abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149369274
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 17:52 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Is er ook een voor Xbox one?
Niet dat ik weet. Ik zit bij de Tweakers club.
Maar goed, ik weet niet wat het nut is van een club. Dr staat alleen maar een tag voor mn naam nu
pi_149385532
Ik heb eindelijk alle artefacten uit de Helix Rift missies gehaald en Altair's kostuum geunlocked.

Bizar genoeg blijven er 2 blauwe schatkisten op mijn map staan.
Als ik er mee interact dan krijg ik de melding dat ik de Companium App moet spelen... :')

Ubisoft...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:11:30 #53
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_149385677
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef CoExist het volgende:

[..]

Nog 23 uur en dan heb ik de app. uitgespeeld. Ben sinds midden december ermee bezig man.
Ik heb hem uitgespeeld. Door een bug nog steeds geen Altaïr-outfit. Een bug. In een game van Ubisoft, wie had dat gedacht.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_149569706
Dead Kings zojuist uitgespeeld.
Wat een kut verhaal en wat een kut DLC!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_149778132
Ik moet een nieuwe videokaart kopen :') . Het spel loopt alleen met lage instellingen en een lagere resolutie lekker. Dus mocht iemand nog interesse hebben in een Sapphire HD 5970 dan heb ik deze te koop...
pi_150044518
Wie heeft AC Unity 100% uitgespeeld?

Hoe is het mogelijk om in de helix - de middel eeuwen - Slagveld 1900 punten te krijgen? Ik haal max 1750 |:(

Gaat om deze missie:

[ Bericht 6% gewijzigd door Isane op 25-02-2015 21:36:20 ]
pi_150045300
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:20 schreef Isane het volgende:
Wie heeft AC Unity 100% uitgespeeld?

Hoe is het mogelijk om in de helix - de middel eeuwen - Slagveld 1900 punten te krijgen? Ik haal max 1750 |:(

Gaat om deze missie:
ja hoi. Welk van de slagveldvariaties? Oh, nu zie ik de YouTube pas. Zal even kijken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_150045339
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

ja hoi. Welk van de slagveldvariaties?
Uuh de middel eeuwen - slagveld. Daar is er maar één van?
pi_150045377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:38 schreef Isane het volgende:

[..]

Uuh de middel eeuwen - slagveld. Daar is er maar één van?
nee, daar zijn er meerdere van als je de app hebt uitgespeeld en altairs kostuum wil vrijspelen.
pi_150045469
Nu ik het zie: geen idee, die heb ik vrij snel gehaald. Wordt je soms te vaak geraakt door de projectielen of zo?
pi_150045562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef Pheno het volgende:
Nu ik het zie: geen idee, die heb ik vrij snel gehaald. Wordt je soms te vaak geraakt door de projectielen of zo?
Alles gaat zo goed als vloeiend. Maar ik wil graag de 100% halen (ja sorry :P) en alleen de 1900 punten behalen mist van deze helix ;(

Heb 'm al tig keer gedaan...
pi_150045918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:43 schreef Isane het volgende:

[..]

Alles gaat zo goed als vloeiend. Maar ik wil graag de 100% halen (ja sorry :P) en alleen de 1900 punten behalen mist van deze helix ;(

Heb 'm al tig keer gedaan...
Oh, dat begrijp ik, ik heb het zelf ook gedaan (ik had dan weer moeite met een andere Helix, maar na tig keer eindelijk ooit gehaald).

Als je geraakt wordt door die projectielen dan kost het je tijd, dus dat zou een reden kunnen zijn. Of je moet het parkoers anders afleggen. Even uit mijn hoofd: je kunt vanaf het beginpunt drie kanten op. Een ervan is droppen in een stro-kar. Die deed ik iig niet, het midden ook niet, ik ging de andere kant op. Daar het parkoers naar de eerstvolgende toren doen, zo veel mogelijk boven de grond blijven. Vanaf die toren weer naar de middelste toren, dan weer terug naar het beginpunt en dan pas in die kar vallen. Daarna een hoop rondrennen, maar pas op zo'n twintig sec (of dertig, ligt eraan hoe ver je eraf bent) naar het eind gaan. Daar kun je aardig wat punten pakken, maar je wil niet nog eens terug willen lopen. Ik heb het ook eens gedaan door met het rode gedoe als de zoemer gaat mee te rennen naar het eind, het is te doen, maar lastiger :)
pi_150047388
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, dat begrijp ik, ik heb het zelf ook gedaan (ik had dan weer moeite met een andere Helix, maar na tig keer eindelijk ooit gehaald).

Als je geraakt wordt door die projectielen dan kost het je tijd, dus dat zou een reden kunnen zijn. Of je moet het parkoers anders afleggen. Even uit mijn hoofd: je kunt vanaf het beginpunt drie kanten op. Een ervan is droppen in een stro-kar. Die deed ik iig niet, het midden ook niet, ik ging de andere kant op. Daar het parkoers naar de eerstvolgende toren doen, zo veel mogelijk boven de grond blijven. Vanaf die toren weer naar de middelste toren, dan weer terug naar het beginpunt en dan pas in die kar vallen. Daarna een hoop rondrennen, maar pas op zo'n twintig sec (of dertig, ligt eraan hoe ver je eraf bent) naar het eind gaan. Daar kun je aardig wat punten pakken, maar je wil niet nog eens terug willen lopen. Ik heb het ook eens gedaan door met het rode gedoe als de zoemer gaat mee te rennen naar het eind, het is te doen, maar lastiger :)
thnx! Ik ga het binnenkort weer eens proberen
pi_150050415
Heb je ook alle artefacten uit die helixs gehaald? of heb je die niet nodig voor 100%?
pi_150112719
Had hetzelfde, moest alleen die nog. Heeft me iets van 6x gekost uiteindelijk maar. Begon laag in de 1700 en het liep gestaag op richting de 1900. Uiteindelijk 1865, 1869 en toen toch die 1900+ *O* Werd echt bijna opgeslokt door de simulation, maar net niet gelukkig.

Nu dus eindelijk 100% *O* *O* Dead Kings ook helemaal.
pi_150136729
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:12 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb je ook alle artefacten uit die helixs gehaald? of heb je die niet nodig voor 100%?
Heb je ook nodig voor de 100%. Je moet de app wel helemaal uit hebben gespeeld voordat de schilden zichtbaar worden. En je moet de 1e score al behaald hebben van de helix.

Er is elk potje maar 1 schild zichtbaar.
pi_150137101
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 04:31 schreef Isane het volgende:

[..]

Heb je ook nodig voor de 100%. Je moet de app wel helemaal uit hebben gespeeld voordat de schilden zichtbaar worden. En je moet de 1e score al behaald hebben van de helix.

de app is geen vereiste meer. Dat hebben ze opeens gedaan, zodat de vroege vogels zoals wij al die tijd van die app voor niets hebben vernaggeld :r
pi_150137350
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 04:31 schreef Isane het volgende:

[..]

En spawnen alleen schilden die je nog moet verzamelen of is het random?
pi_150142641
Er zijn drie variaties van levels, elk met je benodigde schild. Die levels rouleren random, dus je krijgt af en toe het level waarvan je het schild al hebt vrijgespeeld.
pi_150153003
Meh, ik vind het de 100% niet waard om continu in dezelfde levels rond te rennen (ook al vond ik ze leuk) in de hoop dat het juiste schild spawnt
pi_150176394
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jep gehaald!

Op het laatst kreeg ik nog 1000 bonus ofzo. Vet apart. Eindscore 2900
pi_150350547
Dead Kings zojuist uitgespeeld!

Alles boven- en ondergronds gepakt (kisten, collectables etc.), alle side-missions ook gehaald en de co-op missies ook gehaald, naar mijn mening kan ik niks meer doen.

Alleen niet de achievement Hydrogen Bonded gehaald? (Achieve 100% synchronization in Dead Kings).

Nog meer mensen hier last van? Of iemand die weet wat het 'probleem' is?
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_150350878
Dan moet je kijken in je menu, daar staat precies in hoeveel procent synch je hebt gehaald en wat je wss nog mist
pi_150351634
Ik ga vanavond ff kijken. Ik neem aan bij voortgangstracker? Of ergens anders.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_150351759
Ja dat ding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')