In Zimbabwe, dat staat er toch duidelijk.quote:
Ziet er uit als een originele jan jansen in zijn tijd bij de batavus ploeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:30 schreef Ireth het volgende:
Racefiets, bandjes hebben lucht nodig, versnellingen moeten even nagekeken worden.
Utrecht.
Vraagprijs ¤30,-
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook gelijk aan ja. Zou wel eens heel veel waard kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:29 schreef Hallojo het volgende:
Dit lijkt wel de fiets waar Jan Jansen de Tour de France op won
Als het hem is wel ja. Kan zo in de duizenden euro's lopen. Ik weet niet of er hier iemand is die het kan verifiėren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook gelijk aan ja. Zou wel eens heel veel waard kunnen zijn.
Dat is niet zomaar elastiek, dat is 1 van de eerste powermeters. Was je in staat het elastiek helemaal rond te trappen dan had je veel power. Voor Jan Jansen was dit geen probleem uiteraard.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
Zit de crank nou met een elastiek vast?
quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar elastiek, dat is 1 van de eerste powermeters. Was je in staat het elastiek helemaal rond te trappen dan had je veel power. Voor Jan Jansen was dit geen probleem uiteraard.
Een nieuw bewijs dat dit zijn fiets is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |