Jawel, op mijn oude adres kon ik de bezorger in de ochtend voor het werk verwachtenquote:Op woensdag 14 januari 2015 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan bij PostNL ook wel. Hier is de chauffeur vaak rond dezelfde tijd in de straat. Is wel makkelijk, want dan hoef je niet de hele dag thuis te blijven
heel handig ...quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, op mijn oude adres kon ik de bezorger in de ochtend voor het werk verwachten![]()
Maar op een gegeven moment was er een andere bezorger en die kwam in de middag
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n tijdvak gekregen. Misschien heeft het er ook mee te maken dat pakketjes bij mij nooit met witte busjes bezorgd worden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:42 schreef superkimmi het volgende:
Mijn pakket komt morgen tussen 8:30 en 21:30![]()
We werken continu aan het verkleinen van onze tijdvakken!
Ja, dat moet zo niet heel moeilijk zijn. Wat moet ik daar nou mee
Had Oberinspektor Derrick je niet kunnen helpen bij je speurtocht?quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:28 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
* Pietertje71 źoekt plaatje van ophaling10 een bezorgster bij postnl UPS...
Geprobeerd net. Staat helaas hetzelfde tijdvak voor vandaag. Terwijl ze voor morgen en overmorgen wel nauwkeurig zijn..quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:44 schreef V__L_N het volgende:
Hebben jullie de nieuwe functie op de site al is getest?
http://www.postnl.nl/ontv(...)bezorging-pakketten/ Halverwege de pagina staat een kopje Bekijk hoe laat u onze pakketchauffeur kunt verwachten. Je vult je postcode en huisnummer in.
Van de week en vorige week weken de tijden steeds af van de track-and-trace, maar die tijden leken beter te kloppen dan die van de track-and-trace en ze waren nauwkeuriger.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 08:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
heb ik geen last van ga zondag weer lekker de hort op voor een paar maandjes, 35-38 graden
Oh wat jammerquote:Op donderdag 15 januari 2015 09:33 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik geniet er ook zo van.![]()
Morgen helaas minder regen en wind.
Ik vind het ook jammer dat ik nu weer binnen moet zitten.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
bleh, drie uur lang in de stromende regen.
je mag mijn hond ook wel doen hoor, kan je nog langer buiten lopen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:40 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik vind het ook jammer dat ik nu weer binnen moet zitten.![]()
Gelukkig moet de hond af en toe ook nog uitgelaten worden.
Bedankt voor het aanbod, maar ik geef jou graag de kans om zelf nog wat extra te genieten van deze prachtige dag.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:47 schreef superkimmi het volgende:
[..]
je mag mijn hond ook wel doen hoor, kan je nog langer buiten lopen.
waar werkt ie dan niet in?quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:04 schreef zombo het volgende:
Ga ik maar weer een derde browser installeren om de nieuwe vakantiekaart te kunnen openen...
Tot nu toe nergens in... o nu wel in Firefox. Maar wat is er nou eigenlijk verbeterd? Zie nog steeds niet (of niet meer) wat er is af- en bijgeboekt. Aan de jubelende reacties te zien zou het transparanter moeten zijn??? Ik kan nog een half jaar vakantie opnemen, dat is het enige wat ik weet.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waar werkt ie dan niet in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |