Klopt. Zonder die goal had Nederland ook nooit zo goed gepresteerd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:22 schreef BigHamas het volgende:
[..]
RvP's goal is de mooiste goal die ik ooit heb gezien.
okquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt kut dat ik dat heb gemist. En ik heb wel fylax friday gehoord![]()
![]()
Klopt, en toch werd RvP kanker hard afgezeken door het kanker volk.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt. Zonder die goal had Nederland ook nooit zo goed gepresteerd.
Fittie in nutshell graag?quote:
Haha tering, kut voor je.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eerste letters met "tje" erachter.. Als mensen dat vroeger zeiden vloeide wel acht alle mannelijkheid uit mij
ja hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:23 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Loooool.
Dat je nu gewoon matties bent met Fokker, bizar.
was mooie relquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt kut dat ik dat heb gemist. En ik heb wel fylax friday gehoord![]()
![]()
Tja das Nederland hequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:25 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Klopt, en toch werd RvP kanker hard afgezeken door het kanker volk.
Echt hè, stoorde me daar zo ontzettend aanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:25 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Klopt, en toch werd RvP kanker hard afgezeken door het kanker volk.
Met fylax altijd tochquote:
Simcity ookquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:28 schreef Chloroform het volgende:
Gvd met Simcity eindelijk genoeg geld om school te bouwen, moet er politie komen omdat volk zich niet veilig voelt. Kuthoerengrafspel
Ik ben ook een oud wijfquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
IK dacht dat alleen ouwe wijven en pubertjes dat deden
Ja echt geweldigquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heb je die selfie van totti ook nog gezien chef?
Ging ik ook echt stuk om
haha, watskebeurt danquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
ik geef nooit meer mijn nummer aan chicks via tinder
Valt wel beetje mee tochquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben ook een oud wijf
Wel de app eh, niet het echte spel.
Nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Valt wel beetje mee toch
Kun je dat ook tegen elkaar doen of niet?
Bepaal ik zelf welquote:
wederzijds.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Gelukkig, begon je al wat te missen.
hoiquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ambetante teringkneus is dat zeg
en dan janken als iemand het over moslims heeft lolquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bepaal ik zelf wel
[..]
wederzijds.
Waar heb je mij zien janken, grafkindquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan janken als iemand het over moslims heeft lol
Die tweede was wel echt gruwelijk jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:31 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Ja echt geweldig
Sowieso die 2 goals, ik bleef klappen totaan de selfie.
Echt een geweldenaar.
doe rustig Gquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waar heb je mij zien janken, grafkind
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellenquote:
Jij bent ook geen jonge adonis meer hoor.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellen
Je hebt gewoon gelijk, is ook een grafkind.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom, kan al niet slapen
lul nietquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ja was de vorige keer ook in slaap gevallen terwijl jij bezig was
nam ze op?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
een zo'n wijf belt me soms en ik weet niet hoe ik haar moet blokkeren, toen ik het probeerde ging ik haar bellen
Welles. 22 lentes jong.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent ook geen jonge adonis meer hoor.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wacht maar, jouw druiven worden ook rozijnen.quote:
nee ik ging het zo snel mogelijk beëindigen alleen daarna begon ze meteen te weer te bellen en appenquote:
Lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat is wel erg grof; maar per ongeluk expres hem in de stad vergeten zou wel kunnenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Als fylax mijn kind zou zijn, zou ik bakstenen aan z'n benen binden en 'm in zee dumpen.
wowquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:
Als fylax mijn kind zou zijn, zou ik bakstenen aan z'n benen binden en 'm in zee dumpen.
Ik word elk jaar knapper.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wacht maar, jouw druiven worden ook rozijnen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ik ging het zo snel mogelijk beëindigen alleen daarna begon ze meteen te weer te bellen en appen
ik ook, boksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik word elk jaar knapper.
hoi.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is wel erg grof; maar per ongeluk expres hem in de stad vergeten zou wel kunnen
"hij belt me maar durft niet te praten... CUTE"quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee ik ging het zo snel mogelijk beëindigen alleen daarna begon ze meteen te weer te bellen en appen
Zou toekijken terwijl hij zinktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou toekijken terwijl hij zinkt
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
TR gemacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:37 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef BigHamas het volgende:
[..]
"hij belt me maar durft niet te praten... CUTE"
In een andere stad wel dan. Moskou ofzo.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is wel erg grof; maar per ongeluk expres hem in de stad vergeten zou wel kunnen
zitten wel leuke meisjes opquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik snap sowieso naar waarom je ooit met tinder begint
Je kan zelf geen nummers blokkeren, volgens mij kan het alleen als je daar een verzoek voor indient bij je provider.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:36 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Je ogen gaan gewoon elk jaar achteruit.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nog een keer naar Moskou.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In een andere stad wel dan. Moskou ofzo.
lolquote:
Jij komt dan toch weer niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam CS Doner Company, dan kan ik je bespieden
Neem Fylax mee dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil sowieso nog een keer naar Moskou.
Nietus.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je ogen gaan gewoon elk jaar achteruit.
Jawel ik eet daar elke dagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij komt dan toch weer niet.
Je bent toch niet dik?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jawel ik eet daar elke dag
Dat is wel fucked up dat je geen nummers kan blokkerenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je kan zelf geen nummers blokkeren, volgens mij kan het alleen als je daar een verzoek voor indient bij je provider.
Het is denk ik makkelijker te stoppen door haar even wat bedreigingen te sturen.
Extra vette met 70% vet ofzo is zo smeuig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:44 schreef Chloroform het volgende:
Morgen feta halen bij de Turk. Nu al zin in.
ga je vanaf nu elke dag opwachten en bespiedenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jawel ik eet daar elke dag
Ja spot me maar tussen al die snorrenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga je vanaf nu elke dag opwachten en bespieden
Turk dus jij hebt ook snor, gr.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja spot me maar tussen al die snorren
echt waar? dit weet ik niet doordat ik nooit gebeld word(t).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef BigHamas het volgende:
Met Android kan je makkelijk nummers blokkeren hoor.
Koop altijd die grote blauwe blikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Extra vette met 70% vet ofzo is zo smeuig.
2 uur en 30 minuten ritje ookquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kom naar Rotterdam CS Doner Company, dan kan ik je bespieden
Ik zoek gewoon de dikste snor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja spot me maar tussen al die snorren
Je moet er wel wat voor over hebben om door mij bekeken te wordenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
2 uur en 30 minuten ritje ook
Wanneer schikt het je het beste dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben om door mij bekeken te worden
Zo'n nummer had me 1 jaar lang iedere week gebeld ofzo, ik haalde het uiteindelijk van de block af, bleek het mijn vader te zijn lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt waar? dit weet ik niet doordat ik nooit gebeld word(t).
wat?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:50 schreef BigHamas het volgende:
[..]
Zo'n nummer had me 1 jaar lang iedere week gebeld ofzo, ik haalde het uiteindelijk van de block af, bleek het mijn vader te zijn lol.
iemand op ruzzle haalde net 167 woorden tegen mij... voel me echt tering slecht jongequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Koop altijd die grote blauwe blikken.
20 januariquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wanneer schikt het je het beste dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |