abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2015 @ 06:11:13 #1
381212 Gulara
From the future
pi_148631483
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

[ Bericht 38% gewijzigd door Kyara op 13-01-2015 21:17:03 ]
pi_148632052
Wat fijn he, al die onderbroken nachten O+ Ik heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, maar Isa vindt slapen de afgelopen dagen en nachten maar stom. Arme wij. Vannacht hebben we weer bijna 2 uur met haar gezeten, en dan nog een stuk of 6x verspreid over de nacht eruit. Goed begin van mijn eerste werkdag :P
Sarcasme. Herken het.
pi_148632090
Succes vandaag Spirit!

En wat een slechte nachten weer.

Horen wij niet (meer?) bij...
pi_148632193
Zeker een paar slechte nachten. :*

Spirit, succes vandaag :*

Hier vanmorgen een 'behulpzame' dreumes. Ze ging de suiker in mijn koffie roeren. Mijn pyjama kan gewassen worden nu :X
Gezegd dat ze rustig moet roeren maar :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:43:52 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_148632311
Succes vandaag Spirit!

Omen :D

Ik vind het wel tijd voor een nieuw plaatje in de OP eigenlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_148632465
Inderdaad. Nieuw plaatje :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:24:00 #7
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148632866
Ja Spirit ik vergeet t steeds, maar succes vandaag!! Je klinkt alsof je het echt ziet zitten, zo tof voor je ^O^

Nouja en dan kan t alleen maar nog beter gaan als Isa weer goed slaapt oO<
pi_148632985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:17 schreef Spirit82 het volgende:
Wat fijn he, al die onderbroken nachten O+ Ik heb geen idee wat er nu weer aan de hand is, maar Isa vindt slapen de afgelopen dagen en nachten maar stom. Arme wij. Vannacht hebben we weer bijna 2 uur met haar gezeten, en dan nog een stuk of 6x verspreid over de nacht eruit. Goed begin van mijn eerste werkdag :P
Hier dus ook. Gewoon echt klaarwakker halverwege de nacht, ik heb met m op gezeten van 1 tot 4, en om 7:30 was hij ook gewoon weer wakker. Het is nu nog gezellig hier, maar dat kan niet lang meer duren :')

Succes Spirit, een eerste werkdag, het klinkt echt mooi O+
  dinsdag 13 januari 2015 @ 09:42:13 #9
171422 LadyBlack
paint it black
pi_148633173
Van 1-4, damn... :X
pi_148633534
Jeetje L-E. Dat is wel heel weinig slaap :*
pi_148633556
Oh, het was geen klaagzang hoor :@ Ik voel me prima eigenlijk, vanavond lekker vroeg naar bed en ik haal het wel weer in :)
pi_148633597
Ik weet dat het geen klaagzang was hoor. Maar alleen lezen over jouw nacht was voor mij reden om :* te doen.
Komt ook bij dat ik zelf heel slecht tegen gebroken nachten kan :@
pi_148633642
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:05 schreef Omentielvo het volgende:
Ik weet dat het geen klaagzang was hoor. Maar alleen lezen over jouw nacht was voor mij reden om :* te doen.
Komt ook bij dat ik zelf heel slecht tegen gebroken nachten kan :@
Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.

En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss :')
pi_148633728
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is wel echt het enige voordeel aan slechte slapers: wij zijn het gewend. Ik geloof ook heilig dat ik met elke nacht een slechte nacht minder moe ben dan de ouder wiens kind altijd doorslaapt en dan ineens een slechte nacht maakt. Dan zit het niet in je systeem en is het veel meer een aanslag, denk ik.

En er is ook goed nieuws: ik las vannacht op bv.com dat bv-kindjes tot 3 a 4 jaar 's nachts een voeding nodig kunnen hebben. Dusssss :')
*O* voor het goede nieuws

En jouw bovenste stukje zit denk ik echt een stukje waarheid in. Voor mij klinken die nachten zo zwaar en vermoeiend. Maar als je een kindje hebt dat gewoon niet beter slaapt, gaat jouw lichaam regelen dat je functioneer op minder slaap. Op zulke momenten vind ik heel het menselijk lichaam en geest zo mooi en goed geregeld O+
pi_148634999
quote:

[..]

Ja dat geloof ik ook ja! Op een gegeven moment went je lichaam aan het weinige slaap dat het krijgt.
Maar bah, wat een nacht.
Hier viel het wel mee met de drama om borst. 1x 35 minuten gekrijst :'( , verder een paar keer gejammerd maar snel stil te krijgen. Alleen is hij ook nog eens snot en snotverkouden. En om 5.57 wakker, toen gevoed (iets eerder dan planning maar ik vond dat hij het heel goed deed vannacht en laatste voeding was eerder dan gepland :P ) En daarna spuugde hij alles uit.
Maar hij is wel gewoon vrolijk gelukkig!

Omen :D Roeren en knoeien!

Spirit succes met werken!
pi_148635464
LE, het klinkt heel herkenbaar wat je zegt. Als Eva wekenlang iedere nacht komt dan trekken we dat echt prima, als ze na weken doorslapen ineens weer komt zijn we echt heel erg chagrijnig de dag erna :')

Succes vandaag Spirit!

Omen :D wel lief van Riley, dat dan weer wel.
E.
pi_148642532
Thanks allemaal! Het is superleuk O+

LE boks jonguh, hier van 1 tot 3 gezeten en om 6 uur weer klaarwakker. Hoe doen die kinderen dat toch??
Sarcasme. Herken het.
pi_148649326
Spirit fijn dat het je weer beviel. Werk je gelijk weer memorie uren? Of bouw je langzaam op?

Net terug van een verjaardag. En Riley was zo lief. Vermaakte zich echt prima. Heb haar bijna niet gezien. Totdat ze moe werd. Toen kwam ze bij mij op schoot knuffelen en wist ik dat het tijd begon te worden om naar huis te gaan O+
pi_148649785
Even een beetje verdrietig. We hebben het babybedje verkocht en dat heb ik net uitelkaar gehaald. Een bevestiging dat er echt niets meer gaat komen. Afsluiten van het babytijdperk is nu aangekomen. We zijn het huis aan het opruimen om het te koop te kunnen zetten (dit keer echt).

Hele kleine snik/slik. :@
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_148650186
En dan nog iets waar ik om kan janken (maar dan van geluk) is als je je twee kleintjes samen 'koffie' zie drinken. Fee die met de theepot in haar handen staat en vraagt aan isss (zus) kating? (Drinken). Zus die ja roept en Fee die doet alsof ze thee inschenkt O+
Hoe ze komt aan kating zou ik echt niet weten. We verbeteren haar steeds maar ze pikt het nog niet op :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_148650304
Oh Tally, zulke afsluitingen zijn echt slikmomentjes. :*
En dat samen spelen. Zo lief. O+ Rammel
pi_148653948
quote:

[..]

Dit weet ik wel zeker! Ow sliep in november opeens door en toen hij weer kwam in de nachten vanaf half december was ik uitgeput..
Nu gaat t weer prima en denk ik dat niemand vandaag aan mij kom merken dat ik een 2,5 uur slaap nacht had :)

Maar ik hoef nog maar 2 nachten, want peuters slapen door ;)
pi_148655725
oooo Tally, wat schattig O+ O+

OP even aangepast :+
pi_148655755
Ha leuk, Sticker in de OP!
pi_148655975
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')