Nee, in principe zou je bezeten zijn als een jnoun in je lichaam weet te komen. Maar wss is het bijgeloof. Maar gast, hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeerde hij jou in je kont te nemen ipv andersom?
ik steun jou hipsterquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je medestanders aan het zoeken?
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.quote:
Oei, hier moet je wel mee oppassen. Ik ben zelf ook eigenwijs. Maar dingen invullen voor een ander...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.
Gezien ik beide uitkomsten al ken lijkt het me overbodig jou verder van info te voorzien.
Gevatquote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oud genoeg dat ofwel jij me gaat betichten van kinderachtig gedrag ofwel jong genoeg dat je gaat beweren dat het niet vreemd is dat ik me op een bepaalde manier tegenover jou gedraag.
Gezien ik beide uitkomsten al ken lijkt het me overbodig jou verder van info te voorzien.
Hier over het algemeen ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar is het over het algemeen berengezellig.
Met bovenstaande impliceer jij dat ik medestanders nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je medestanders aan het zoeken?
Maak je zin maar af.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:32 schreef tetouaribo het volgende:
Oei, hier moet je wel mee oppassen. Ik ben zelf ook eigenwijs. Maar dingen invullen voor een ander...
Word alleen maar mad daardoor. Heb al nieuw serviesgoed aan moeten schaffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof jij niet jankt na weer een verlies :p
Je haar danst.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word alleen maar mad daardoor. Heb al nieuwe serviesgoed aan moeten schaffen.
Niet stoerder doen dan je bent vent. Sla je al snel een.modderfiguur mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 01:34 schreef chroestjov het volgende:
Met bovenstaande impliceer jij dat ik medestanders nodig zou hebben.
Insert> Hoink casus quote
Heb het gewassen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |