quote:AC: Unity uitgespeeldMoet alleen nog wat co-op missies doen, maar die heb ik tot nu toe allemaal volledig in m'n eentje gedaan
. Weer een toffe game, scheelt dat ik hem na de tweede of derde patch pas heb binnen gehaald, nu viel het aantal bugs wel mee (wel paar keer last van gehad, o.a. een missie die halverwege overnieuw moest omdat zo'n NPC vast zat). Heb bijna alles 100%, moet dus nog die co-op missies en nog wat kuts via de Unity-app. Dat mogen ze volgende versie wel achterwege laten.
Al met al een dikke 8 wat mij betreft. Blijft Assassin's Creed, dus ik vind het sowieso heel gaaf, maar ik mis wel een beetje de leuke dingen van vorige versies. Het upgraden van het Cafe Theatre haalt het niet bij het opknappen van Monteriggioni in AC2 of de Davenport Homestead in AC3. Dat hebben ze toen toch een stuk beter opgeknapt. Ook kan je blijkbaar districten in Unity 'bevrijden', maar hoe je dat doet geen idee en het levert ook verder niks op volgens mij.
Mijn oordeel, voor de geïnteresseerden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Customizen van je personageHeeeeeel gaaf. Zat ik al een tijdje op te wachten, dat het op deze schaal kan. Krijgt steeds meer een RPG-touch en dat vind ik wel heel gaaf.
+ Graphics zijn weer fenomenaal
+ Time rifts. Gaaf.
- Teveel collectibles. Gewoon niet leuk meer.
- Lockpicks. Nee, laat maar zitten. Of doe het beperkt, zodat je maar 1x hoeft te unlocken, niet 3x.
- De app. Op zich zelf is het nog wel een geinig ding, maar vind het gewoon kut dat er in-game content pas geunlocked moet worden met de app. Bah.
- Co-op missies in de single-player modus. Het concept lijkt me heel gaaf, oprecht, maar net als het vorige punt vind ik het een beetje vervelend dat het in de single-player modus zit. Houd het gescheiden. Het lijkt me prima mogelijk om met je single-player character verhaallijnen te spelen in multiplayer modus.
- Gebrek aan modern-day storyline. Ik ben volgens mij enorm in de minderheid, maar ik heb altijd genoten van de Desmond-storyline, het Abstergo-verhaal, etc. etc. Dat was nu bijna niet aanwezig, behalve dan via enkele entrys in de database. Jammer.
- Bugs. Nuff said.
- Dat je met echt geld dingen kan unlocken. Bah. Slechte ontwikkeling.
- Matige reward met een matige traditionele puzzeljacht. In AC2 had je de gave Assassins Tombs die je helemaal dmv parkour moest doorkruizen, in AC:Brotherhood had je de Lairs of Romulus, Revelations had die stukken met Subject 16, maar die Nostradamus puzzels waren gewoon kut. Heb na een paar maar steeds de oplossing op internet opgezocht, van dat hele tijd Parijs doorkruizen word je ook moe. Het waren er ook te veel. En dan krijg je vervolgens gewoon een matige outfit zonder enige stats. Terwijl ze juist voor het eerst werken met een dergelijk uitgebreid armor-systeem.
In grote lijnen dus een hele toffe games, maar de details die AC juist zo gaaf maken (de puzzels, het creëren van je eigen stad, een toffe reward op het einde) ontbraken een beetje. Niet de minste, zeker niet de beste. Ik wil graag weer een AC zoals 2 en Brotherhood(al was Black Flag op zijn eigen manier heel gaaf. Change of pace.. [/spoiler]
Nog 23 uur en dan heb ik de app. uitgespeeld. Ben sinds midden december ermee bezig man.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:23 schreef Isane het volgende:
Ik heb 'm zo goed als uitgespeeld. 98%
Wachten op de app. dat gaat nog wel een paar weken duren.
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nog 23 uur en dan heb ik de app. uitgespeeld. Ben sinds midden december ermee bezig man.
Sommige zijn ook 6, 12, 14, 18, 24, en 36 uur!quote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja gaat echt veel tijd in zitten. Heb vanochtend de 1e gestart van 48 uur
En dan moet ik nog 35 missies denk ik
Ik heb er 56.082quote:Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef Evi_90 het volgende:
Pantheon moet ik nog helemaal en een paar van Les Invalides en Temple nog. Inmiddels heb ik wel genoeg Nomad points waar ik niks mee doe.
het duurt even, maar dan heb je ook nietsquote:Op zondag 1 februari 2015 21:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Ja gaat echt veel tijd in zitten. Heb vanochtend de 1e gestart van 48 uur
En dan moet ik nog 35 missies denk ik
is goed karelquote:Op zondag 1 februari 2015 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
het duurt even, maar dan heb je ook niets
Maar goed, ik ben ook zo'n completist, het is een dwangmatigheidgelukkig ben ik al van die app af
shit, je hebt mijn kloon doorquote:
Kunnen we eindelijk de review verwachtenquote:
Ja ik heb ook meer dan 42k.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:28 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik heb er 56.082![]()
Tja...langste duurt t levellen van mensen
Is er ook een voor Xbox one?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het PS4 mocht zijn: ik kan je pas volgende week toevoegen. Of je moet stefanw even dm/pmén, die heeft de rechten ook (al weet ie dat nog niet).
Ik heb geen idee, eigenlijk. Pc doet Bart, PlayStation kunnen ik en StefanW doen, maar Xbox heb ik niet langs zien komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |