Bami kut user.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Er is weer eens geen topic gekaapt door Bami
Wiggle wigglequote:
quote:
Geo is goed hoor. Ik had alleen een hoop gelukquote:Op maandag 12 januari 2015 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan toch niet moeilijk zijn om van hem te winnen though.
Of hij liet je stiekem winnen als een eckte heerquote:Op maandag 12 januari 2015 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geo is goed hoor. Ik had alleen een hoop geluk
Doet ie niet aan. Vorige keer keer (eerste date) keihard afgemaaktquote:Op maandag 12 januari 2015 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of hij liet je stiekem winnen als een eckte heer
Natuurtalent gespot.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Was ook de eerste keer dat ik ging poolen
Nickjonquote:
Neen.quote:
quote:
Ik ben geen Chinees :squote:
Ook geen halfbloedjequote:
M'n ouders komen uit India en Sri Lanka. 100% Aziaatquote:
Oh okequote:Op maandag 12 januari 2015 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n ouders komen uit India en Sri Lanka. 100% Aziaat
Veel mooie plekken jaquote:Op maandag 12 januari 2015 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
India lijkt mij wel een mooi land om eens op vakantie te gaan.
Vertelquote:
chick with dicksquote:Op maandag 12 januari 2015 23:04 schreef wietparkiet het volgende:
denkt dat thailand wat meer iets voor jou is fl
leuke vrouwtjes daar![]()
![]()
Mijn moeder is in het buitenland geboren in Canada.quote:
hahahahaah buitenlander ga lekker terug naar canada!#@!3quote:Op maandag 12 januari 2015 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn moeder is in het buitenland geboren in Canada.
Niet-oorspronkelijke bewoner (m.n. gebruikt als aanduiding voor personen met een niet-blanke huidskleur, die zelf - of van wie de ouders - in het buitenland geboren zijn, bv. buitenlandse werknemers)
Ga eens weg Brabantse faggotquote:Op maandag 12 januari 2015 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hahahahaah buitenlander ga lekker terug naar canada!#@!3
Gewoon Nederlands denk ik. En jij? Brabants?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
LB wat voor accent heb je? Indisch? Of gewoon geheel Nederlands of?
Ja brabants accent, maar niet super plat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands denk ik. En jij? Brabants?
Ah ja coolquote:Op maandag 12 januari 2015 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn moeder is in het buitenland geboren in Canada.
Niet-oorspronkelijke bewoner (m.n. gebruikt als aanduiding voor personen met een niet-blanke huidskleur, die zelf - of van wie de ouders - in het buitenland geboren zijn, bv. buitenlandse werknemers)
is je vriendin wel plat hahaha xdquote:Op maandag 12 januari 2015 23:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja brabants accent, maar niet super plat.
Kei grappigquote:Op maandag 12 januari 2015 23:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja brabants accent, maar niet super plat.
Ken je andere bruine dwergen dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lb mijn favoriete bruine dwerg
nee maar wel andere dwergenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ken je andere bruine dwergen dan?
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Nice, ik zie een man van rond de 60/70 vol met tats
Niks mis met kleintjesquote:Op maandag 12 januari 2015 23:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar wel andere dwergen
snow en mijn zusje bijvoorbeeld
Ga je voor een sleeve?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
wil ook weer eentje laten zetten maar geen moneys
quote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kersttrui op je borst en rug laten zetten.
Trustenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:17 schreef Ro-ald het volgende:
ik ga pitten morgen weer werken helaas.
Je weet nog niet wat?quote:
Niet erg Japans van je.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gaatjes boren, deuvels tikken, lijm, klaar.
Wat betekent het dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
dit lb
inb4 illuminati gezeik
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb glorieus Nippon beschaamd. Brb, even sudoku plegen.
Oog van Horus toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
dit lb
inb4 illuminati gezeik
lb komt morgen magnum bij me ophalen dus zou beter kijken voor kogelwerend vestquote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
LB en ik gaan vegten dus dan moet ik in topvorm zijn.
quote:
doe nooit push ups en toch sterker dan jijquote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vorige maand was het 5, dus het gaat de goede kant op.
Never bring a gun to a fist fightquote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lb komt morgen magnum bij me ophalen dus zou beter kijken voor kogelwerend vest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |