Gezellige vent ben jij, boeiend onderwerp voor bij je vrienden in de kroeg of tijdens een date?quote:Hmm, geen idee wat ik nou eigenlijk wilde zeggen met dit topic, maar ok.
Klopt, heeft recent ook een remake gehad met Neil deGrasse Tyson. Gaat ook over allerlei andere onderwerpenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:37 schreef ZarB het volgende:
Er is daar een documentaire over. The Cosmos heet ie geloof ik. Dat wordt ook ingeleid met zo'n verhaaltje als jouw op. Ik ga het ff opzoeken
Edit: the cosmos van Carl Sagan. Het is een soort miniserie.
Wel intrigrerend.
[ afbeelding ]
Denk eerder in mijn bed 'omdat het toch allemaal niets voorstelt en niets er toe doet'.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:20 schreef the-eye het volgende:
Zo begint het radicaliseren. Over een paar maanden zit t.s. in Jemen
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:07 schreef ThePower024 het volgende:
Je stelt inderdaad maar weinig voor. Nee grapje, dat soort gedachtes heb ik ook wel eens. En dan moet je voorstellen dat je de helft van je leven, of meer weggooit door te werken om maar geld te kunnen verdienen.
Denk onderstaande quote erbij en je hebt ook een crisis op micro niveau te pakken. Nooit meer je bed uitkomenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt, heeft recent ook een remake gehad met Neil deGrasse Tyson. Gaat ook over allerlei andere onderwerpen
Maar goed om te lezen dat ik niet de enige ben die zo nu en dan een existentiële crisis heeft.
Dit jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Denk onderstaande quote erbij en je hebt ook een crisis op micro niveau te pakken. Nooit meer je bed uitkomen
[ afbeelding ]
Ik heb geen hontquote:
Be the best possible person you can be in regard to your understanding of the world.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:03 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Ik heb geen hont
Wie moet ik nu zijn?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef I-care het volgende:
[..]
Be the best possible person you can be in regard to your understanding of the world.
Af en toe een kindje "gelukkig" makenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:13 schreef BaajGuardian het volgende:
daarom dus doen waar je passie ligt, en tegelijkertijd goed zijn voor je medemens. alle dingen die je voor geld doet zijn een gigantische waste of time.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Af en toe een kindje "gelukkig" maken
Ik heb net 4 weken vakantie gehad. Donderdag moet ik weer beginnen. Ik heb er nu al geen zin in maar als ik in dit topic blijf hangen dan stap ik straks voor de trein ipv erinquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:13 schreef BaajGuardian het volgende:
daarom dus doen waar je passie ligt, en tegelijkertijd goed zijn voor je medemens. alle dingen die je voor geld doet zijn een gigantische waste of time.
Ik doe geen hihaho ik begrijp je pijn. Ga al op zoek naar ander werk waar je wel plezier in hebt is mijn advies.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb net 4 weken vakantie gehad. Donderdag moet ik weer beginnen. Ik heb er nu al geen zin in maar als ik in dit topic blijf hangen dan stap ik straks voor de trein ipv erin![]()
![]()
![]()
Inb4: ja doe maar hihaho
Oh als ik echt mocht kiezen dan werkte ik helemaal niet. Wel een dagbesteding natuurlijk, maar niet gedwongen omdat het moet vanwege het geld. Ja zo simpel ben ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik doe geen hihaho ik begrijp je pijn. Ga al op zoek naar ander werk waar je wel plezier in hebt is mijn advies.
Ik kan zelf alleen werk doen dat uberhaupt niet verdient, ik componeer en dat komt me aanvliegen, dat kan ik niet op een schema doen. En zou iemand me er wat voor willen geven zou ik het nog afwijzen want ik maak muziek voor de muziek en de totale creatie als het ergens voor gemaakt is (op het moment werk ik voor een videogame ost) en gebruik de muziek niet als een product met als doel iets anders. De muziek is mijn leven, hoe mensen muziek maken om een bepaald leven mee te kunnen kopen resoneert niet bij mij. (inb4 deze post staat vol d/dt fouten maar ok)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh als ik echt mocht kiezen dan werkte ik helemaal niet. Wel een dagbesteding natuurlijk, maar niet gedwongen omdat het moet vanwege het geld. Ja zo simpel ben ik.
Hoe kom je dan rond?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan zelf alleen werk doen dat uberhaupt niet verdient, ik componeer en dat komt me aanvliegen, dat kan ik niet op een schema doen. En zou iemand me er wat voor willen geven zou ik het nog afwijzen want ik maak muziek voor de muziek en de totale creatie als het ergens voor gemaakt is (op het moment werk ik voor een videogame ost) en gebruik de muziek niet als een product met als doel iets anders. De muziek is mijn leven, hoe mensen muziek maken om een bepaald leven mee te kunnen kopen resoneert niet bij mij. (inb4 deze post staat vol d/dt fouten maar ok)
p.s. heb op je fobo gereageerd.
afgekeurdquote:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:33 schreef Aiciu het volgende:
En dan denken mensen dat ze nuttig zijn omdat ze werken![]()
Waarom zou ik dat zielig moeten vinden. Wij betalen godverdomme voor het dak boven je hoofd en de soep die je eet. Je mag blij zijn dat je überhaupt wat hebt terwijl je zelf 0.0 bijdraagtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
afgekeurd
dus ik kom rond door alleen te eten en verder geen sociale activiteiten te hebben behalve wandelen en soms fietsen als mn fiets niet kapot is. Moest sparen voor mn gitaar.. (zover dat mogelijk was, sparen voor mij betekend een maand lang brood met soep eten, niet maandenlang geld wegleggen oid)
Voordat mensen dat zielig vinden, ik behoef ook geen luxe, ik ben blij met mooi weer.
0.0 noemt deze tokkie het... nou goed ik zal je in je ..waarde laten en de even ergens anders op het internet praatjes maken voordat ik je de grond in boor.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat zielig moeten vinden. Wij betalen godverdomme voor het dak boven je hoofd en de soep die je eet. Je mag blij zijn dat je überhaupt wat hebt terwijl je zelf 0.0 bijdraagt
Mij een tokkie noemen terwijl je zelf iedere dag thuis zit in je hokje muziek te maken terwijl de rest van de maatschappij geld moet afdragen zodat jij met je luie reet niet hoeft te werken en je dagen kan vullen met melodietjesquote:Op dinsdag 13 januari 2015 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
0.0 noemt deze tokkie het... nou goed ik zal je in je ..waarde laten en de even ergens anders op het internet praatjes maken voordat ik je de grond in boor.
Ah jij schept putjes achter de macdonalds en vind jezelf nu meer waard dan mij. Ok doeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij een tokkie noemen terwijl je zelf iedere dag thuis zit in je hokje muziek te maken terwijl de rest van de maatschappij geld moet afdragen zodat jij met je luie reet niet hoeft te werken en je dagen kan vullen met melodietjes.
Je draagt toch ook 0.0 bij? Ik verzin het niet...
Daar zullen we nooit achter komen, iedereen moet nuttig werk doen en bijdragen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:50 schreef Roces18 het volgende:
ennuh wat zit er dan buiten het universum? hoe is het universum ontstaan??/?????????????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |