Niet dat ik weet. Ik zit bij de Tweakers club.quote:
Ik heb hem uitgespeeld. Door een bug nog steeds geen Altaïr-outfit. Een bug. In een game van Ubisoft, wie had dat gedacht.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nog 23 uur en dan heb ik de app. uitgespeeld. Ben sinds midden december ermee bezig man.
ja hoi. Welk van de slagveldvariaties? Oh, nu zie ik de YouTube pas. Zal even kijken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:20 schreef Isane het volgende:
Wie heeft AC Unity 100% uitgespeeld?
Hoe is het mogelijk om in de helix - de middel eeuwen - Slagveld 1900 punten te krijgen? Ik haal max 1750![]()
Gaat om deze missie:
Uuh de middel eeuwen - slagveld. Daar is er maar één van?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja hoi. Welk van de slagveldvariaties?
nee, daar zijn er meerdere van als je de app hebt uitgespeeld en altairs kostuum wil vrijspelen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef Isane het volgende:
[..]
Uuh de middel eeuwen - slagveld. Daar is er maar één van?
Alles gaat zo goed als vloeiend. Maar ik wil graag de 100% halen (ja sorryquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef Pheno het volgende:
Nu ik het zie: geen idee, die heb ik vrij snel gehaald. Wordt je soms te vaak geraakt door de projectielen of zo?
Oh, dat begrijp ik, ik heb het zelf ook gedaan (ik had dan weer moeite met een andere Helix, maar na tig keer eindelijk ooit gehaald).quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:43 schreef Isane het volgende:
[..]
Alles gaat zo goed als vloeiend. Maar ik wil graag de 100% halen (ja sorry) en alleen de 1900 punten behalen mist van deze helix
Heb 'm al tig keer gedaan...
thnx! Ik ga het binnenkort weer eens proberenquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat begrijp ik, ik heb het zelf ook gedaan (ik had dan weer moeite met een andere Helix, maar na tig keer eindelijk ooit gehaald).
Als je geraakt wordt door die projectielen dan kost het je tijd, dus dat zou een reden kunnen zijn. Of je moet het parkoers anders afleggen. Even uit mijn hoofd: je kunt vanaf het beginpunt drie kanten op. Een ervan is droppen in een stro-kar. Die deed ik iig niet, het midden ook niet, ik ging de andere kant op. Daar het parkoers naar de eerstvolgende toren doen, zo veel mogelijk boven de grond blijven. Vanaf die toren weer naar de middelste toren, dan weer terug naar het beginpunt en dan pas in die kar vallen. Daarna een hoop rondrennen, maar pas op zo'n twintig sec (of dertig, ligt eraan hoe ver je eraf bent) naar het eind gaan. Daar kun je aardig wat punten pakken, maar je wil niet nog eens terug willen lopen. Ik heb het ook eens gedaan door met het rode gedoe als de zoemer gaat mee te rennen naar het eind, het is te doen, maar lastiger
Heb je ook nodig voor de 100%. Je moet de app wel helemaal uit hebben gespeeld voordat de schilden zichtbaar worden. En je moet de 1e score al behaald hebben van de helix.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb je ook alle artefacten uit die helixs gehaald? of heb je die niet nodig voor 100%?
de app is geen vereiste meer. Dat hebben ze opeens gedaan, zodat de vroege vogels zoals wij al die tijd van die app voor niets hebben vernaggeldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:31 schreef Isane het volgende:
[..]
Heb je ook nodig voor de 100%. Je moet de app wel helemaal uit hebben gespeeld voordat de schilden zichtbaar worden. En je moet de 1e score al behaald hebben van de helix.
Er is elk potje maar 1 schild zichtbaar.
En spawnen alleen schilden die je nog moet verzamelen of is het random?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 04:31 schreef Isane het volgende:
[..]
Heb je ook nodig voor de 100%. Je moet de app wel helemaal uit hebben gespeeld voordat de schilden zichtbaar worden. En je moet de 1e score al behaald hebben van de helix.
Er is elk potje maar 1 schild zichtbaar.
Jep gehaald!quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat begrijp ik, ik heb het zelf ook gedaan (ik had dan weer moeite met een andere Helix, maar na tig keer eindelijk ooit gehaald).
Als je geraakt wordt door die projectielen dan kost het je tijd, dus dat zou een reden kunnen zijn. Of je moet het parkoers anders afleggen. Even uit mijn hoofd: je kunt vanaf het beginpunt drie kanten op. Een ervan is droppen in een stro-kar. Die deed ik iig niet, het midden ook niet, ik ging de andere kant op. Daar het parkoers naar de eerstvolgende toren doen, zo veel mogelijk boven de grond blijven. Vanaf die toren weer naar de middelste toren, dan weer terug naar het beginpunt en dan pas in die kar vallen. Daarna een hoop rondrennen, maar pas op zo'n twintig sec (of dertig, ligt eraan hoe ver je eraf bent) naar het eind gaan. Daar kun je aardig wat punten pakken, maar je wil niet nog eens terug willen lopen. Ik heb het ook eens gedaan door met het rode gedoe als de zoemer gaat mee te rennen naar het eind, het is te doen, maar lastiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |