Niemand dwingt je om iets te doen wat je niet wilt. Maar waarom post je het dan op een forum? Dat is toch het hele idee? Dingen plaatsen en dan argumenteren met andere users waarom je iets wel of niet vindt. Anders kan je 't beter op Instagram plaatsen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld El Matador. Ik zie nog wel wat ik ermee doe.
Ik hoef niet echt een punt te maken. Voor mezelf is het op zich wel redelijk duidelijk.
Wat is het nut van het beargumenteren wanneer het alleen een welles nietes verhaal wordt.
Dan kan je net als met 9-11 over 13 jaar nog bezig zijn.
Al deze info staat online. Wanneer je het interessant vindt om je er in te verdiepen kan je toch zelf
op zoek gaan naar de info en er je eigen oordeel over geven.
Dat is net het punt. Niemand moet mij geloven, niemand moet de MSM geloven en ook niemand moet alternatieve websites geloven. Je moet zelf op zoek gaan naar de waarheid om jezelf te overtuigen.
Nope, ik pas hoef dat blaadje niet.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik geloof niet de wikipedia definiitie.
Maar daar gaat 't niet om.
Heb jij de memorilal editie van Charlie Hebdo besteld...komt morgen uit in NL hoor!
Ik vraag me af als die laatste verkoop cijfers zijn echt.Ik vraag me af waarom iemand zal ooit zo'n bladje kopen.
kan ja. en dus? Als ie opeens verplaatst zou zijn, zou de Mossad dat net zo min weten als die 2 moslim clowns.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met welke tijdstip de vergadering is,want die kan verplaats worden.
Is niet meer nieuw maar maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:45 schreef Ali_boo het volgende:
Let vooral op de rol van de politie
New footage!!!
Ik heb al een week op dit topic geargumenteerd en dat was erg frustrerend en vermoeiend.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om iets te doen wat je niet wilt. Maar waarom post je het dan op een forum? Dat is toch het hele idee? Dingen plaatsen en dan argumenteren met andere users waarom je iets wel of niet vindt. Anders kan je 't beter op Instagram plaatsen.
Jij zou blijven staan en met ze vechten, of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Michielos het volgende:
de beredenering is hier beetje in de trant van:
"als je agent bent, moet je de wet dienen en dus is het vreemd dat agent jaap wegvluchtte toen er 485485 extremisten met ak47's op hem afgerend kwamen. complot!!"
Wie weet, het komt Obama iig wel goed uit. Hij heeft de oorlog in Irak beëindigt en belooft omquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
idd dit is gewoon een complot! de brutaliteit van obama!
Nee, niemand niet. Daaromquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij zou blijven staan en met ze vechten, of niet?
Je kan ook je auto dwars op de weg zetten om ze te blokkeren ipv ze de ruimte geven om weg te rijden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:29 schreef Michielos het volgende:
de beredenering is hier beetje in de trant van:
"als je agent bent, moet je de wet dienen en dus is het vreemd dat agent jaap wegvluchtte toen er 485485 extremisten met ak47's op hem afgerend kwamen. complot!!"
zo kun je dus onder elke steen wel wat zoeken om je claims te bevestigen
Van een agentje met 1800 per maand, mag je toch verwachten dat ie het vuurgevecht met 2 of 3 mannen met AK's aangaat? Of ben ik nou gek?quote:
ik vraag me eerder af wat ze roepen. enquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Is niet meer nieuw maar maakt niet uit.
Wat mij opvalt aan dit filmpje is het volgende:
Ze staan erg te treuzelen nadat ze net 12 mensen hebben vermoord.
Tegen wie staan ze Allah Akbar te roepen? De straat is leeg.
Moslims beweren dat alleen westerlingen het zo uitspreken. Ik heb ook iemand horen zeggen dat echte Moslims hun andere hand opsteken wanneer ze dit roepen maar dat weet ik niet.
Die gast met dat lichte hesje weet niet hoe zijn wapen werkt? Die ander moet hem helpen.
En legt zijn geweer nonchalant op het dak.
Je hoort al schoten ruim voordat ze zijn uitgestapt.
Ze gaan linksaf aan het einde van de straat tewijl de officiële route zou zijn dat ze naar rechts gingen
De jongens die filmen staan te lachen?
En de politieauto doet niets om hen te stoppen.
Ik neem aan dat ze wisten wat er aan de hand was, of reden ze daar toevallig?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af wat ze roepen. en
Wat zou jij doen.. als iemand met een ak47 je auto doorzeeft?
Sarcasme is je niet bekend?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wtf? Als je oog in oog staat met twee terroristen Is je loon echt het laatste waar je aan denkt. Ben je nu echt zo wereldvreemd?
Jij hield dus als agent het hoofd ijskoud in een chaos situatie en zou foutloos handelen ? Beetje als stallone in rambo ben jij dusquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wisten wat er aan de hand was, of reden ze daar toevallig?
Ik zou de wagen dwars op de weg zetten en dan aan de andere kant eruit gaan.
Nu staan ze op de hoek te kijken hoe ze weg rijden. Dan hadden ze net zo goed als nog een kogel door hun hoofd kunnen krijgen
ik zie je sarcasme maar als dit serieus is dan ben je insane ;pquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Van een agentje met 1800 per maand, mag je toch verwachten dat ie het vuurgevecht met 2 of 3 mannen met AK's aangaat? Of ben ik nou gek?
Die terroristen in de auto tegen elkaar "Merde, we kunnen er niet langs! Daar gaat onze ontsnappingquote:
Is dit:quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wtf? Als je oog in oog staat met twee terroristen Is je loon echt het laatste waar je aan denkt. Ben je nu echt zo wereldvreemd?
Op dit subforum vol wereldvreemde inspecteur Vlijmscherp heb ik soms moeite sarcasme te herkennen jaquote:
Daar zijn die lui toch voor getraind, dan hoeven we nu dus ook niet extra agenten in te zetten tegen dequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij hield dus als agent het hoofd ijskoud in een chaos situatie en zou foutloos handelen ? Beetje als stallone in rambo ben jij dus
Ja, want het Is ronduit beschamend om dit te lezen en een regelrechte belediging aan het adres van al die wat op 7-1 zijn omgekomen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:39 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is dit:![]()
echt nodig in elke bericht die je plaatst
Lees nu eens wat je zelf neerkalkt manquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar zijn die lui toch voor getraind, dan hoeven we nu dus ook niet extra agenten in te zetten tegen de
dreiging van terreur. Want het zijn nutteloze watjes die alleen maar wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |