quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet stoerder doen dan je bent vent. Sla je al snel een.modderfiguur mee.
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen maar jij spreekt mij nu al circa 2 jaar zeer overmatig aan (om de zoveel posts ontvang ik wel weer een Quote Alert van jou en toen je een ban had, moest je dat bijvoorbeeld om de één of andere reden bij mij in PM komen melden) en ik heb je eigenlijk nog nooit iets zinnigs zien posten of een creatieve (niet generieke) bijdrage zien leveren.
Ik vind het best hoor, maar het lijkt mij een nogal triest bestaan als diegene die je continu aandacht loopt te geven weinig tot geen belangstelling toont voor jouw activiteiten.
Sry.
Een sticker voor knippen en plakken heb je onderhand wel verdiend.quote:
9/10quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een stikker voor knippen en plakken heb je onderhand wel verdiend.
Ik heb getracht om door de dikke walm van autisme die rond jouw hoofd hangt door te dringen maar zo te zien heb ik gefaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een stikker voor knippen en plakken heb je onderhand wel verdiend.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eigenlijk met elke tegenreactie heb je dat geillustreerd.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:06 schreef hoink581 het volgende:
ari 2015 01:54 schreef chroestjov het volgende:
zo te zien heb ik gefaald.
jonges stop met ruzie maken in afrika gaan ze dood aan ebola en jullie make hier ruzie da ken tog niequote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
jonges stop met ruzie maken in afrika gaan ze dood aan ebola en jullie make hier ruzie da ken tog nie
Vroeg jaquote:
dat heb ik elke maandag ongeveerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:27 schreef Der_Mann het volgende:
voor het eerst in tijden de dag moeten doorkomen op 3 uurtjes slaap![]()
Ga maar gewoon weer terug naar het reageren met dat Colin Farell gifje en die van die lachende man.quote:
De klootzakken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:56 schreef 2NutZ het volgende:
! sommige mensen zitten echt elk tijdstip op FOK! wow... s'ochtends om 8 uur al, overdag, midden in de nacht? wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |