met een ophaalbewijs en dat de oude bewoner nog even verhaal gaat halen.
Ik heb hier helemaal geen zin in![]()
Sowieso staat dat huis al minstens vanaf december leeg, dus het kan niet zijn dat je bestelling pas anderhalve maand aan komt kakken. Hier zit een luchtje aan, of ben ik zo paranoia ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |